logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

103-calowy monitor plazmowy sprzedany

  PR 21.11.2007, przeczytano 1815 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic, czołowa marka koncernu Matsushita Electric Industrial, światowego lidera w dziedzinie rozwoju i produkcji urządzeń elektronicznych, poinformował, że firma Trias jako pierwsza agencja eventowa w Polsce zakupiła ekran plazmowy Full HD Panasonic o przekątnej 103 cali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/103-calowy-monitor-plazmowy-sprzedany,6414,artykul.html

Imponującej wielkości ekran będzie idealnym elementem scenografii przy wydarzeniach specjalnych takich jak: imprezy plenerowe, gale, koncerty, czy widowiska, a także będzie służyć jako nośnik informacyjny podczas konferencji, szkoleń i ekspozycji targowych.

103-calowy monitor plazmowy Panasonic o najwyższej dostępnej rozdzielczości Full HD może wyświetlać ponad 2 mln pikseli jest obecnie największym ekranem plazmowym na świecie* – odpowiada pod względem rozmiaru czterem panelom 58-calowym, a jego przekątna wynosi aż 261 cm. Cechuje go stały poziom wyładowań, jednolity na całej powierzchni obraz, równomierna jasność, a także dynamiczny kontrast oraz doskonałe odwzorowywanie kolorów. Ekran oferuje niezwykłe możliwości aranżacji – można go zainstalować w orientacji poziomej lub poziomej. Może on zatem spełniać najbardziej nietypowe wymagania użytkowników.

Produkt zaawansowanej myśli technologicznej – 103-calowy ekran plazmowy Panasonic, nie pozostawia nikogo obojętnym. Imponujący rozmiar ekranu i doskonała jakość wyświetlanego obrazu przykuwa uwagę wszystkich osób, znajdujących się w jego pobliżu. Firma eventowo - instalacyjna Trias z Torunia, lider na rynku usług event engineering z wieloletnim doświadczeniem w branży audiowizualnej, zaobserwowała niezwykłe zainteresowanie wielkoekranowymi modelami na rodzimym rynku wydarzeń specjalnych przy okazji, np. promocji filmów, spotkań inaugurujących produkty i marki, imprez korporacyjnych, targów i konferencji, a także wydarzeń sportowych i plenerowych.

„Decyzja o zakupie 103-calowego ekranu była odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na innowacyjne rozwiązania z obszaru wizualizacji. Klienci firmy Trias poszukują nie tylko nowych form ekspresji, ale oczekują także elementu zaskoczenia, który mógłby być wykorzystany w walce o ich klientów.” – powiedział Robert Tuczyński, Członek Zarządu firmy Trias – „Panasonic to kolejny krok w realizacji strategii budowy najbardziej innowacyjnego i nowoczesnego zestawu sprzętu multimedialnego do obsługi eventów w Polsce.”

Firma Trias posiada już klika profesjonalnych modeli 65-calowych ekranów plazmowych pracujących w standardzie Full High Definition. 103-calowy ekran jest zatem doskonałym uzupełnieniem tej zaawansowanej linii.

Źródło: Panasonic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764