logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

11 agencji z Polski wśród nominowanych do Google Premier Partner Awards 2017

  PR 12.07.2017, przeczytano 588 razy

Google ogłosił długo oczekiwane nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Łącznie 150 agencji z Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki zawalczy o nagrody w 6 kategoriach. Jury weźmie pod uwagę nie tylko profesjonalne i efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych Google, ale także wyniki, jakie agencja wygenerowała dla swoich klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/11-agencji-z-polski-wsrod-nominowanych-do-google-premier-partner-awards-2017,33082,artykul.html

Polskie agencje łącznie otrzymały aż 24 nominacje - liderem zestawienia jest agencja Sempai I NetArch, która dostała ich aż 5. Kolejno 4 nominacje otrzymała THEY.PL, a 3 przypadły ubiegłorocznemu zwycięzcy Bluerank. Po 2 nominacje przyznano Marketing Online - Centrum Promocji Internetowej, Sales Tube, Semahead, Cube Group S.A. i po 1 SMG PM, Up & More, K2 Search Sp. z o.o. oraz PromoTraffic.

- Uczestnicy tegorocznej edycji konkursu zawiesili poprzeczkę bardzo wysoko. Wytypowanie nominowanych z listy tak imponujących zgłoszeń zawsze jest dla jury trudnym zadaniem, jednak poziom innowacyjności w obszarze marketingu internetowego oraz zaangażowanie i kreatywność agencji, przekładająca się na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, są dla nas bardzo inspirujące. Każdy z naszych Partnerów spełnia wymogi stawiane przez Google, więc firmy z sektora MŚP mogą być pewne, że ich marki, jak i budżety reklamowe znajdują się w dobrych rękach - mówi Helene Ambiana, Head of Google Partners, EMEA.

Agencje, które chcą zgłosić swoją kandydaturę do konkursu muszą dołączyć do programu Google Partners. Jego celem jest pomoc małym i średnim firmom w zaistnieniu w internecie oraz znalezieniu nowych klientów dzięki współpracy ze sprawdzoną agencją. Aby do niego dołączyć, agencje marketingu internetowego muszą pomyślnie przejść przez serię egzaminów i udowodnić, że posiadają kwalifikacje z zakresu korzystania i wdrażania produktów reklamowych Google.

Sześciu zwycięzców pierwszego etapu konkursu zostanie ogłoszonych podczas ceremonii w Dublinie we wrześniu br. Zwycięzcy zostaną nominowani do globalnych nagród Premier Partner Awards, które zostaną wręczone w Nowym Jorku 28 września br. Konkurs Premier Partner Awards w regionie EMEA odbywa się po raz drugi i jest doskonałym sposobem na zaprezentowanie osiągnięć agencji szerszej publiczności, w tym także potencjalnym partnerom biznesowym.

Źródło: Alphabet Inc.

www.abc.xyz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764