logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

11. edycja Szkoły Strategii Marki - zapisy trwają

  PR 24.01.2014, przeczytano 551 razy

SSM to rozbudowany kurs z zakresu komunikacji marketingowej. Zajęcia prowadzone przez ekspertów skierowane są do pracowników branży, którzy posiadają już co najmniej kilkuletnie doświadczenie zawodowe. Ze względu na praktyczny charakter zajęć oraz stale dostosowywany do bieżących trendów program, SSM przez lata stała się jednym z najbardziej cenionych kursów na rynku w obszarze marketingu. Organizatorem Szkoły Strategii Marki jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/11.-edycja-szkoly-strategii-marki---zapisy-trwaja,20695,artykul.html

SSM jest dedykowana pracownikom branży komunikacji marketingowej – agencji reklamowych, domów mediowych, agencji PR, jednostek badawczych, agencji interaktywnych oraz działów marketingu i promocji po stronie klienta, którzy posiadają już doświadczenie zawodowe. Szkoła służy z jednej strony usystematyzowaniu posiadanej wiedzy i umiejętności, a z drugiej – poszerzeniu perspektywy oraz zaprezentowaniu szerokiego spojrzenia na kwestię budowania strategii marek oraz ich komunikacji. Kurs ma na celu także podnoszenie roli strategii w codziennej pracy osób zatrudnionych w działach marketingu oraz agencji i domów mediowych.

Prowadzącymi zajęcia w SSM są wybitni stratedzy oraz marketerzy mający różnorodne i bogate doświadczenia, dzięki czemu kursanci będą mieli okazję spojrzeć na problematykę kompleksowo. Uczestnicy szkoły podczas zajęć skoncentrują się na zagadnieniu architektury marki, omówią każdy jej element i w formie ćwiczeń zrekonstruują najważniejsze zagadnienia, przenosząc je na swoją codzienną pracę. Dzięki bacznej obserwacji organizatorów i prowadzących, każdorazowo program SSM ulega pewnym modyfikacjom, tak aby na bieżąco koncentrować się na aktualnych trendach, narzędziach i metodach komunikowania.

Oprócz tego w ramach programu, uczestnicy będą rozmawiać nt. roli strategii w biznesie, zajmować się poszczególnymi dziedzinami komunikacji marketingowej, jak również badaniami, mierzeniem efektywności, szukaniem insightów czy tworzeniem briefów. Osoby biorące udział w SSM uzyskają również dostęp do różnorodnych zajęć fakultatywnych, dzięki czemu pogłębią swoją wiedzę w wybranym zakresie.

Pierwsze zajęcia planowane są już na 7 marca 2014 r. SSM będzie łącznie składać się z 26 zjazdów zakończonych następnie egzaminem oraz obroną prac dyplomowych w grudniu. 8-godzinne zjazdy zaplanowane są na piątki i soboty.

W przypadku pytań dotyczących SSM lub w sprawie zapisów należy kontaktować się z Anetą Jodko (aneta.jodko(at)sar.org.pl, (22) 555 33 25).

Źródło: SKM SAR

www.ssm.edu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764