logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: 1000ideas: kampania „Wokas Smart. Rośliny będą Ci wdzięczne”

  PR 19.03.2020, przeczytano 968 razy
ilustracja

Linia ziem Wokas SMART to aż 8 specjalistycznych wariantów, idealnie dopasowanych do wymagań poszczególnych roślin. Tak zaawansowany produkt wymaga szeroko zasięgowej komunikacji. Dlatego w ramach launchu nowej linii produktów zaplanowaliśmy kampanię wraz ze spotem TV, budującą świadomość marki Wokas i podkreślającą benefity nowej linii produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-1000ideas%3A-kampania-_wokas-smart.-rosliny-beda-ci-wdzieczne_,386158,artykul.html

Wokas SMART. Rośliny będą Ci wdzięczne” - to główne hasło kampanii, które także w spocie TV odwołuje się do więzi, jaka powstaje między człowiekiem a jego roślinami. Podkreśla ono, że stosując uszlachetnioną ziemię Wokas SMART, zapewnia się swoim roślinom najlepsze warunki do rozwoju, a one odwdzięczają się, rosnąć zdrowo i dorodnie.

W ramach działań stworzyliśmy projekt nowoczesnych i wyróżniających się w kategorii opakowań, materiały POS, stronę internetową marki Wokas, a także koncept zasięgowej komunikacji online i offline. Ważnym punktem działań było też opracowanie aplikacji mobilnej, która pomaga właściwie pielęgnować rośliny i nawiązuje do nazwy linii - SMART.

Spot można zobaczyć od 2 marca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w prasie oraz kampanię digital.

Za koncepcję działań i materiały komunikacyjne odpowiada agencja 1000ideas. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny ISTV Media, reżyserem spotu jest Miłosz Kozioł. Zakupem i planowaniem mediów - dom mediowy Performance Media.

Źródło: 1000ideas

www.1000i.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764