logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1000 zł na reklamę w Google dla mikrofirmy od Nest Banku

  PR 04.12.2017, przeczytano 907 razy

Według raportu IAB, Ministerstwa Rozwoju i PwC, tylko 34% polskich firm inwestuje w reklamę graficzną w sieci, a 27% korzysta z opcji pozycjonowania w wyszukiwarkach, by pozyskać nowych klientów. Mimo wysokiej skuteczności internetowych narzędzi, przedsiębiorcy nie wykorzystują ich potencjału. Dzięki promocji Nest Banku „1000 zł na reklamę w Internecie”, mikro i małe firmy będą mogły poznać możliwości reklamy internetowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1000-zl-na-reklame-w-google-dla-mikrofirmy-od-nest-banku,34712,artykul.html

– Dzięki współpracy z Google możemy zaproponować mikroprzedsiębiorcom nie tylko finansowanie, ale także wiedzę i narzędzie, które pomoże im pozyskać nowych klientów – mówi Agnieszka Porębska-Kość z Nest Banku.

Od 4 grudnia, w ramach promocji „1000 zł na reklamę w Internecie”, klienci Nest Banku, którzy wezmą kredyt na firmę, mają możliwość otrzymania 1000 zł na reklamę w Google AdWords wraz ze wsparciem merytorycznym oraz opieką autoryzowanego Partnera Google. Dzięki kampanii zwiększą widoczność swojej firmy w Internecie i dotrą do nowych klientów.

Nest Bank we współpracy z Google zrealizuje kampanię reklamową o łącznej wartości 1100 zł, z czego sam zapewni 1000 zł na reklamę w Google AdWords, pozostałe 100 zł to wkład własny klienta. Dodatkowo w ramach współpracy przedsiębiorca uzyska wsparcie specjalisty, który zaprojektuje i przeprowadzi dedykowaną kampanię. Oferta skierowana jest do klientów, którzy od momentu trwania promocji podpiszą umowę o kredyt gotówkowy „Kredyt dla Profesjonalistów/Przedsiębiorców” lub „Agro BIZnest Kredyt w ratach”.

– Mikrofirmy to dla Nest Banku jedna z najważniejszych grup klientów. Chcemy być dla nich solidnym wsparciem, dlatego kiedy przychodzą do nas po kredyt, dajemy im coś więcej niż pieniądze. Pomagamy im pozyskać nowych klientów, aby ich biznes mógł się bezpiecznie rozwijać – mówi Agnieszka Porębska-Kość, Dyrektor Zarządzający Obszarem Bankowości Przedsiębiorstw i Finansowania. - Dzięki współpracy z Google wspieramy firmy wiedzą i narzędziami, które realnie wpłyną na ich biznes – dodaje Agnieszka Porębska-Kość.

- Reklama w wyszukiwarce Google pozwala firmom dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów, w momencie kiedy szukają konkretnych produktów lub usług. To sprawia, że reklama w Google jest tak skuteczna i odgrywa ważną rolę w rozwoju firmy. Cieszę się, że dzięki wsparciu Nest Banku, kolejne firmy w Polsce będą mogły wykorzystać potencjał reklamy w wyszukiwarce – mówi Michał Kępka, manager w dziale marketingu Google.

Aby wziąć udział w promocji „1000 zł na reklamę w Internecie” należy skorzystać z oferty kredytowej Nest Banku, wyrazić zgody marketingowe oraz zgłosić chęć udziału w projekcie. Można to zrobić już na etapie składania wniosku o kredyt lub w ciągu 60 dni od podpisania umowy - w placówce banku lub na stronie www.1000nareklame.nestbank.pl.

Promocji towarzyszy kampania edukacyjna, dzięki której przedsiębiorcy mogą poznać tajniki skutecznego docierania do nowych klientów w internecie. Nest Bank zachęca również klientów do udziału w projekcie Internetowe Rewolucje, w ramach którego dedykowany ekspert przygotuje skuteczny plan działania zwiększający widoczność firmy wśród potencjalnych klientów.

W materiale wykorzystano raport „Biznes w sieci” przygotowany przez IAB, Ministerstwo Rozwoju i PwC.

Źródło: Nest Bank

www.nestbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cyfryzacja w polskich firmach: badanie Canon i K+Research by Insight Lab
Cyfryzacja zadomowiła się w większości polskich biur już na dobre. Coraz więcej organizacji wykorzystuje rozwiązania chmurowe w codziennych procesach biurowych, a swoje decyzje argumentuje realizacją długoterminowych strategii i chęcią podążania „za duchem czasu” (częściej wskazywane przez przedstawicieli dużych firm – odpowiednio 60% i 56% vs 44% w...
Eksperci portalu Prawo.pl są przekonani, iż rząd, przyznając przedsiębiorcom ulgę na składkę zdrowotną i opierając finansowanie publicznej służby zdrowia na pracownikach najemnych, rażąco narusza solidarność społeczną. Według nich może to pogłębić komercjalizację leczenia, a system opieki zdrowotnej może stać się jeszcze mniej wydolny.
Średni koszyk zakupowy w 2023 roku podrożał o 2,4 proc.
Średnia wartość koszyka zakupowego w 14 analizowanych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2023 roku o blisko 6,5 zł, czyli 2,4%. To zdecydowanie mniej niż przed rokiem, gdy średnia wartość koszyka między styczniem a grudniem 2022 wzrosła o ponad 12% Takie są wnioski z najnowszego – rocznego raportu autorstwa ASM Sales Force Agency. W raporcie zbadano...
Blisko 40 proc. Polaków jest sceptycznych wobec technologii
Polskie społeczeństwo coraz lepiej nawiguje po świecie „phygital”, łączącym doświadczenia fizyczne z cyfrowymi, często nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Z raportu firmy doradczo-technologicznej Future Mind „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz”, wynika, że już średnio dwie trzecie Polaków zna różne rozwiązania integrujące świat...
Według najnowszego sondażu, ponad połowa społeczeństwa oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami, by móc jak najtaniej zrobić tegoroczne świąteczne zakupy. Na taką rywalizację szczególnie liczą Polacy najmniej zarabiający miesięcznie na rękę, tj. poniżej 1000 zł oraz 1000-2999 zł. Z kolei na wojnie cenowej głównie zależy mieszkańcom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764