logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

100x40 - wystawa plakatu o twórcach polskiej kultury

   31.07.2019, przeczytano 833 razy
ilustracja

Wystawa 100x40 ma na celu prezentację sylwetek 40 artystek i artystów, którzy mieli znaczący wpływ na kształtowanie się polskiej kultury ostatniego stulecia. Grupa studentów i doktorantów z Akademii Sztuk Pięknych chce pokazać, że oprócz niekwestionowanych ojców niepodległości, którymi byli politycy, działacze i żołnierze, swój niebagatelny wkład w budowanie polskiej tożsamości mieli również artyści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/100x40---wystawa-plakatu-o-tworcach-polskiej-kultury,383426,artykul.html

Wykorzystując do tego medium jakim jest plakat, młodzi graficy spróbują zbudować międzypokoleniowy dialog z uznanymi twórcami, należącymi do panteonu polskiej sztuki.

Wystawa jest efektem warsztatów, które poprowadził prof. Lech Majewski

Artyści biorący udział:

  • Ania Wieluńska
  • Karolina Ciepielewska
  • Stanislaw Gajewski
  • Maciej Januszewski
  • Sonia Jaszczyńska
  • Igor Kubik
  • Michal Janica
  • Agata Klepka
  • Olka Olszewska
  • Piotr Dudek
  • Olek Znosko
  • Kuba Bogacki
  • Krzysztof Seyfried
  • Filip Tofil
  • Andrzej Wieteszka
  • Tomasz Opaliński
  • Alicja Kultys
  • Arkadiusz Glegoła
  • Tomasz Stelmaski
  • Agnieszka Sztejerwald
  • Kofta Zof
  • Anna Naumova
  • Agnieszka Strzeżek
  • Grzegorz Polański
  • Wojciech Pawliński
  • Piotr Trusik
  • Kamila Staniszewska
  • Grzegorz Kabas
  • Kacper Janusiak
  • Kubã Jakób
  • Izabela Lewkowicz
  • Linda Lach
  • Michał Dyakowski
  • Dawid Czajkowski
  • Valeria Dubitskaya
  • Anna Frydrych
  • Katarzyna Dudziec
  • Nastazja Ciupa
  • Bogdana Davydiuk
  • Karolina Lubaszko
  •  

Kuratorzy Projektu:

  • Mateusz Machalski (STGU, ASP)
  • Katarzyna Lisowska  (Fundacja Nowolipki)

Prowadzący warsztaty:

  • prof. Lech Majewski

Wybór 40 artystów oraz przygotowanie tekstów:

  • Sonia Jaszczyńska

Termin i miejsce

19/07-30/08, Dziedziniec ASP w Warszawie, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MORE – Miejskie Okna Reklamowe od Jetline
MORE to więcej niż cyfrowa reklama zewnętrzna, to nowoczesne spojrzenie na witryny pawilonów, punktów usługowych czy gastronomicznych. Sieć ekranów stworzonych przez MyLED dla JetLINE jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów oraz marketerów.
Samsung QPR: profesjonalne ekrany QLED 8K
Samsung Electronics Polska wprowadza do sprzedaży monitory profesjonalne 8K z serii QPR. Najnowsze urządzenia z rodziny wyświetlaczy profesjonalnych, oferują najwyższą jakość wyświetlanego obrazu, szczególnie ważną dla klientów biznesowych. Ekran wyposażony jest w matrycę o rozdzielczość 33 mln pikseli, a funkcja upscalingu AI znacząco poprawia jakość obrazu.
Decathlon i Hand Made znów w jednej drużynie
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – IMVISO (futsal).
Lekcje aktorstwa w kampanii świątecznej SOS Wiosek Dziecięcych
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna nową kampanię, której celem jest zapewnienie rodzinnych świąt opuszczonym i osieroconym dzieciom oraz rodzinom znajdującym się w kryzysowej sytuacji. W tym roku do wsparcia akcji Stowarzyszenie zaprosiło Tomasza Kota oraz innych znanych aktorów filmowych i teatralnych.
„Don’t just take, give.” - najnowsza kampania marki Instax dla Fujifilm
Wystartowała kampania marki instax, której jedną z odsłon jest konkurs konsumencki, w ramach którego każdy może zostać instaxfluencerem. W wyniku wygranego przetargu, za adaptację globalnej kampanii odpowiada agencja Bluecloud Interactive.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764