logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

13. Salon Plakatu Polskiego w Wilanowie

   05.08.2007, przeczytano 2064 razy
ilustracjastrzałka

Do końca września trwać będzie 13. Salon Plakatu Polskiego. Na wystawie prezentowane są prace ponad 300 artystów. Oprócz takich sław, jak Franciszek Starowieyski, Rosław Szaybo, czy Roman Kalarus, na wystawie można będzie napotkać również nazwiska świeżo upieczonych absolwentów Akademii Sztuk Pięknych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/13.-salon-plakatu-polskiego-w-wilanowie,5938,artykul.html

Salon Plakatu Polskiego jest drugim, co do ważności, po Międzynarodowym Biennale Plakatu, cyklicznym wydarzeniem artystycznym organizowanym przez Muzeum Plakatu. Odbywa się co dwa lata, na przemian z Biennale. Formuła prezentacji oparta jest na swobodnym przeglądzie najnowszych prac plakatowych polskich artystów, które wydane zostały drukiem w ciągu ostatnich dwóch lat.

Na dziedzińcu Muzeum Plakatu w Wilanowie grupa Twożywo i Wojtek Pakier prezentują plakaty inspirowane wczesnym opowiadaniem Jean-Paul Sartre’a pt.: „Herostrates”. 26 prac odnosi się do odpowiedniego fragmentu Herostratesa. Artyści dodali jeszcze jedną, 27 pracę – pełni ona rolę „strony tytułowej” projektu. Cykl wystawiony jest w ramach 13. Salonu Plakatu Polskiego, a zaprojektowane przez artystów postery, w ubiegłym roku prezentowane były na słupach ogłoszeniowych dużych miast Polski.

Źródło: Muzeum Plakatu w Wilanowie
www.postermuseum.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764