logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

11. edycja Filmteractive Festival już 26-28 października

  PR 25.10.2021, przeczytano 351 razy

Wielu ekspertów uważa, że rok 2020 i 2021 to czas, w którym wreszcie możemy mówić o rewolucji cyfrowej, pozwalającej zbudować przewagę konkurencyjną oraz znacząco poszerzyć skalę i zasięg działań. Przemysły kreatywne nie pozostały w tyle, wykorzystując nowe możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 11. edycji Filmteractive Festival - wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 26-28.10.2021. IAB Polska jest partnerem wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/11.-edycja-filmteractive-festival-juz-26-28-pazdziernika,393511,artykul.html

Filmteractive jest miejscem dyskusji na tematy z pogranicza sztuki, nowatorskiego marketingu i nowych technologii. Jego celem jest stymulowanie współpracy między różnymi środowiskami i branżami. To tutaj można otworzyć swój umysł na nowe idee i trendy, nauczyć się jak sprawnie funkcjonować w teraźniejszości i jak dobrze przewidzieć zmiany nadchodzące w przyszłości. To tutaj twórcy innowacyjnych projektów mogą zaprezentować swoje prace. I w końcu to tutaj przedsiębiorcy mogą zobaczyć jak skutecznie łączyć biznes, sztukę i najnowsze technologie.

Jedenasta edycja Filmteractive ponownie odbędzie się w Internecie – transmisje będą dostępne na dwóch platformach: Facebooku i YouTube’ie. Wśród zaproszonych gości jest aż 20. ekspertów z Polski i ze świata, w tym osoby związane ze światem biznesu oraz sztuki: Leslie Shannon (Kierowniczka działu Ecosystem and Trend Scouting, Nokia); Adam Nowakowski (Creative Agency Partner / Facebook (region CEE); Chris Ume (Współzałożyciel Metaphysic.ai i jeden z czołowych twórców deepfake); Ollie Rankin (Dyrektor kreatywny XR i Real-time, aktywista, futurysta); Pearlyn Lii (współzałożycielka nonstudio, Dyrektorka kreatywna, artystka, projektantka); Krzysztof Pachulski (Ewangelista Unreal Engine w Epic Games).

W programie wydarzenia nie zabraknie:

  • projektów, o których mówi cała branża;
  • wywiadów i dyskusji z artystami i biznesmenami;
  • tematów: AI, NFT, metaverse, deepfake, VR/AR/XR, Unreal Engine;
  • najciekawszych danych;
  • wiedzy eksperckiej;
  • informacji o możliwościach finansowania projektów;
  • okazji do współpracy.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ, dzięki czemu uczestnicy posiadający certyfikat DIMAQ otrzymują 15 pkt., a prelegenci 40 pkt. recertyfikacyjnych za udział. Więcej informacji tutaj > 

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator
Fundacja Media Klaster

Współorganizatorzy
Łódzkie Centrum Wydarzeń, Creative Europe Desk Polska

Partnerzy strategiczni
Łódź, Welcome | Digital Services, Szkoła Filmowa w Łodzi, Facebook

Partnerzy
The Branded Content Marketing Association (BCMA), Szczypta, vnLab, miptv., mipcom., Fundacja Digital Poland, Festiwal Cyfryzacji, IAB Polska, DIMAQ

Partnerzy medialni
SocialPress, marketinglink.pl, Media Marketing Polska, TELE PRO, Nowy Marketing, TV Toya, Radio Łódź, TVP3 Łódź

Patronat honorowy
Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu
Prezydent Miasta Łodzi Hanna Zdanowska

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Dofinansowano ze środków Urzędu Miasta Łodzi.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764