logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

100 wystawców na targach Poligrafia 2015

   17.04.2015, przeczytano 2314 razy
ilustracja
Edycja zeszłoroczna

Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2015 z nową formułą generują duże zainteresowanie powierzchnią wystawienniczą. Na 6 tygodni przed targami wiadomo, że tegoroczną edycję współtworzyć będzie 100 firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/100-wystawcow-na-targach-poligrafia-2015,24565,artykul.html

Z przeprowadzonych przez zespół organizatorów targów rozmów z uczestnikami POLIGRAFII 2015 wynika, że wystawcy nie tylko prześcigają się w pomysłach na swoje ekspozycje, ale wyrażają także duże zaciekawienie  kierunkiem zapowiadanych zmian. Wynika to głównie z tego, iż w tym roku organizatorzy postawili na tematy związane wyłącznie z branżą poligraficzną.

Gwarantowani zarejestrowani

Intensywne działania informujące zwiedzających o tym, co będzie siłą tegorocznej POLIGRAFII, spowodowały, że już teraz można mówić o dwukrotnie większym zainteresowaniu wydarzeniem ze strony profesjonalistów, którzy zarejestrowali się  na stronie www.mtp24.pl i wygenerowali bilet na targi, a zatem pojawią się w dniach 26-29 maja 2015 w Poznaniu.

Z newsletterów, biuletynów oraz z uruchomionej na stronie internetowej sekcji TAK, JESTEM NA POLIGRAFII można się dowiedzieć między innymi o tym, kto i z jakich powodów postawił na POLIGRAFIĘ 2015, o tym, jakie kierunki rozwoju branży obserwują wystawcy oraz jaką szczególną ofertę zaprezentują na swoich stoiskach w Poznaniu.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.poligrafiaexpo.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikonos: warsztaty oklejania pojazdów folią wylewaną już 12 grudnia
12 grudnia odbędzie się #27 edycja warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.
Kampania Netflix i Canal+ od Havas Warsaw
We wtorek, 3 grudnia ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Do bazy nośników objętych badaniem Outdoor Track przyłączono 6767 nośników należących do firmy Channel Poland. Dzięki temu organizowane przez Instytut Badań Outdooru badanie obejmuje już ponad 44 tys. powierzchni reklamowych z dziesięciu największych aglomeracji.
AMS poszerza ofertę kontentową serwisu Cityinfo
Towarzystwo Ekonomistów Polskich (TEP) i AMS nawiązały współpracę, tworząc fiszki ekonomiczne - TEPiszki. Cykl edukacyjny ukaże się w nowo powstałym dziale ekonomia w serwisie Cityinfo na cyfrowych nośnikach AMS.
Świąteczny prezent dla dziecka kupimy online, za nie więcej niż 250 zł
Zgodnie z wynikami badania agencji SW Research na zlecenie marki dziecięcej Endo, niemal połowa ankietowanych rodziców dokonuje zakupu prezentów świątecznych w internecie. Galerie handlowe wybiera w tym celu 30 proc. respondentów. Aż 40 proc. ankietowanych rodziców kieruje się przy wyborze upominków przede wszystkim ich użytecznością, na markę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764