logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

14 nowych urządzeń do regeneracji kartridży

DariaKostera  PR 06.02.2003, przeczytano 2836 razy

Można byłoby stwierdzić, iż rynek regeneracji kartridży do drukarek atramentowych osiąga w obecnym okresie ogromne przyspieszenie zarówno rozwoju, jak i stopnia zainteresowania przedsiębiorców tą branżą, jako potencjalnym, jeszcze wciąż pełnym szans źródłem dochodów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/14-nowych-urzadzen-do-regeneracji-kartridzy,1466,artykul.html

Podążając za tym w ofercie firmy AGAWA.PL, jako specjalisty w dziedzinie alternatywnych rozwiązań w korzystaniu z drukarek atramentowych, po raz pierwszy na stronie internetowej sklepu http://www.agawa.pl ukazała się pełna oferta cenowa urządzeń do regeneracji kartridży. Ponadto, prócz samej oferty cenowej dotychczasowych urządzeń, do oferty sklepu doszło 14 nowych maszyn specjalistycznych.
Należą do nich:

  • Steam Generator - urządzenie pomocne przy czyszczeniu kartridży atramentowych.
  • MS 45, MS 29, MS 2945, MS 2629P, MS Easy, MS 45 C, MS 4x45, MS Lex, MS Eco, MS Eco 2 - maszyny do regeneracji kartridży atramentowych czarnych
  • MS Univ Black - Uniwersalna maszyna do regeneracji kartridży atramentowych czarnych
  • MS Color, MS Color 2- maszyny do regeneracji kartridży atramentowych kolorowych
    Jaka będzie ich premiera na polskim rynku? O tym przekonamy się wkrótce. Pełne opisy wraz z cenami już teraz dostępne są na stronie firmy Agawa.pl pod adresem http://www.agawa.pl/regeneracja_akcesoria/urzadzenia_do_regeneracji/


  • + + +

    Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
    W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
    Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
    Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
    Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
    Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
    Inglot klientem agencji Lepont
    Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
    Endorfina Events świętuje 15 urodziny
    21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764