logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

12. Havas Group Conference: Make a meaningful difference

  PR 16.05.2019, przeczytano 877 razy
ilustracjastrzałka

Wielkimi krokami zbliża się 12. edycja Havas Group Conference, która w tym roku odbędzie się 23 maja w Centrum Praskim Koneser. Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół tworzenia meaningful difference w świecie, gdzie aż 54% konsumentów uważa, że to marki i firmy a nie politycy, mają do odegrania kluczową rolę w budowaniu lepszego jutra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/12.-havas-group-conference%3A-make-a-meaningful-difference,382458,artykul.html

Globalne badanie Havas Meaningful Brands 2019 pokazuje, że przed markami pojawiają się cały czas nowe wyzwania. W dobie powszechnego kryzysu zaufania, braku empatii i coraz większego egoizmu, aż 54% konsumentów uważa, że odpowiedzialność za lepszą przyszłość ponoszą nie politycy a marki i firmy. Niestety 58% treści tworzonych przez 1800 największych światowych marek, to treści nieadekwatne i kiepskiej jakości, zdecydowanie niewychodzące naprzeciw oczekiwaniom ludzi. Dlatego dziś to marki muszą wziąć część odpowiedzialności za zmienianie świata na lepsze, tworzyć treści i rozwiązania, które są meaningful, które wnoszą realne wartości oraz korzyści do życia konsumentów. Takie podejście wymaga nie tylko nowych narzędzi czy czerpania z trendów kulturowych, ale przede wszystkim dużej zmiany w myśleniu o roli marek w tworzeniu meaningful difference w świecie, który nas otacza.

– Badanie Meaningful Brands prowadzimy już ponad 10 lat, co sprawia, że to podejście do marek i rynku mamy już w DNA Grupy Havas. Ta przestrzeń pozwoliła nam zaobserwować, że bycie marką meaningful to coś więcej niż tylko przywiązanie konsumentów, to również konkretne korzyści biznesowe. Marki o wysokim MBI nie tylko wypadają lepiej w notowaniach giełdowych, ale mają nawet dziewięciokrotnie wyższy udział w portfelu kategorii, a także 2-3-krotnie wyższe wskaźniki takie jak intencja zakupu, przywiązanie, zaufanie, chęć zapłacenia więcej czy chęć polecenia marki. Dlatego na naszej konferencji opowiemy o tym jak tworzyć meaningful difference i jak budować marki w duchu filozofii Meaningful Brands. Serdecznie zapraszam! – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group Poland.

Podczas konferencji zaproszeni goście będą mówić o tworzeniu komunikacji w duchu meaningful difference, czyli komunikacji, która wychodzi poza ramy klasycznej reklamy, tworząc nową jakość i doświadczenie w życiu konsumentów. Maria Garrido, Chief Insights & Analytics Officer w Grupie Havas oraz Alicja Cybulska, Chief Strategy Officer w Havas Media Group będą mówić o zmianie w komunikacji marketingowej w oparciu o wnioski płynące z ostatniej fali badania Meaningful Brands. Wśród gości będą również Olek Kowalski i Piotr Kazimierczuk z Universal Music (Grupa Vivendi), którzy pokażą jak stworzyć muzykę, która wspiera komunikację marek. Podczas wydarzenia odbędzie się także panel dyskusyjny z przedstawicielami marketerów, moderowany przez Renatę Wasiak-Sosnowską, CEO Havas Media, który będzie dotyczyć budowania komunikacji i relacji na linii klient-agencja-konsument w duchu filozofii Meaningful Brands.

Na konferencji gościć będą przedstawiciele świata technologii – Lucyna Koba, Business Development Director w Gemius, jak również szeroko pojętej branży mediowej – Christian de la Villehuchet oraz Pierre Raoul z Grupy Havas. W zestawieniu z branżowymi ekspertami wystąpią osoby, które tworzą meaningful difference w swoim środowisku, dzięki czemu znacząco zmieniają jakość życia otoczenia, takie jak Ewa Błaszczyk, współzałożycielka Fundacji „AKOGO?”, wokalista Krzysztof Zalewski czy Katarzyna Wągrowska, autorka bloga "Ograniczam się" i książki "Życie zero waste".

Jak skutecznie angażować odbiorców? Dlaczego gdyby nagle 82% marek zniknęło z naszego rynku nic by się nie stało? Które treści są meaningful z perspektywy konsumenta? Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas 12. edycji Havas Group Conference „Make a meaningful difference”.

Havas Media Group

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

Dodatkowe informacje:

Havas Group Conference to cykliczna konferencja organizowana przez polski oddział międzynarodowej sieci agencji komunikacji marketingowej Havas. W dotychczasowych jedenastu edycjach udział wzięło 92 prelegentów z 14 krajów, a ich wykładów miało okazję wysłuchać blisko 3 tys. uczestników. XII edycja tego wydarzenia pod hasłem „Make a meaningful difference” odbędzie się 23 maja 2019 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Więcej informacji o wydarzeniu oraz uczestnictwie można znaleźć tutaj www.havasgroupconference.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764