logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

115 agentów WSI wśród przedstawicieli mediów?

   29.01.2007, przeczytano 1193 razy
ilustracjastrzałka

Jak podały "Wiadomości"- na początku lat 90. Wojskowe Służby Informacyjne usiłowały opanować media w Polsce. Serwis TVP powołał się na raport Komisji Weryfikacyjnej WSI. Wojskowe Służby Informacyjne miały jakoby pozyskać 115 agentów spośród przedstawicieli mediów, a także wielu nieformalnych współpracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/115-agentow-wsi-wsrod-przedstawicieli-mediow,5045,artykul.html

Antoni Macierewicz, który kierował komisją weryfikującą funkcjonariuszy zlikwidowanych WSI powiedział "Wiadomościom", że pod koniec lat 90. wojskowe służby dysponowały agenturą we wszystkich centralnych telewizjach. Dziennikarzom-agentom służby miały dostarczać określone tematy, będące źródłem ich reportaży. WSI miała również wprowadzić do Telewizji Publicznej nowatorski system informatyczny obsługiwany przez firmę stworzoną przez agenturę. Podobne działania WSI chciała podjąć w stosunku do stacji komercyjnych.

Źródło: Wikinews / e-Polityka.pl

Źródło | Tekst na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 2.0 Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764