logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

12 drukarek Mutoh na targach Remadays

  PR 03.03.2020, przeczytano 1534 razy
ilustracjastrzałka
Mutoh ValueJet 426UF

Aż 12 modeli, w tym kilka premier japońskich drukarek wielkoformatowych MUTOH, zostało zaprezentowanych na targach RemaDays 2020. Jak co roku cieszyły się one ogromnym zainteresowaniem, dlatego też Atrium Centrum Ploterowe nadal podtrzymuje targowe promocje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/12-drukarek-mutoh-na-targach-remadays,385922,artykul.html

Na jednym z największych stoisk tegorocznych targów RemaDays, japoński producent za sprawą firmy Atrium Centrum Ploterowe, która jest od ćwierćwiecza wyłącznym polskim dystrybutorem, zaprezentował 12 modeli swoich produktów. Urządzenia reprezentowały 5 technologii druku wielkoformatowego: żywiczną, eko-solwentową, LED-UV, druku bezpośredniego na tkaninach oraz sublimacji.

Premierowy, wielkoformatowy flatbed - Mutoh PerformanceJet

Najważniejsza targowa premiera to Mutoh PerformanceJet PJ-2508UF.

- Cieszymy się, że udało nam się zaprezentować ten najnowszy flatbed polskim profesjonalistom podczas targów Rema. Oprócz ultra wysokiej jakości wydruku, warto zwrócić uwagę na jego gabaryty. Obszar roboczy to aż 2.54 x 1.25 metra, pozwalający zrealizować szereg wielkoformatowych zleceń. Co więcej grubość zadrukowanych materiałów i obiektów sięga aż 10 cm!

Drukarka posiada na pokładzie wiele zaawansowanych funkcji, które maksymalizują jego wydajność i jakość rezultatów. Cztery do sześciu wysokowydajnych głowic drukujących w technologii „grayscale”, zadruk nośników o grubości do 100 mm i maksymalnej gramaturze 50 kg/m², wielostrefowy stół z podsysem (o różnych rozmiarach stref) czy też system pinów pozycjonujących.

Dzięki zastosowanej technologii LED-UV, Mutoh PerformanceJet 2508UF jest idealnym wyborem, pozwalającym zwiększyć wydajność i zaoferować dostęp wysokomarżowych zleceń z użyciem koloru białego. Jest polecana przedsiębiorstwom poszukujących wysokiej jakości, precyzji, wartości dodanej do swoich produktów, możliwości realizacji specjalnych wydruków.

- Premierowy Mutoh PerfomanceJet już trafił do pierwszych polskich firm. Zainteresowanych tą jak i innymi maszynami z naszego portfolio zapraszamy na prezentacje.

Premierowy, sprytny flatbed - Mutoh SmartColor

- Drugą premierą na naszym stoisku był Mutoh SmartColor. To maszyna o szerokości zadruku 162 cm i co najważniejsze… grubości zadruku do 24 cm!

Mutoh SmartColor H200, F200, F300 i F400 to najnowsze drukarki wielkoformatowego do bezpośredniego zadruku LED-UV różnego rodzaju obiektów z drewna, kartonu, kamienia, metalu, szkła, ceramiki, skóry, itd.

- Model H200, który zaprezentowaliśmy na targach RemaDays, wyposażony jest w pas transmisyjny oraz system rolowy. Podczas targowych prezentacji zadrukowywaliśmy kaloryfer, czy też europalety. Skrzynka, komputer, mebel, sprzęty sportowe… użytkowników tej maszyny już nie będzie ograniczać technologia a wyobraźnia.

Druga linia SmartColor to modele F200 / F300 / F400. Wyposażone są w stałe stoły typu flatbed, o szerokości 1.61 m i długości do wyboru 1.42, 2.42 lub 3.82 m. Przeznaczone są do zadruku materiałów i przedmiotów o grubości do 24 cm i wadze 100 kg.

ilustracjastrzałka

RemaDays 2020 Mutoh SmartColor H200

Drukarki Mutoh SmartColor cechuje mocny i cichy podsys ciśnieniowy, niezależny, elektroniczny panel sterowania stołem, świetlna wieża statusu pracy, czujnik ochrony obwodowej, oryginalne atramenty Mutoh LED-UV (CMYK, biały, lakier).

- Także i premierowy SmartColor ma już pierwszych polskich użytkowników. Zainteresowanych zapraszamy na prezentacje.

Premierowe drukarki eko -  Mutoh XpertJet

- Trzecią premierą targową marki MUTOH, był innowacyjny XPERTJET. Sama nazwa wskazuje przeznaczenie tych drukarek, dedykowanych ekspertom i profesjonalistom druku wielkoformatowego.

