logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

12. edycja Semkrk rusza już w czerwcu

  PR 13.05.2019, przeczytano 537 razy

Już 19 czerwca 2019 r. w krakowskiej Starej Zajezdni odbędzie się semKRK #12 BIG, czyli cykl spotkań stworzonych dla właścicieli biznesów, branży e-commerce, działów marketingu, a także specjalistów SEM i SEO oraz agencji marketingu internetowego. Pomysłodawcą wydarzenia jest firma DevaGroup. Podczas eventu poznamy również tegorocznych zwycięzców konkursu semKRK awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/12.-edycja-semkrk-rusza-juz-w-czerwcu,382416,artykul.html

Ideą wydarzenia jest wymiana wiedzy w barcampowej atmosferze – uczestnicy będą mogli poznać doświadczenia i opinie innych specjalistów z branży SEO i SEM. To doskonała okazja do nawiązania znajomości i wspólnych rozmów, a także zdobywania wiedzy.

W wydarzeniu biorą udział specjaliści z całej Polski. Firmy często zgłaszają swój cały dział SEM, dzięki czemu uczestnicy mają wyjątkową okazję do networkingu, edukacji oraz zintegrowania się z branżą. Podczas tegorocznej edycji można wziąć również udział w towarzyszących wydarzeniach, tj. praktycznych warsztatach. Przewidywana ilość uczestników wynosi 500 osób.

Organizatorzy eventu zachęcają także do wysyłania swoich case study na konkurs semKRK awards, w którym nagrodzą najlepsze kampanie w kategorii SEO i SEM TUTAJ. Zgłoszenia przyjmowane są w trzech kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla e-commerce. Rozpatrywać je będzie jury złożone z prelegentów semKRK oraz specjalistów w dziedzinie SEM. Do konkursu przystąpić może każda agencja i firma (w tym freelancerzy i pracownicy in-house) działająca w Polsce. Można zgłaszać także kampanie skierowane na rynek polski. Termin nadsyłania swoich prac mija 25 maja 2019 r. Zgłoszenia są bezpłatne.

Prelegentami semKRK #12 będą m.in. Paweł Gontarek, Artur Strzelecki, Piotr Rudnicki, Łukasz Chwiszczuk, Sławomir Czajkowski, Cezary Glijer, Damian Sałkowski, Bartłomiej Kaczmarczyk, Kaspar Szymański, Paulina Wiktorska.

Źródło: semKRK

www.semkrk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764