logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

135 projektorów Epson w muzeum Amos Rex w Helsinkach

  PR 29.10.2018, przeczytano 840 razy
ilustracjastrzałka

Epson, najlepszy producent projektorów na świecie wg Futuresource Consulting Limited [1], został wybrany do realizacji projektu grupy artystycznej teamLab w nowo otwartym muzeum Amos Rex w centrum Helsinek. 118 projektorów Epson o bardzo wysokiej jasności tworzy realistyczne cyfrowe instalacje, zaś kolejnych 17 jest używanych do celów marketingowych i edukacyjnych w innych częściach muzeum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/135-projektorow-epson-w-muzeum-amos-rex-w-helsinkach,379917,artykul.html

- Ta wystawa pokazuje, jak świetnie można wykorzystać projektory, by zapewnić zwiedzającym niezapomniane wrażenia. Jest to coś, co z pewnością pomoże muzeum wzmocnić status Helsinek jako europejskiego miasta kultury — mówi Andrzej Bieniek, Business Account Manager w Epson Europe. - Muzea, w szczególności te, które chcą zaoferować odwiedzającym nowoczesne i angażujące doznania, mogą dzięki wykorzystaniu projektorów Epson ożywiać dzieła sztuki używając do tego wyraźnych i jasnych obrazów z projektorów o długotrwałej wydajności i niewielkich wymaganiach konserwacyjnych.

Projektory 3LCD firmy Epson są wykorzystywane do wyświetlania angażujących widzów instalacji cyfrowych stworzonych przez teamLab. Jest to licząca ponad 500 członków interdyscyplinarna grupa artystyczna, w skład której wchodzą programiści, inżynierowie, animatorzy CG, matematycy czy architekci. Ich celem jest „eksplorowanie nowej relacji między ludźmi, a światem za pomocą sztuki”. teamLab otworzył wiele dużych wystaw, które odbywają się równolegle w różnych miastach. Jedna z nich, zatytułowana Borderless, udostępniana od czerwcu br. w budynku MORI mieszczącym się w tokijskim DIGITAL ART MUSEUM okazała się wyjątkowym sukcesem frekwencyjnym.

- Ekspozycja teamLab jest wyjątkowo dużym wyzwaniem od strony technicznej. Z pomocą przyszły projektory 3LCD firmy Epson, które dzięki swojej jasności, kontrastowi i odwzorowaniu kolorów, najlepiej się nadają realizowania projektów związanych z kulturą i sztuką. — mówi Kai Kartio, dyrektor muzeum Amos Rex.

ilustracjastrzałka

Muzeum Amos Rex jest miejscem, gdzie spotyka się sztuka i kultura miejska. Zostało tak zaprojektowane, aby udostępniać artystom elastyczne przestrzenie będące w stanie wyjść naprzeciw zmieniającym się wymaganiom nowoczesnej sztuki. Wyjątkowa jasność i odwzorowanie kolorów zapewniane przez projektory laserowe 3LCD oraz możliwość montażu obejmującego 360° sprawiają, że produkty Epson okazały się dla placówki idealnym wyborem do realizacji tego projektu. Zastosowane projektory Epson wyposażone w laserowe lub lampowe źródło światła 3LCD oferują rozdzielczość rzeczywistą 4K oraz obiektywy o ultrakrótkim rzucie .

Rynek projektorów stosowanych w instytucjach, w tym w muzeach, wzrósł o ponad 70% w ciągu ostatnich 10 lat (2008 – koniec 2017 r.). Udział Epson w rynku wynosi 30%, o 138% więcej niż drugi największy na rynku udziałowiec. [2].

Źródło: Epson

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Futuresource Consulting Limited – Projectors Market Insights – WorldWide Analyser CY 2017 – 2018
[2] Futuresource Consulting Limited – Projectors Market Insights – WorldWide Analyser CY 2008 – 2018

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764