Mutoh XPERTJET to najnowsza seria drukarek rolowych japońskiego producenta. W sprzedaży dostępne są już dwa modele: 1641SR i 1682SR. Są to odpowiednio drukarki cztero- (CMYK) i 8-kanałowe (2xCMYK lub CMYK LC LM LK). Ich wydajność sięga odpowiednio 53 i 87 m2/h.

ilustracjastrzałka

RemaDays 2020 Mutoh XpertJet 1641SR

XpertJet, jako sukcesor linii ValueJet, posiada najlepsze rozwiązania poprzedników a także szereg nowych rozwiązań jak np. dwa rodzaje atramentów do wyboru: atramenty eko-solwentowe nowej generacji z certyfikatem GreenGurad Gold lub wielokrotnie nagradzane atramenty żywiczne Mutoh UMS z certyfikatem Eurofins Indoor Air Comfort.

XpertJet wyróżnia się także nowoczesnym, czarnym wyglądem i ulepszoną konstrukcją. Na pokładzie zaimplementowano technologię DropMaster w wersji 2, dotykowy panel sterowania, nowe systemy prowadzenia mediów i wiele innych nowatorskich rozwiązań.

Bestsellerowe drukarki eko – Mutoh ValueJet serii X

Na stoisku Atrium nie zabrakło znanych i uznanych, drukarek Mutoh ValueJet serii X, które drukują w technologii żywicznej. Oznacza to, że drukują ekologicznymi, certyfikowanymi w Europie atramentami Mutoh UMS. To co odróżnia te atramenty od innych „eko” rozwiązań na rynku to ich skład, który bazuje na żywicach. Co więcej, szeroki gamut kolorystyczny pozwala drukować „korporacyjne” kolory, dzięki 83-procentowemu pokryciu palety Pantone C.

Drukarki wielkoformatowe ValueJet X to kilka modeli różniących się szerokością roboczą i produktywnością. W zależności od wymagań i potrzeb użytkownika, do wyboru są 2 szerokości: 1.37 i 1.62 m, a prędkość maksymalna sięga od 15 do prawie 100 m2/h. Wszystkie natomiast posiadają cechę wspólną – japońskie technologie: Mutoh Intelligent Interweaving, Mutoh DropMaster oraz zmienną wielkość kropli.

Cechą wyróżniającą „zieloną” technologię w ploterach Mutoh od innych tzw. „eko-rozwiązań” na rynku, jest niski (nawet kilkukrotnie niższy) pobór prądu.

ilustracjastrzałka

Druk „na wszystkim” – Mutoh ValueJet serii UF, UH i UR

Mutoh w swoim portfolio maszyn LED-UV posiada jeszcze kilka serii urządzeń pracujących w tej technologii, które sprawdzają się w wielu gałęziach przemysłu, poligrafii, reklamy czy też dekoracji.

- Oprócz zaprezentowanego Mutoh PerformanceJet’a i Mutoh SmartColor’a, japoński producent może pochwalić się jeszcze trzema udanymi seriami urządzeń LED-UV. „UF” to tzw. drukarki „gadżetowe”, czyli mniejsze urządzenia do znakowania obiektów. „UH” to drukarki hybrydowe, czyli przeznaczone zarówno do druku na płytach jak i materiałach z roli. Natomiast seria „UR” to drukarka LED-UV przeznaczona wyłączenie do materiałów elastycznych z roli.

Na targach RemaDays można było zobaczyć drukarki: Mutoh ValueJet 426UF, 626UF oraz 1638UH.

Druk na tkaninach i papierze termotransferowym

Podczas targów RemaDays, Atrium Centrum Ploterowe pokazał także kompletną technologię druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych i sztucznych, czyli drukarkę Mutoh ValueJet 1938 TX z unikalnymi atramentami polimerowymi.

Te nowatorskie atramenty do druku bezpośredniego na różnych materiałach takich jak bawełna, poliester, len, wiskoza, itd. Dzięki nim cyfrowa produkcja tkanin jest skrócona o procesy prania i suszenia. Atrament jest zgodny z REACH oraz eko-paszportem OEKO-TEX i cechuje się brakiem wolnych związków organicznych (VOC-free). Wydruki są odporne na światło UV.

Z kolei sublimacyjną, czyli pośrednią technologię zdobienia tkanin (ale także i gadżetów, dekoracji, mebli , sprzętu sportowego) reprezentował jeden z najpopularniejszych ploterów japońskiej marki Mutoh – RJ-900XG.

Targowe promocje nadal aktualne

Atrium Centrum Ploterowe podtrzymuje promocje w marcu (do odwołania lub wyczerpania zapasów) dla wszystkich tych, którzy nie zdążyli skorzystać z promocji targowych podczas samych targów RemaDays 2020.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764