logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

11 agencji z Polski wśród nominowanych do Google Premier Partner Awards 2017

  PR 12.07.2017, przeczytano 593 razy

Google ogłosił długo oczekiwane nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Łącznie 150 agencji z Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki zawalczy o nagrody w 6 kategoriach. Jury weźmie pod uwagę nie tylko profesjonalne i efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych Google, ale także wyniki, jakie agencja wygenerowała dla swoich klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/11-agencji-z-polski-wsrod-nominowanych-do-google-premier-partner-awards-2017,33082,artykul.html

Polskie agencje łącznie otrzymały aż 24 nominacje - liderem zestawienia jest agencja Sempai I NetArch, która dostała ich aż 5. Kolejno 4 nominacje otrzymała THEY.PL, a 3 przypadły ubiegłorocznemu zwycięzcy Bluerank. Po 2 nominacje przyznano Marketing Online - Centrum Promocji Internetowej, Sales Tube, Semahead, Cube Group S.A. i po 1 SMG PM, Up & More, K2 Search Sp. z o.o. oraz PromoTraffic.

- Uczestnicy tegorocznej edycji konkursu zawiesili poprzeczkę bardzo wysoko. Wytypowanie nominowanych z listy tak imponujących zgłoszeń zawsze jest dla jury trudnym zadaniem, jednak poziom innowacyjności w obszarze marketingu internetowego oraz zaangażowanie i kreatywność agencji, przekładająca się na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, są dla nas bardzo inspirujące. Każdy z naszych Partnerów spełnia wymogi stawiane przez Google, więc firmy z sektora MŚP mogą być pewne, że ich marki, jak i budżety reklamowe znajdują się w dobrych rękach - mówi Helene Ambiana, Head of Google Partners, EMEA.

Agencje, które chcą zgłosić swoją kandydaturę do konkursu muszą dołączyć do programu Google Partners. Jego celem jest pomoc małym i średnim firmom w zaistnieniu w internecie oraz znalezieniu nowych klientów dzięki współpracy ze sprawdzoną agencją. Aby do niego dołączyć, agencje marketingu internetowego muszą pomyślnie przejść przez serię egzaminów i udowodnić, że posiadają kwalifikacje z zakresu korzystania i wdrażania produktów reklamowych Google.

Sześciu zwycięzców pierwszego etapu konkursu zostanie ogłoszonych podczas ceremonii w Dublinie we wrześniu br. Zwycięzcy zostaną nominowani do globalnych nagród Premier Partner Awards, które zostaną wręczone w Nowym Jorku 28 września br. Konkurs Premier Partner Awards w regionie EMEA odbywa się po raz drugi i jest doskonałym sposobem na zaprezentowanie osiągnięć agencji szerszej publiczności, w tym także potencjalnym partnerom biznesowym.

Źródło: Alphabet Inc.

www.abc.xyz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764