logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

100 tys. subskrypcji na kanale Kuchnialidla.pl

  PR 23.06.2017, przeczytano 1212 razy
ilustracjastrzałka

Srebrną Nagrodę YouTube dla twórców otrzymała firma Lidl Polska za zgromadzenie 100 tysięcy subskrybentów na swoim kanale „KuchniaLidla.pl”. W październiku 2016 roku marka dokonała rewolucji na swoim profilu stawiając na nowych prowadzących oraz zmieniając dotychczasowy format video.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/100-tys.-subskrypcji-na-kanale-kuchnialidla.pl,32893,artykul.html

Lidl od wielu lat rozwija swoją działalność w mediach społecznościowych. Liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska na Facebooku przekroczyła w zeszłym roku 1 mln. Marka obecna jest także na Instagramie, gdzie jej profil obserwuje ponad 60 tys. użytkowników. YouTube to kolejna platforma, na której firma wyznacza trendy i buduje dialog z klientami. Aktualnie kanał marki subskrybuje już blisko 140 tys. użytkowników. Dzięki temu na ręce Lidl Polska właśnie trafiła nagroda od serwisu YouTube, tzw. srebrny przycisk.

Sukces nowej kampanii

Kulinarne inspiracje, wspólna zabawa i nauka. Od kilku miesięcy realizowanie misji kanału „KuchniaLidla.pl” na YouTube nabrało tempa. W październiku 2016 Lidl wystartował z nową kampanią, zmieniając tym samym strategię oraz sposób komunikacji na swoim kanale YouTube. Do dobrze znanych ambasadorów Lidla, Karola Okrasy oraz Pawła Małeckiego, dołączyli nowi prowadzący: twórca YouTube DG – Darek Gutkowski, finalistka programu MasterChef – Kinga Paruzel oaz blogerka i trenerka żywieniowa Daria Ładocha. Od tej pory na kanale pojawiło się kilkadziesiąt filmów z kulinarnymi przepisami, poradami i wyzwaniami. Paweł Małecki i Kinga Paruzel dzielą się przepisami na słodkości, Darek Gutkowski proponuje wiele pomysłów na pyszne i proste dania, m.in. na domowe hot-dogi czy spaghetti carbonara. Karol Okrasa i Daria Ładocha rywalizują natomiast na przepisy w wydaniu tradycyjnym oraz nowoczesnym. Poza tym widzowie kanału mogli już nauczyć się m.in. jak zrobić mleko migdałowe, w jaki sposób obierać egzotyczne owoce lub jak kreatywnie ozdobić świąteczne desery – wszystko w ramach specjalnej serii filmów z kulinarnymi trikami.

Znani Youtuberzy w Kuchni Lidla

Do wspólnego przygotowywania przepisów Lidl zaprasza także gości specjalnych, dobrze znanych na polskiej scenie YouTube. Do tej pory w Kuchni Lidla gotowali m.in. Agnieszka Grzelak, Aleksandra Żuraw, Martin Stankiewicz czy Adam „Poszukiwacz” Wiejak. Vlogerzy, wraz z prowadzącymi, wspólnie zachęcali widzów do angażowania się w powstające na kanale treści oraz dzielenia się swoją opinią. Wiele z powstałych filmów zostało zrealizowanych z inicjatywy widzów. To oni inspirowali twórców do przygotowania oryginalnych przepisów m.in. na dania wegańskie.

Kanał Kuchni Lidla na YouTube to dla nas bardzo ważna platforma, dzięki której możemy kontynuować naszą misję kulinarnej edukacji, a przy tym wspaniale się bawić i utrzymywać stały kontakt z odbiorcami. Cieszymy się z sukcesu kanału i jesteśmy dumni, że udało nam się zebrać tak liczną i zaangażowaną społeczność. Nie zwalniamy tempa, zamierzamy cały czas zaskakiwać widzów nowymi, ciekawymi filmami” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Nowe przepisy na „KuchniaLidla.pl” pojawiają się w każdy poniedziałek, środę i piątek punktualnie o 16:00!

Agencja kreatywna ­– GPD Agency
Agencja mediowa – Performance Media

Źródło: Lidl Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764