logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

11. edycja kampanii Zbieramy Krew dla Polski

  PR 04.05.2018, przeczytano 608 razy
ilustracjastrzałka

Według statystyk średnio 1 z 10 osób przebywających w szpitalu potrzebuje transfuzji krwi1 – to lek nie do zastąpienia. Z tego względu Grupa Muszkieterów, zrzeszająca sieci Intermarché i Bricomarché wraz z Polskim Czerwonym Krzyżem już po raz 11. organizują kampanię „Zbieramy krew dla Polski”. Kolejna odsłona największej kampanii na rzecz honorowego krwiodawstwa w Polsce rozpocznie się 5 maja i obejmie ponad 100 polskich miast.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/11.-edycja-kampanii-zbieramy-krew-dla-polski,36372,artykul.html

W ramach współpracy Grupy Muszkieterów i PCK w 2018 roku, na parkingach marketów Intermarché i Bricomarché, odbędzie się 119 zbiórek krwi. Ambulanse Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa będą odwiedzać polskie miasta od początku maja do końca września br. Zbiórkom krwi towarzyszyć będzie wiele atrakcji, a wśród nich pokazy pierwszej pomocy, inscenizacje strażackie, a także konkursy rysunkowe dla dzieci.

Już po raz 11. mamy przyjemność realizować kampanię „Zbieramy krew dla Polski”. Zbiórki mają na celu nie tylko pozyskanie jak najwięcej tego bezcennego daru życia, ale również promowanie idei honorowego krwiodawstwa. Dawcy krwi niosą bezinteresowną pomoc drugiemu człowiekowi, przez co dają przykład prawdziwie szlachetnej postawy – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Liczymy, że tegoroczna edycja odniesie taki sam sukcesem jak poprzednie. Serdecznie zapraszamy do przyłączenia się do naszej inicjatywy!

Wyspecjalizowane krwiobusy, stacjonować będą przed sklepami sieci Intermarché i Bricomarché w 100 miejscowościach, 15 polskich województwach. O krwiodawców zadba doświadczony personel medyczny.

Mimo ogromnego postępu technologii i medycyny, nikt nie wynalazł syntetycznego odpowiednika krwi. Bez niej przeprowadzenie wielu operacji i zabiegów nie byłoby możliwe. Warto zatem oddawać krew, ponieważ, jej jedna jednostka może uratować życie aż trzech osób wyjaśnia Renata Kawka, Sekretarz Krajowej Rady Honorowego Krwiodawstwa Polskiego Czerwonego Krzyża.

W ciągu poprzednich 10 edycji kampanii „Zbieramy krew dla Polski” zebrano blisko 15 000 litrów krwi od niemal 33 000 dawców, co pozwoliło na przeprowadzenie licznych zabiegów i operacji ratujących zdrowie lub życie. Więcej informacji na temat kampanii oraz harmonogram wizyt ambulansu będzie można znaleźć na plakatach i ulotkach, w Radiu Muszkieterów działającym na terenie supermarketów Intermarché i Bricomarché, a także na stronach internetowych: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl, www.bricomarche.pl, www.pck.pl oraz www.oddajkrew.pl.

Źródło: Grupa Muszkieterów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764