logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

100 wystawców na targach Poligrafia 2015

   17.04.2015, przeczytano 2395 razy
ilustracja
Edycja zeszłoroczna

Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2015 z nową formułą generują duże zainteresowanie powierzchnią wystawienniczą. Na 6 tygodni przed targami wiadomo, że tegoroczną edycję współtworzyć będzie 100 firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/100-wystawcow-na-targach-poligrafia-2015,24565,artykul.html

Z przeprowadzonych przez zespół organizatorów targów rozmów z uczestnikami POLIGRAFII 2015 wynika, że wystawcy nie tylko prześcigają się w pomysłach na swoje ekspozycje, ale wyrażają także duże zaciekawienie  kierunkiem zapowiadanych zmian. Wynika to głównie z tego, iż w tym roku organizatorzy postawili na tematy związane wyłącznie z branżą poligraficzną.

Gwarantowani zarejestrowani

Intensywne działania informujące zwiedzających o tym, co będzie siłą tegorocznej POLIGRAFII, spowodowały, że już teraz można mówić o dwukrotnie większym zainteresowaniu wydarzeniem ze strony profesjonalistów, którzy zarejestrowali się  na stronie www.mtp24.pl i wygenerowali bilet na targi, a zatem pojawią się w dniach 26-29 maja 2015 w Poznaniu.

Z newsletterów, biuletynów oraz z uruchomionej na stronie internetowej sekcji TAK, JESTEM NA POLIGRAFII można się dowiedzieć między innymi o tym, kto i z jakich powodów postawił na POLIGRAFIĘ 2015, o tym, jakie kierunki rozwoju branży obserwują wystawcy oraz jaką szczególną ofertę zaprezentują na swoich stoiskach w Poznaniu.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.poligrafiaexpo.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764