logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

100 lat istnienia firmy Nikon

  PR 16.01.2017, przeczytano 367 razy
ilustracjastrzałka

25 lipca 2017 r. firma Nikon będzie świętować 100 lat swojego istnienia. Od momentu powstania jako Nippon Kogaku Kogyo w 1917 r., firma stale dostarcza światu unikalne i starannie wykonane technologie optyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/100-lat-istnienia-firmy-nikon,31097,artykul.html

W imieniu pracowników i twórców Nikona, firma serdecznie dziękuje wszystkim, którzy byli częścią tej podróży, za ich wsparcie w trakcie jej 100-letniej historii.

Z okazji obchodów 100-lecia, Nikon prezentuje specjalnie zaprojektowany na tę okazję logotyp oraz wyjątkową odsłonę strony internetowej. Zaprojektowany przez dział designu Nikona, logotyp będzie szeroko wykorzystywany jako symbol setnej rocznicy.

Odsłona strony internetowej z okazji 100-lecia - www.nikon.com/100th - będzie na bieżąco aktualizowana o specjalne treści rocznicowe, takie jak uroczysty film oraz zapis historii firmy ze 100 lat istnienia. Dalsze treści pojawiać będą się stopniowo, w ramach przygotowań do jubileuszu setnych urodzin.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764