logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

14. edycja konkursu POS Sars w ramach Festiwalu Marketingu

  PR 27.05.2022, przeczytano 594 razy
ilustracja

Trwa przyjmowanie zgłoszeń materiałów wspierających sprzedaż do prestiżowego branżowego konkursu POS STARS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/14.-edycja-konkursu-pos-sars-w-ramach-festiwalu--marketingu,396038,artykul.html

POS STARS realizowany jest rok rocznie we wrześniu w ramach targów Festiwal Marketingu. Na terenie hali w EXPO XXI Warszawa zaanektowana zostanie spora część powierzchni, która pełnić będzie funkcję wystawy dla zgłoszonych realizacji. To już 14. edycja. Profesjonalne Jury oceni zgłoszenia i wyłoni najlepsze POS-y w danych kategoriach. Podczas wydarzenia głosować będzie mogła także zgromadzona na targach publiczność. Ich głosy wyłonią nagrodę w kategorii: Nagroda Publiczności. Ponadto, POS, który otrzyma największą liczbę głosów od JURY dodatkowo zdobędzie nagrodę GRAND PRIX.

– Codziennie odbieram liczne telefony od żywo zainteresowanych udziałem. Tegoroczna edycja konkursu POS STARS zapowiada się wyjątkowo obficie. Zachęcam również tych jeszcze niezdecydowanych, aby nie odwlekali finalizacji zgłoszeń na końcówkę czerwca. Zapraszam do kontaktu już dziś – komentuje opiekun konkursu Magdalena Wilczak z OOH magazine.

POS-y można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.

Ogłoszenie wyników nastąpi pierwszego dnia targów – 14 września 2022 r. podczas uroczystej wieczornej gali.

Aby zgłosić display’e do konkursu, należy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY[PDF], oraz przesłać dokumentację opisującą konkursową realizację – szczegóły TUTAJ[PDF].

Zgłoszenia do konkursu do końca czerwca przyjmuje opiekun konkursu: Magdalena Wilczak magdalena[at]oohmagazine.pl

Wszystkie zgłoszone prace będzie można oglądać podczas targów Festiwal Marketingu 14-15 września 2022 r. w warszawskim EXPO XXI.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764