logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1000ideas wspiera Stowarzyszenie Spożywo

  PR 18.03.2019, przeczytano 349 razy
ilustracja

W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, agencja kreatywna 1000ideas od dwóch lat współpracuje z krakowskim stowarzyszeniem Spożywo, edukującym w zakresie zdrowego odżywiania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1000ideas-wspiera-stowarzyszenie-spozywo,381691,artykul.html

- Misją naszej firmy jest wprowadzanie dobrych pomysłów w życie, dlatego cieszymy się, że możemy pomagać w rozwoju stowarzyszenia, którego działania są nam bardzo bliskie. Wykorzystywanie naszej wiedzy i doświadczenia w pracy dla Spożywa daje nam bardzo dużą satysfakcję. Czujemy się częścią tego projektu - mówi Maciej Młynek, creative director w 1000ideas.

Działalność Stowarzyszenia skupia się na szerzeniu wiedzy eksperckiej. We współpracy z ekspertami wydaje publikacje online i ebooki, organizuje webinary, szkolenia dla dietetyków. 1000ideas oferuje kompleksowe wsparcie m.in. w zakresie strategii, projektów graficznych, copywritingu oraz technologii internetowych. Agencja stworzyła również nazwę i identyfikację wizualną Stowarzyszenia.

- Internet jest pełen niesprawdzonych informacji i samozwańczych guru od diety. Jako stowarzyszenie chcemy dotrzeć z aktualną, rzetelną wiedzą do jak największej grupy ludzi. Mamy za sobą między innymi organizację spotkań w ramach cyklu "Porozmawiajmy o dietetyce". Prowadzimy specjalistyczne szkolenia dla dietetyków. W ramach projektu “Dieta dla lepszego życia” oferujemy darmowe konsultacje dla osób z chorobami dietozależnymi. Korzystamy z pomocy i wiedzy merytorycznej ekspertów z Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego. Od początku istnienia stowarzyszenia regularnie publikujemy artykuły na naszej stronie www.spozywo.pl - wyjaśnia Przemysław Mijal, prezes Stowarzyszenia Spożywo.

Obecnie 1000ideas i Spożywo wspólnie pracują nad wydaniem książki "Skąd się biorą zdrowi ludzie?". Pozycja zostanie wydana najpierw w formie elektronicznej, a następnie w formie drukowanej. Planują również kolejne działania, które będą realizowane w ciągu najbliższego roku.

Źródło: 1000ideas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764