logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

101... plam - nowa reklama Bryzy

  PR 25.03.2008, przeczytano 5352 razy
ilustracjastrzałka

W codziennym życiu nie brakuje sytuacji, w których łatwo się pobrudzić, a lista plam jest naprawdę długa – szczególnie, jeśli mowa o dzieciach. Najnowsza reklama Bryzy to barwna, dynamiczna historia małego bohatera, którego przed plamami ratuje sprytny aniołek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/101...-plam---nowa-reklama-bryzy,7006,artykul.html

Ale, że w życiu różnie bywa, nawet aniołki mogą nie zdążyć i czasem dają plamę. Dlatego jest ...Bryza 101, która działa skutecznie aż na 101 trudnych plam.

To już kolejna odsłona Bryzy, w której za sprawą sędziwego archanioła i jego małych pomocników, niebiańska czystość i świeżość, „schodzą” na ziemię.

Reklamę przygotowała dla firmy Reckitt Benckiser agencja Euro RSCG Warsaw, a tam: Paweł Krzemiński - dyrektor kreatywny, Sebastian Skoczylas - dyrektor artystyczny, Magda Banasik - copywriter. Produkcją zajęła się Monika Zgórzak.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada ZenithOptimedia.

Spoty możemy oglądać od 10 marca.

Źródło: Euro RSCG Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764