logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

12:06 Radio ESKA2 z najwyższymi wzrostami słuchalności

  PR 09.09.2024, przeczytano 204 razy
ilustracja

Liczba słuchaczy Radia ESKA2 zwiększyła się w ciągu minionego roku aż o 29%, natomiast udział stacji zwiększył się aż o 77%. To najwyższe dynamiki w całym rankingu ogólnopolskim wszystkich stacji radiowych, a dla Radia ESKA2 – kolejny miesiąc wzrostów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/12%3A06-radio-eska2-z-najwyzszymi-wzrostami-sluchalnosci,405593,artykul.html

W wakacje (06-08.2024) Radio ESKA2 gromadziła codziennie średnio 372 tys. słuchaczy, czyli o 29% więcej niż w analogicznym okresie ub.r., kiedy nadawała pod marką Radio SuperNova.

Udział w czasie słuchania stacji wynosi 1,4%, a w jej grupie celowej, czyli wśród osób w wieku 30-49 lat – już 2%; w obu przypadkach wzrost rok do roku wynosi rekordowe 77%.

Bardzo długi jest też czas słuchania, który wynosi 177 minut, co oznacza, że każdy ze słuchaczy spędza ze stacją średnio prawie 3 godziny dziennie. W ubiegłym roku ten wynik niższy aż o 44 minuty. Stacja jest też słuchana równomiernie przez cały dzień – porównywalną popularnością cieszą się zarówno poranek jak i pasma dzienne i popołudniowe.

Tak długi czas słuchania pokazuje, że Radio ESKA2 jest stacją z którą odbiorcy dobrze się czują, lubią grane przez nas najlepsze polskie hity. Angażujemy słuchaczy również w nasze akcje antenowe. Jedną z nich jest nowa zabawa »Kultowe polskie teksty«, w której słuchacze sprawdzają swoją znajomość najsłynniejszych cytatów z klasycznych polskich filmów, seriali, wielkich polskich przebojów, ale też wypowiedzi, które stały się »klasykami« Internetu” – mówi Olgierd Wojtkowiak, Dyrektor Programowy Radia ESKA i Radia ESKA2.

SŁUCHALNOŚĆ RADIA ESKA2 WAKACJE 2024

 

ZASIĘG DZIENNY

372.000

+29%

UDZIAŁ W CZASIE SŁUCHANIA

1,41%

+77%

ŚREDNI CZAS SŁUCHANIA

177 minut

+33%

Radio Track, Kantar Polska / Adres:Media, 06-08.2024, target: wszyscy 15-75

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

Dodatkowe informacje:

Radio ESKA2 wystartowała w styczniu br. i jest siecią 16 lokalnych stacji radiowych. Rozgłośnia gra wyłącznie polską muzykę, stawia też na dobrą rozrywkę i lokalną informację.

dane: Radio Track, Kantar Polska / Adres:Media, 06-08.2024, target: wszyscy 15-75 (jeśli nie zaznaczono inaczej)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Rozmowy w tłoku” powracają do TVN
Już w tę sobotę czeka widzów wyjątkowe wydanie Dzień Dobry TVN! Nowy współprowadzący, Szymon Majewski, przygotował dla widzów sentymentalną niespodziankę – powrót kultowego programu "Rozmowy w tłoku". Bądźcie z nami w sobotę od 7:45 na antenie TVN,
„Kuba Wojewódzki” rośnie w siłę
Kuba Wojewódzki ponownie udowadnia, że nie ma sobie równych. Po bardzo dobrym otwarciu sezonu jesiennego autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce nieustannie rośnie w siłę, notując z tygodnia na tydzień coraz lepsze wyniki oglądalności. Najnowszy – szósty – odcinek programu miał ponad 14% udziału w grupie docelowej, zapewniając stacji...
Nowe formaty wideo w ramówce Grupy DGP Infor
Z początkiem października Grupa DGP Infor wprowadza aż pięć nowych formatów wideo wzbogacających ofertę wydawanych przez nią serwisów internetowych. Pierwszym z nich jest „Polska - Europa - Świat”, cykl prowadzony przez Marka Tejchmana i Zbigniewa Parafianowicza, który debiutuje na gazetaprawna.pl. Wyjątkową ze względu na tematykę propozycją są...
Branża kryptowalutowa chce regulacji reklamy w social mediach
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom przygotowanym przez oszustów. Pułapki zastawiane są głównie w mediach społecznościowych. Zdarza się, że do inwestycji zachęca znana osoba, ale jej wizerunek jest wykorzystany bezprawnie. Eksperci apelują do organów państwa, że pilnie potrzebne jest wdrożenie rozwiązań, które ograniczą ten problem....
Męskość na nowo: projekt Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” zainaugurowały projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej. Na projekt składają się: wideopodcast prowadzony przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764