logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

13 drukarek do gadżetów Mutoh w Instablock

  PR 29.01.2020, przeczytano 748 razy
ilustracjastrzałka

Izraelczyk Moshik i jego siostra Michal Galamin założyli w 2015 roku firmę o nazwie Instablock. Nazwa składa się z dwóch elementów: „Insta” oznaczające „chwilowe” i „block” przypominających ... no cóż "blok" :)


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/13-drukarek-do-gadzetow-mutoh-w-instablock,385500,artykul.html

Razem te słowa rzucają wyzwanie wirtualnym światom, w których rządzą sieci społecznościowe, oferując unikalne produkty jako zamiennik tradycyjnych albumów fotograficznych w prawdziwym świecie.

Jedynym celem Instablock, jest zapewnienie klientom idealnego prezentu w połączeniu z wartością dodaną - utrwalania wspomnień. Instablock posiada armię 13 drukarek Mutoh ValueJet 426UF i ValueJet 626UF. Dzięki nim firma ma doskonałe narzędzia, do produkcji pamiątek uzupełniających tradycyjne albumy fotograficzne.

Proste i unikalne produkty

Moshik Galamin wraz ze swoją siostrą, mając zaplecze designerskie wpadli na prosty i zarazem sprytny pomysł. Dzięki dogłębnemu zrozumieniu rynku zidentyfikowali potrzebę stworzenia unikalnych produktów, które można łatwo dostosowywać. Narodził się pomysł drukowania zdjęć na modnych designerskich blokach – nazwali to „Instablock”. Wtedy trafili na sprzęt drukujący Mutoh. Kompaktowe, wysokiej jakości drukarki LED-UV, pasujące do małych przestrzeni biurowych, z mnóstwem możliwości zastosowania.

Korzystając z urządzeń ValueJet 426UF i ValueJet 626UF, firma drukuje osobiste zdjęcia swoich klientów na różnych materiałach, takich jak drewno, płyta OSB i beton, przy czym wszystkie te materiały są dostępne w różnych kształtach i rozmiarach.

ilustracjastrzałka

Sukces internetowy i stacjonarny

Koncepcja sklepu internetowego była prosta. Klienci wybierają rodzaj bloku i jego rozmiar, a następnie wysyłają wybrane zdjęcie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub WhatsApp, aby wydrukować je na wybranym bloku.

Obsługując on-line lokalnych i międzynarodowych klientów, Instablock stale się rozwija i jest teraz czymś więcej niż sklepem internetowym. Rozpoczynając ekspansję w 2016 roku, firma otworzyła 10 nowych punktów wyposażonych w drukarkę Mutoh ValueJet 426UF. Punkty powstały w najlepszych lokalizacjach w całym Izraelu, w których to klienci mogą przywieźć swoje zdjęcia i wydrukować je w ciągu kilku minut. Proces drukowania Instablock odbywa się na miejscu w punkcie, więc klienci mogą odebrać swoje przedmioty np. kończąc zakupy.

Profesjonalizm

Rodzeństwo jest współodpowiedzialne za firmę i projekty. Spełniając swoje marzenie, są dumni ze swoich produktów, które łączą w sobie niepowtarzalny styl i design, a dodatkowo są przyjazne dla środowiska.

Celem Instablock jest oferowanie produktów, które mogą służyć jako pamiątka na całe życie, element projektu do domu lub biura lub jako osobiste prezenty.

- Stoimy za naszym produktem i naprawdę dbamy o zadowolenie naszych klientów. Nasza wyjątkowość przyczyniła się do wielkiego sukcesu naszej marki - mówi Moshik Galamin, właściciel Instablock. - Koncentrujemy się na tym, aby dostarczać produkty charakteryzujące się wysoką jakością grafiki, dostępnej dla wszystkich. Stale aktualizujemy portfolio produktów, materiałów, rozmiarów i cen zgodnie z aktualną modą i trendami - kontynuuje Moshik Galamin. - Nie udało by się to bez odpowiedniej technologii. Wybór urządzeń Mutoh ValueJet 426UF i ValueJet 626UF był prosty. Niezrównana jakość druku była koniecznością dla Instablock. Dodatkowo niezawodność japońskich drukarek i łatwość użytkowania okazał się wisienką na torcie.

Dwie kategorie

- Nasza firma oferuje dwie główne kategorie upominków. Pierwszą z nich są spersonalizowane przedmioty, które mają być prezentami z okazji specjalnych wydarzeń czy też upominkami firmowymi dla pracowników. Po drugie, oprócz profesjonalnej realizacji samych produktów, oferujemy również naszym klientom usługę pomocy przy tworzeniu własnych, kreatywnych projektów graficznych - mówi Moshik Galamin. - Rozumiejąc, jak trudno jest znaleźć nowe pomysły na oryginalne, ale niedrogie prezenty, Instablock stworzył zupełnie nowy sposób na zmaterializowanie emocji i wspomnień.

Stały rozwój

Instablock wygrywa z tradycyjnymi albumami fotograficznymi i mediami społecznościowymi. Ale proces ten się nie zakończył, gdyż firma trzyma rękę na pulsie i planuje dalszy rozwój. Jedną z nowości jest system franchisingowy, który umożliwia partnerom gotowym podjąć się zadania wprowadzenie Instablock na niewykorzystane rynki.

- Nasze jasne ramy i strategia wsparcia opierają się na naszej misji, która okazały się bardzo skuteczna na rynku izraelskim. Naszym celem jest ekspansja w całym Izraelu, a także na całym świecie w wiodących lokalizacjach i na odpowiednich rynkach - mówi Michał Galamin.

O drukarkach Mutoh ValueJet serii UF

Drukarki Mutoh serii UF, pozwalają na zadruk bezpośredni szerokiego spektrum materiałów i przedmiotów o grubości do 7 lub 15 cm (w zależności od modelu) wykonanych z drewna i jego pochodnych, betonu, ceramiki, kamienia, szkła, metali, i tworzyw sztucznych.

Maksymalny rozmiar zadrukowanego obiektu nie może przekraczać formatów A3+ i A2+. Z kolei ciężar nie może być większy niż 4 oraz 6 kg.

Warto wspomnieć, że model Mutoh ValueJet 626UF posiada także dodatkowy moduł obrotowy, umożliwiający bezpośredni zadruku przedmiotów o kształcie walcowatym, np. butelek, termosów, opakowań, itd.

Oprócz kolorów CMYK, zastosowany dodatkowy kolor biały umożliwia poddruk kolorowej grafiki na wszelkich nie białych powierzchniach. Możliwy jest także zadruk warstwy CMYK kolorem białym np. przy projektach drukowanych na szkle od tylnej strony.

Drugi kolor dodatkowy - bezbarwny lakier – daje możliwość uszlachetniania wybiórczo wydruków lub na całej powierzchni. Dzięki temu można uzyskać takie efekty specjalne jak warstwa 3D – np. wyczuwalna pod palcem struktura słojów drewna lub Alfabet Braille'a.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764