logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

14 krajów, 14 rynków, 14 wizji content marketingu

  PR 12.10.2017, przeczytano 556 razy
ilustracjastrzałka
Wydatki na rozwiązania digitalowe w zestawieniu z poziomem penetracji internetu w poszczególnych krajach regionu CEE.

Content marketing w regionie CEE – jego możliwości, perspektywy i najlepsze rynkowe praktyki – będzie tematem przewodnim tegorocznej CANnual Conference, organizowanej przez weCAN, sieć afiliacyjną niezależnych agencji komunikacyjnych z Europy Środkowo-Wschodniej. Podczas spotkania w Pradze, 17 października br., zaprezentowana zostanie również trzecia edycja przewodnika po branży reklamowej w regionie CEE – CANnual Report 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/14-krajow%2C-14-rynkow%2C-14-wizji-content-marketingu,34075,artykul.html

O rosnącej roli content marketingu we współczesnej komunikacji, najlepszych związanych z nim praktykach oraz wpływie na każdy z rynków, podczas konferencji dyskutować będą specjaliści z regionu. Walk - z wykładem „Digital. The coin with many faces” – będzie reprezentował Sebastian Oszczepaliński, Digital Development Director Walk Digital.

Temat content marketingu został również obszernie omówiony w tegorocznej edycji CANnual Report. Jego misją niezmiennie pozostaje dostarczanie wiedzy firmom działającym w regionie CEE na temat trendów komunikacyjnych Europy Środkowo-Wschodniej oraz specyfiki rynku reklamowego w krajach, w których funkcjonują podmioty zrzeszone w weCAN. 320-stronicowy raport zawierający dogłębne analizy i najważniejsze dane, pochodzące z 14 rynków (Bułgaria, Czechy, Estonia, Chorwacja, Polska, Łotwa, Litwa, Węgry, Rosja, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Ukraina), przedstawia wpływ czynników społecznych, politycznych i ekonomicznych na rynki lokalne oraz ocenia ich rozwój w obszarze digitalu.

Publikacja ukazuje dynamiczny wzrost wartości rynku reklamowego w Europie Środkowo-Wschodniej z 9,9 mld EUR w 2015 roku do 11 mld EUR w 2016 roku, co potwierdza jego niesłabnący potencjał rozwojowy. Nadal najchętniej wykorzystywanym medium pozostaje telewizja, a popularność reklamy prasowej spada w takim samym tempie, w jakim wzrasta popyt na rozwiązania z obszaru digital. Trend ten nasilił się w ciągu ostatnich trzech lat, w 2014 roku wydatki na działania w digitalu były większe o 4% niż wydatki na reklamę w prasie, a już w 2016 roku różnica ta wynosiła 17%.

W raporcie opublikowano również kolejny weCAN Ranking, który przedstawia udział procentowy wydatków na reklamę per capita w odniesieniu do nominalnego PKB w danym kraju. Interpretacja wartości wskaźnika pozwala ocenić czy rynek reklamy jako sektor gospodarki jest silniejszy, czy słabszy niż sugerowałaby ogólna sytuacja ekonomiczna kraju. W zestawieniu Polska znalazła się na drugim miejscu.

ilustracjastrzałka

CANnual Conference 2017 odbędzie się 17 października br. w galerii „Černá Labuť” w Pradze. Szczegółowe informacje na temat wydarzenia są dostępne pod adresem: www.cannualconference.wecan.net

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764