logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

14 mieczy i tytuły Best of Technology oraz Agencji Roku KTR dla VMLY&R

  PR 06.12.2021, przeczytano 597 razy

W tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) agencja VMLY&R Poland zdobyła 15 nagród i zajęła pierwsze miejsce w rankingu kreatywności polskich agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/14-mieczy-i-tytuly-best-of-technology-oraz-agencji-roku-ktr-dla-vmlyandr,394024,artykul.html

Od 18 lat KTR przyznaje nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. W tegorocznej edycji spośród aż 1170 zgłoszeń, jury wyłoniło 261 prac nominowanych i wręczyło 164 nagród (w tym 34 złote, 57 srebrnych i 73 brązowych) w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.

Agencja VMLY&R Poland zdobyła następujące nagrody:

  • BEST OF TECHNOLOGY | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
  • ZŁOTO | Branded Tech - Digital Product | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
  • ZŁOTO | Integrated Campaigns - Activation Campaigns | VMLY&R, Havas Media, Shootme Visual Artists | Gdzie są nasze Patronki? | Bank BNP Paribas
  • ZŁOTO | Integrated Campaigns - Big Idea Campaigns | VMLY&R, Przestrzeń | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
  • SREBRO | Creative Strategy - Insight konsumencki | VMLY&R, Przestrzeń | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
  • SREBRO | Creative Strategy - Korporacyjna Misja & Odpowiedzialność Społeczna  | VMLY&R  | Nowa praca Małego Głoda | Danone | Danio
  • SREBRO | Use Of Data  | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
  • SREBRO | PR - Corporate & CSR | VMLY&R, Havas Media, Shootme Visual Artists | Gdzie są nasze Patronki? | Bank BNP Paribas
  • SREBRO | Online - Web Campaigns | VMLY&R, Havas Media, Shootme Visual Artists | Gdzie są nasze Patronki? | Bank BNP Paribas
  • BRĄZ | Online - Use of Social Platforms | VMLY&R, Przestrzeń | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
  • BRĄZ | PR - Product & Brand | VMLY&R | Nowa praca Małego Głoda | Danone | Danio
  • BRĄZ | Online - Use of Social Platforms | VMLY&R | Nowa praca Małego Głoda | Danone | Danio
  • BRĄZ | Online - Use of Online | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
  • BRĄZ | Online - Use of Social Platforms | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
  • BRĄZ | Creative Strategy - Odważne marki  | VMLY&R, Havas Media, Shootme Visual Artists | Gdzie są nasze Patronki? | Bank BNP Paribas

W rankingu Agencji Roku, VMLY&R Poland zajęła pierwsze miejsce. Reklamodawcą roku ogłoszono Kompania Piwowarska, a Papaya Films kolejny rok z rzędu otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast nagroda Studia Projektowego Roku oraz Studia Postprodukcyjnego Roku trafiła do Platige Image.

- Tegoroczny konkurs udowadnia, że nie tak łatwo wygrać najwyższe nagrody KTR. To największy merytoryczny konkurs kreatywny na naszym rynku, którego zadaniem jest wskazanie najlepszych przykładów angażującej kreacji w komunikacji marketingowej. KTR tak jak w poprzednich latach przyznaje nagrody w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. - Maciek Waligóra, przewodniczący zarządu KTR, executive creative director, DDB Warszawa

Gala wręczenia nagród KTR odbyła się 26 listopada 2021 w Teatrze Nowym w Warszawie oraz była transmitowana na platformie vod.sar.org.pl.

KTR to nie tylko celebracja kreatywności, ale również olbrzymie zasoby wiedzy i inspiracji. Wśród nominowanych i nagrodzonych prac znajdują się znakomite przykłady rozwiązań w komunikacji marketingowej, które pokazują, co wydarzyło się na naszym rynku.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.
ONE House wyróżnione w konkursie EMMA
Podczas wczorajszej gali pierwszej edycji konkursu Effective Media & Marketing Awards (EMMA), agencja komunikacji marketingowej ONE House otrzymała wyróżnienie w kategorii Best Use of Marketing Toolkit za projekt „Moje gardło. Mój głos. Moja Isla”, zrealizowany dla marki Isla.
Konkurs POS Stars: ruszyły zgłoszenia
Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.
III edycja Konkursu Wnętrze Roku SAW
Największy, najbardziej prestiżowy i w pełni niezależny konkurs dla architektów wnętrz w Polsce wciąż się rozwija. Nie tylko rośnie wartość nagród, ale też rozszerza się jego formuła– w tym roku debiutuje wyróżnienie za projektowanie zrównoważone. Najlepsze realizacje oceni jury złożone z uznanych ekspertów z wielu dziedzin...
Rusza konkurs MSI Creator Awards 2024
Celebrując pomysłowość i innowacyjność twórców z całego świata, MSI z radością ogłasza długo oczekiwaną piątą edycję konkursu MSI Creator Awards 2024. Tym razem odbywa się on pod hasłem „Fuzja sztuki i technologii”, będąc świadectwem płynnej integracji technologii i ekspresji artystycznej. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 sierpnia 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764