logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

125 mln zł – tyle w rok zarobił dla swoich klientów SaveCart

  PR 20.09.2016, przeczytano 666 razy

Dzięki umiejętnemu ratowaniu porzucanych koszyków oraz kampaniom inspirującym do zakupów online system SaveCart wygenerował dla swoich klientów już łącznie 125 000 000 zł. To kwota transakcji zrealizowanych w ciągu 12 miesięcy, od września 2015 do września 2016 roku, dzięki wykorzystywanym przez SaveCart rozwiązaniom angażującym klientów e-sklepów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/125-mln-zl-%E2%80%93-tyle-w-rok-zarobil-dla-swoich-klientow-savecart,29983,artykul.html

SaveCart monitoruje i zapisuje pełną aktywność wszystkich klientów sklepu – niezarejestrowanych gości, stałych użytkowników oraz niezdecydowanych klientów – tworząc ich profile behawioralne. Dzięki temu umożliwia dotarcie do konkretnego klienta z wybranym, idealnie dopasowanym do jego potrzeb i zainteresowań komunikatem. Komunikat taki emitowany jest w czasie rzeczywistym – podczas obecności użytkownika na stronie, np. tuż po przerwaniu zakupów, co znacząco zwiększa siłę jego oddziaływania. Klient może otrzymać nie tylko powiadomienie pop-up, ale też spersonalizowaną pod swoim kątem wersję całego sklepu.

125 mln zł to niesamowity wynik, szczególnie kiedy uświadomimy sobie, że środki te nie trafiłyby na konto naszych klientów, gdyby nie działania SaveCartu. Osiągnięte rezultaty to efekt nie tylko uratowanych koszyków, ale też kampanii angażujących do dokonywania zakupów – jak dynamiczna modyfikacja layoutu sklepu w celu uwypuklenia rekomendowanych produktów dobranych na podstawie gustu użytkownika – czy też rekomendacji produktowych – jak silnik rekomendacji polecający pasujące produkty do właśnie zakupionego – mówi Marta Sarnecka, która odpowiada za dział account i optymalizacji kampanii.

System jest oferowany w modelu Saas (Software as a Service) do samodzielnej obsługi przez klienta, ale cały proces integracji pozostaje po stronie SaveCart. Firma wspiera też klientów w przygotowaniu pierwszych, darmowych kampanii testowych oraz na życzenie partnera oferuje pełną obsługę w ustawieniu i prowadzeniu kampanii, a także przygotowaniu kreacji. Instalacja systemu nie wiąże się z żadnymi opłatami początkowymi i integracyjnymi. Sposób płatności za usługę jest elastyczny i zawiera opcję stałego wynagrodzenia miesięcznego ustalonego z klientem lub model prowizyjny za transakcje zrealizowane za pomocą systemu.

Z usług SaveCart korzysta już 140 klientów, w tym m.in.: Tchibo.pl, Almi Decor, WorldBox, Urban City, Deni Cler, Chmielna20.pl, Gatta, Ecco, Wittchen, Skalnik, Duka, Mustache.pl, Quiosque, Coccodrillo, Koszulkowo, Sklep Presto, Yessport. System funkcjonuje też w formie plug-in na platformach: Shoplo oraz Presta Shop.

Źródło: SaveCart

www.savecart.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764