logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

1200 GB w kampanii T-mobile

  PR 17.06.2022, przeczytano 898 razy
ilustracja

Na co wykorzystać 1200 GB? Pomysłów jest tyle, ilu użytkowników oferty. Ale jedno jest pewne – dobrze mieć tak solidny zapas internetu. Swoją pomysłowością w zakresie wykorzystania tak dużego pakietu mogą wykazać się klienci T-Mobile na kartę w taryfie GO!, którzy jako pierwsi już w lutym tego roku zyskali dostęp do promocji „Rok internetu za darmo”. Właśnie startuje kolejna odsłona kampanii promującej bonus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/1200-gb-w-kampanii-t-mobile,396283,artykul.html

Złap najszybszy internet i znajdź swój pomysł na wykorzystanie gigabajtów

Kampania promująca ofertę od początku czerwca jest prowadzona outdoorowo w 43 miastach Polski, gdzie znalazły się m.in. billboardy czy citylighty. Oprócz tego 13 czerwca startuje kampania telewizyjna, w ramach której będzie można obejrzeć dwa 15-sekundowe spoty. W materiałach zobaczymy oryginalne wakacyjne pomysły na wykorzystanie 1200 GB – jak się okazuje w spocie, może być nim nawet binge-watching seriali na plaży. Równolegle planowane są działania w internecie oraz w social mediach na takich platformach jak YouTube, Spotify czy TikTok. Działania promocyjne prowadzone są digitalowo ponadto w formie banerów online oraz w grach mobilnych.

1200 GB z ofertą bez limitu za 30 zł przez 365 dni

Promocja „Rok internetu za darmo” obejmuje obecnych oraz nowych klientów korzystających taryfy GO!, którzy zdecydowali się na jedną z cyklicznych ofert Bez limitu L za 30 zł, Bez limitu L+UA za 35 zł lub Bez limitu XL za 39 zł. Po  aktywacji promocji w aplikacji Mój T-Mobile  użytkownik otrzymuje nawet 12 dodatkowych pakietów po 100 GB każdy, w tym pierwszy od razu po uruchomieniu promocji. Kolejne 11 zaś w dni odnowienia wybranej oferty „Bez Limitów”. Z bonusu można korzystać łącznie przez 365 dni od przyznania pierwszego pakietu, a niewykorzystane GB kumulują się. Przykładowo – wybierając opcję „Bez limitu L” za 30 zł, użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy,  SMS-y, MMS-y, pakiet 30 GB (15 GB z oferty i 15 GB po doładowaniu za 30 zł), a do tego bonusowe 100 GB co 30 dni.  Łącznie zyskuje aż 1560 GB przez rok!

Z oferty mogą skorzystać także osoby, które na co dzień kontaktują się ze swoimi bliskimi po drugiej stronie polsko-ukraińskiej granicy. Specjalnie dla nich stworzyliśmy ofertę „Bez limitu L+UA”, dzięki której – poza nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami do wszystkich sieci w Polsce i w strefie roamingowej 1A oraz sporym pakietem internetu – klienci otrzymają dostęp do komunikatorów i możliwość oglądania video bez limitu danych. Dodatkowo mają do dyspozycji 1000 minut na rozmowy międzynarodowe do sieci Vodafone w Ukrainie  – i oczywiście bonus 1200 GB.

Kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare Poland. Za prowadzenie działań w internecie odpowiada VMLY&R.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764