logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

11 nominacji ESA dla Bluerank

  PR 17.04.2020, przeczytano 522 razy

Bluerank, agencja marketingu internetowego ma szansę na aż 11 nagród w prestiżowym konkursie European Search Awards. Na opublikowanej właśnie shortliście znalazły się projekty Bluerank realizowane wspólnie z Mitsubishi Motors, Wittchen, PizzaPortal oraz Raja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/11-nominacji-esa-dla-bluerank,386620,artykul.html

European Search Awards to konkurs nagradzający najlepsze kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing, w którym biorą udział topowe europejskie agencje. Jury ekspertów wybiera najlepszych spośród setek zgłoszeń podzielonych na kilkadziesiąt kategorii. Bluerank po raz kolejny zdobył najwięcej nominacji spośród polskich agencji marketingu online. Przez 8 lat udziału w konkursie na konto Agencji trafiło 51 nominacji.

W tym roku oprócz nagród w 10 kategoriach merytorycznych ma także szansę na tytuł Best Large Integrated Search Agency.

- 11 nominacji to doskonały wynik. European Search Awards to konkurs, w którym bierzemy udział od ośmiu lat i który weryfikuje naszą skuteczność. Nagrody traktujemy jako wynik dobrej współpracy z naszymi Partnerami i tworzenia wspólnie najlepszych rozwiązań marketingowych. Mamy już 10 statuetek i mam nadzieję, że do tej listy za chwilę dołączą kolejne. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Najwięcej - aż po trzy nominacje otrzymały projekty realizowane przez Bluerank wspólnie z Raja i PizzaPortal.

Współpraca z Raja, liderem na rynku opakowań ma szanse na nagrody w kategoriach Best use of Search, Best use of Data (PPC) oraz Best PPC Campaign.

- Pogłębiona analiza danych, kompleksowa strategia i nieszablonowe myślenie o kampaniach - to kwintesencja sukcesu naszych działań w ramach Google Ads. Wykorzystując moc dostępnych danych zoptymalizowaliśmy kampanie i przyczyniliśmy się do znacznego wzrostu transakcji i przychodów z kanału Google Ads. - Anna Wielgus-Miller, Paid Search Team Supervisor Bluerank

Projekt realizowany wspólnie z PizzaPortal - Ingredients for 2800% ROI Success, został nominowany w kategoriach: Best Local Campaign (PPC), Best PPC Campaign oraz Best use of Data (PPC).

- Przy obecnym tempie rozwoju PizzaPortal.pl, prowadzenie kampanii dla każdej  z tysięcy restauracji staje się coraz większym wyzwaniem. Aby utrzymać zarządzanie nimi na wysokim poziomie, automatyzacja  była najlepszym rozwiązaniem. Dzięki temu nie tylko mamy większe możliwości personalizacji każdej kampanii, ale obniżymy również koszt konwersji i oszczędzimy czas, który będziemy mogli poświęcić na strategiczny rozwój zarówno kampanii Google Ads jak i innych obszarów e-marketingu. - Tomasz Michalski, Head of Performance Marketing PizzaPortal.pl

- Google Ads, podobnie jak większość nowoczesnych ekosystemów reklamowych ma interfejsy API, które pozwalają korzystać z nich w sposób niezaplanowany przez twórców i odkrywać nowe możliwości. Dzięki temu możemy budować na nich indywidualne aplikacje rozwiązujące konkretne problemy. Na tym właśnie polegał projekt realizowany wspólnie z PizzaPortal - na stworzeniu systemu, który automatyzuje proces tworzenia i aktualizacji reklam tekstowych w Google Ads i nie tylko oszczędza czas, ale też znacznie poprawia wyniki. - Jacek Tkaczuk, Head od R&D Bluerank

Dwie nominacje otrzymał projekt Bluerank & Wittchen - From impression to conversion. Kategorie w których będzie walczył o nagrody to : Best use of Search - B2C (SEO) oraz Best use of Search - Retail/ Ecommerce (SEO).

- Kluczem do sukcesu w projekcie Wittchen było zastosowanie holistycznego podejścia do strategii content marketingowej, która uwzględniała synergię działań SEO, contentowo-kreatywnych oraz analitycznych. Wzrosty przychodów osiągnięte przy udziale sekcji blogowej serwisu są kolejnym dowodem na to, że content świetnie sprzedaje. - Patrycja Tomczak, SEO Director Bluerank

Jury konkursu ESA do kolejnego etapu zakwalifikowało także projekt realizowany przez Bluerank i Mitsubishi Motors - Efficiency driven by ideas, który otrzymał dwie nominacje: Most Innovative Campaign (PPC) i Best use of Search - Automotive.

- Wzajemne zaufanie, jakie zbudowaliśmy podczas kilkuletniej współpracy z Mitsubishi, pozwoliło nam na wypracowanie dedykowanych, kreatywnych rozwiązań i pomysłów na optymalizację kampanii, dzięki którym osiągamy coraz lepsze i bardziej satysfakcjonujące rezultaty. Rok 2019 okazał się dla naszego Partnera rekordowo dobry! - Anna Wielgus-Miller, Paid Search Team Supervisor Bluerank

Ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach ma nastąpić 3 września podczas Gali w Bukareszcie.

Pełna lista nominacji dla Bluerank:

  • Bluerank & Mitsubishi - MOST INNOVATIVE CAMPAIGN (PPC)
  • Bluerank & Mitsubishi - BEST USE OF SEARCH - AUTOMOTIVE
  • Bluerank & Rajapack - BEST USE OF SEARCH - B2B (PPC)
  • Bluerank & Rajapack - BEST USE OF DATA (PPC)
  • Bluerank & Rajapack - BEST PPC CAMPAIGN
  • Bluerank & Wittchen - BEST USE OF SEARCH - RETAIL / ECOMMERCE (SEO)
  • Bluerank & PizzaPortal - BEST LOCAL CAMPAIGN (PPC)
  • Bluerank & PizzaPortal - BEST PPC CAMPAIGN
  • Bluerank & PizzaPortal - BEST USE OF DATA (PPC)
  • Bluerank & Wittchen - BEST USE OF SEARCH – B2C (SEO)
  • Bluerank - BEST AGENCY

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764