Bluerank, agencja marketingu internetowego ma szansę na aż 11 nagród w prestiżowym konkursie European Search Awards. Na opublikowanej właśnie shortliście znalazły się projekty Bluerank realizowane wspólnie z Mitsubishi Motors, Wittchen, PizzaPortal oraz Raja.
European Search Awards to konkurs nagradzający najlepsze kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing, w którym biorą udział topowe europejskie agencje. Jury ekspertów wybiera najlepszych spośród setek zgłoszeń podzielonych na kilkadziesiąt kategorii. Bluerank po raz kolejny zdobył najwięcej nominacji spośród polskich agencji marketingu online. Przez 8 lat udziału w konkursie na konto Agencji trafiło 51 nominacji.
W tym roku oprócz nagród w 10 kategoriach merytorycznych ma także szansę na tytuł Best Large Integrated Search Agency.
- 11 nominacji to doskonały wynik. European Search Awards to konkurs, w którym bierzemy udział od ośmiu lat i który weryfikuje naszą skuteczność. Nagrody traktujemy jako wynik dobrej współpracy z naszymi Partnerami i tworzenia wspólnie najlepszych rozwiązań marketingowych. Mamy już 10 statuetek i mam nadzieję, że do tej listy za chwilę dołączą kolejne. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank
Najwięcej - aż po trzy nominacje otrzymały projekty realizowane przez Bluerank wspólnie z Raja i PizzaPortal.
Współpraca z Raja, liderem na rynku opakowań ma szanse na nagrody w kategoriach Best use of Search, Best use of Data (PPC) oraz Best PPC Campaign.
- Pogłębiona analiza danych, kompleksowa strategia i nieszablonowe myślenie o kampaniach - to kwintesencja sukcesu naszych działań w ramach Google Ads. Wykorzystując moc dostępnych danych zoptymalizowaliśmy kampanie i przyczyniliśmy się do znacznego wzrostu transakcji i przychodów z kanału Google Ads. - Anna Wielgus-Miller, Paid Search Team Supervisor Bluerank
Projekt realizowany wspólnie z PizzaPortal - Ingredients for 2800% ROI Success, został nominowany w kategoriach: Best Local Campaign (PPC), Best PPC Campaign oraz Best use of Data (PPC).
- Przy obecnym tempie rozwoju PizzaPortal.pl, prowadzenie kampanii dla każdej z tysięcy restauracji staje się coraz większym wyzwaniem. Aby utrzymać zarządzanie nimi na wysokim poziomie, automatyzacja była najlepszym rozwiązaniem. Dzięki temu nie tylko mamy większe możliwości personalizacji każdej kampanii, ale obniżymy również koszt konwersji i oszczędzimy czas, który będziemy mogli poświęcić na strategiczny rozwój zarówno kampanii Google Ads jak i innych obszarów e-marketingu. - Tomasz Michalski, Head of Performance Marketing PizzaPortal.pl
- Google Ads, podobnie jak większość nowoczesnych ekosystemów reklamowych ma interfejsy API, które pozwalają korzystać z nich w sposób niezaplanowany przez twórców i odkrywać nowe możliwości. Dzięki temu możemy budować na nich indywidualne aplikacje rozwiązujące konkretne problemy. Na tym właśnie polegał projekt realizowany wspólnie z PizzaPortal - na stworzeniu systemu, który automatyzuje proces tworzenia i aktualizacji reklam tekstowych w Google Ads i nie tylko oszczędza czas, ale też znacznie poprawia wyniki. - Jacek Tkaczuk, Head od R&D Bluerank
Dwie nominacje otrzymał projekt Bluerank & Wittchen - From impression to conversion. Kategorie w których będzie walczył o nagrody to : Best use of Search - B2C (SEO) oraz Best use of Search - Retail/ Ecommerce (SEO).
- Kluczem do sukcesu w projekcie Wittchen było zastosowanie holistycznego podejścia do strategii content marketingowej, która uwzględniała synergię działań SEO, contentowo-kreatywnych oraz analitycznych. Wzrosty przychodów osiągnięte przy udziale sekcji blogowej serwisu są kolejnym dowodem na to, że content świetnie sprzedaje. - Patrycja Tomczak, SEO Director Bluerank
Jury konkursu ESA do kolejnego etapu zakwalifikowało także projekt realizowany przez Bluerank i Mitsubishi Motors - Efficiency driven by ideas, który otrzymał dwie nominacje: Most Innovative Campaign (PPC) i Best use of Search - Automotive.
- Wzajemne zaufanie, jakie zbudowaliśmy podczas kilkuletniej współpracy z Mitsubishi, pozwoliło nam na wypracowanie dedykowanych, kreatywnych rozwiązań i pomysłów na optymalizację kampanii, dzięki którym osiągamy coraz lepsze i bardziej satysfakcjonujące rezultaty. Rok 2019 okazał się dla naszego Partnera rekordowo dobry! - Anna Wielgus-Miller, Paid Search Team Supervisor Bluerank
Ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach ma nastąpić 3 września podczas Gali w Bukareszcie.
Pełna lista nominacji dla Bluerank:
- Bluerank & Mitsubishi - MOST INNOVATIVE CAMPAIGN (PPC)
- Bluerank & Mitsubishi - BEST USE OF SEARCH - AUTOMOTIVE
- Bluerank & Rajapack - BEST USE OF SEARCH - B2B (PPC)
- Bluerank & Rajapack - BEST USE OF DATA (PPC)
- Bluerank & Rajapack - BEST PPC CAMPAIGN
- Bluerank & Wittchen - BEST USE OF SEARCH - RETAIL / ECOMMERCE (SEO)
- Bluerank & PizzaPortal - BEST LOCAL CAMPAIGN (PPC)
- Bluerank & PizzaPortal - BEST PPC CAMPAIGN
- Bluerank & PizzaPortal - BEST USE OF DATA (PPC)
- Bluerank & Wittchen - BEST USE OF SEARCH – B2C (SEO)
- Bluerank - BEST AGENCY
Źródło: Bluerank Sp. z o.o.