Linia ziem Wokas SMART to aż 8 specjalistycznych wariantów, idealnie dopasowanych do wymagań poszczególnych roślin. Tak zaawansowany produkt wymaga szeroko zasięgowej komunikacji. Dlatego w ramach launchu nowej linii produktów zaplanowaliśmy kampanię wraz ze spotem TV, budującą świadomość marki Wokas i podkreślającą benefity nowej linii produktów.
„Wokas SMART. Rośliny będą Ci wdzięczne” - to główne hasło kampanii, które także w spocie TV odwołuje się do więzi, jaka powstaje między człowiekiem a jego roślinami. Podkreśla ono, że stosując uszlachetnioną ziemię Wokas SMART, zapewnia się swoim roślinom najlepsze warunki do rozwoju, a one odwdzięczają się, rosnąć zdrowo i dorodnie.
W ramach działań stworzyliśmy projekt nowoczesnych i wyróżniających się w kategorii opakowań, materiały POS, stronę internetową marki Wokas, a także koncept zasięgowej komunikacji online i offline. Ważnym punktem działań było też opracowanie aplikacji mobilnej, która pomaga właściwie pielęgnować rośliny i nawiązuje do nazwy linii - SMART.
Spot można zobaczyć od 2 marca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w prasie oraz kampanię digital.
Za koncepcję działań i materiały komunikacyjne odpowiada agencja 1000ideas. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny ISTV Media, reżyserem spotu jest Miłosz Kozioł. Zakupem i planowaniem mediów - dom mediowy Performance Media.
Źródło: 1000ideas