logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

12 milionów pobrań aplikacji CDA

  PR 19.07.2022, przeczytano 303 razy
ilustracja

Łączna liczba pobrań aplikacji CDA przekroczyła w lipcu br. 12 milionów i jest to najlepszy wynik w historii. W zestawieniu ujęto wszystkie urządzenia, tj. tablety, telefony, konsole oraz telewizory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/12-milionow-pobran-aplikacji-cda,396645,artykul.html

W pierwszej połowie lipca br. łączna liczba pobrań dedykowanej aplikacji CDA na wszystkie urządzenia przekroczyła 12 milionów (dokładnie: 12 019 281, stan na dzień 11 lipca 2022). Najwięcej, bo ponad 8,7 mln pobrań osiągnięto w kategorii urządzeń mobilnych, czyli telefonów i tabletów (dokładnie 8 744 488). W kategorii TV (Smart TV/Android TV, konsole i pozostałe telewizory) liczba pobrań przekroczyła 3,2 mln (dokładnie 3 274 793).

Największy udział w łącznej liczbie pobrań stanowi kategoria „urządzenia mobilne” - razem 8 744 488. W kategorii tej największą popularnością cieszą się urządzenia z systemem Android Mobile: 8 072 157 pobrań, następnie Apple (iOS/ipadOS): 545 219 pobrań, a na końcu Huawei: 127 112 pobrań. W tej kategorii wyraźnie widać dominację urządzeń opartych o system Androida.

ilustracjastrzałka

Z kolei liczba pobrań na telewizory wyniosła 3 274 793. W tej kategorii - nazwanej Smart TV - uwzględniono zarówno urządzenia z Android TV, osobne aplikacje przygotowane dla konkretnych producentów TV, przystawki telewizyjne oraz konsole. Najwięcej pobrań zanotowały urządzenia z systemem Android TV, ale zdecydowanym liderem wśród producentów telewizorów jest marka LG - dedykowana aplikacja CDA na telewizorach LG została pobrana ponad 1 mln razy, a dokładnie 1 005 765. Z kolei na telewizorach marki Samsung aplikacja CDA ma 41 446 pobrań, ale liczba ta intensywnie rośnie. W przypadku Samsunga istotny jest również fakt, że choć obie firmy nawiązały współpracę na początku tego roku, to pełna certyfikacja i dopuszczenie aplikacji na wielu rocznikach telewizorów tego producenta miało miejsce dopiero kilka tygodni temu. W dużym tempie rośnie także liczba pobrań aplikacji na przystawkach Fire TV firmy Amazon, które dostępne są w Polsce od jesieni ubiegłego roku - łączna liczba pobrań aplikacji na te urządzenia wynosi obecnie 13 944. Stawkę w tej kategorii zamyka Apple TV - 6 210 pobrań.

CDA jest drugą (po YouTube) najpopularniejszą stroną wideo w Polsce. Z kolei usługa płatnego VOD i TV znajduje się w ścisłym gronie najbardziej popularnych i najczęściej wybieranych platform z filmami na życzenie w naszym kraju. Liczba aktywnych płatnych subskrypcji na koniec marca tego roku przekroczyła 467 tysięcy.

Źródło: CDA

cda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tegoroczna edycja „Jutronautów”, czyli flagowego programu „Gazety Wyborczej”, skupia się na wpływie zmian cywilizacyjnych na przyszłość życia codziennego. 7. odsłona akcji pokaże m.in., jak młodsze generacje widzą konflikt pokoleń i przyszłość pracy. Jutronauci 2023 to właśnie ludzie młodzi – naukowcy, biznesmenki i startupowcy,...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy Eurozet
Grupa Eurozet wprowadza nowy logotyp, który będzie obowiązywać od 31 marca br.
Użytkownicy i użytkowniczki oraz przedsiębiorstwa obdarzają Google ogromnym zaufaniem, korzystając z naszych produktów. Tysiące Googlersów pracuje całą dobę, aby tworzyć i egzekwować skuteczne zasady systemu reklamowego, które zarówno zapobiegają nadużyciom, jak i umożliwiają reklamodawcom i wydawcom dalszy rozwój. Praca ta jest niezbędna,...
Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Faktu”, stawia na szeroką dostępność dziennika. Od marca „Fakt” jest w sprzedaży w sieci Biedronka oraz Lidl co umacnia pozycję gazety na rynku i zwiększa jej zasięg. Udział dziennika w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej wzrósł rok do roku i wynosi obecnie 38,3 proc.
Nowe narzedzie w  centrum przejrzystości reklam Google
Wiemy, że nasi użytkownicy chcą mieć dostęp do informacji o reklamach, które widzą na naszych platformach. Każdego dnia ponad 30 milionów osób korzysta z menu przejrzystości i kontroli reklam Google. W ciągu ostatnich pięciu lat pracowaliśmy nad jeszcze lepszymi sposobami, dzięki którym możecie dowiedzieć się więcej o oglądanych reklamach i mieć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764