logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

14. edycja konkursu POS Sars w ramach Festiwalu Marketingu

  PR 27.05.2022, przeczytano 545 razy
ilustracja

Trwa przyjmowanie zgłoszeń materiałów wspierających sprzedaż do prestiżowego branżowego konkursu POS STARS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/14.-edycja-konkursu-pos-sars-w-ramach-festiwalu--marketingu,396038,artykul.html

POS STARS realizowany jest rok rocznie we wrześniu w ramach targów Festiwal Marketingu. Na terenie hali w EXPO XXI Warszawa zaanektowana zostanie spora część powierzchni, która pełnić będzie funkcję wystawy dla zgłoszonych realizacji. To już 14. edycja. Profesjonalne Jury oceni zgłoszenia i wyłoni najlepsze POS-y w danych kategoriach. Podczas wydarzenia głosować będzie mogła także zgromadzona na targach publiczność. Ich głosy wyłonią nagrodę w kategorii: Nagroda Publiczności. Ponadto, POS, który otrzyma największą liczbę głosów od JURY dodatkowo zdobędzie nagrodę GRAND PRIX.

– Codziennie odbieram liczne telefony od żywo zainteresowanych udziałem. Tegoroczna edycja konkursu POS STARS zapowiada się wyjątkowo obficie. Zachęcam również tych jeszcze niezdecydowanych, aby nie odwlekali finalizacji zgłoszeń na końcówkę czerwca. Zapraszam do kontaktu już dziś – komentuje opiekun konkursu Magdalena Wilczak z OOH magazine.

POS-y można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.

Ogłoszenie wyników nastąpi pierwszego dnia targów – 14 września 2022 r. podczas uroczystej wieczornej gali.

Aby zgłosić display’e do konkursu, należy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY[PDF], oraz przesłać dokumentację opisującą konkursową realizację – szczegóły TUTAJ[PDF].

Zgłoszenia do konkursu do końca czerwca przyjmuje opiekun konkursu: Magdalena Wilczak magdalena[at]oohmagazine.pl

Wszystkie zgłoszone prace będzie można oglądać podczas targów Festiwal Marketingu 14-15 września 2022 r. w warszawskim EXPO XXI.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny
HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.
Piotr Morko awansuje w Newline Interactive
Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz...
Superbet i Lech: real time branding na stadionie
„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania. Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich...
Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764