logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

14. edycja konkursu POS Sars w ramach Festiwalu Marketingu

  PR 27.05.2022, przeczytano 673 razy
ilustracja

Trwa przyjmowanie zgłoszeń materiałów wspierających sprzedaż do prestiżowego branżowego konkursu POS STARS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/14.-edycja-konkursu-pos-sars-w-ramach-festiwalu--marketingu,396038,artykul.html

POS STARS realizowany jest rok rocznie we wrześniu w ramach targów Festiwal Marketingu. Na terenie hali w EXPO XXI Warszawa zaanektowana zostanie spora część powierzchni, która pełnić będzie funkcję wystawy dla zgłoszonych realizacji. To już 14. edycja. Profesjonalne Jury oceni zgłoszenia i wyłoni najlepsze POS-y w danych kategoriach. Podczas wydarzenia głosować będzie mogła także zgromadzona na targach publiczność. Ich głosy wyłonią nagrodę w kategorii: Nagroda Publiczności. Ponadto, POS, który otrzyma największą liczbę głosów od JURY dodatkowo zdobędzie nagrodę GRAND PRIX.

– Codziennie odbieram liczne telefony od żywo zainteresowanych udziałem. Tegoroczna edycja konkursu POS STARS zapowiada się wyjątkowo obficie. Zachęcam również tych jeszcze niezdecydowanych, aby nie odwlekali finalizacji zgłoszeń na końcówkę czerwca. Zapraszam do kontaktu już dziś – komentuje opiekun konkursu Magdalena Wilczak z OOH magazine.

POS-y można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.

Ogłoszenie wyników nastąpi pierwszego dnia targów – 14 września 2022 r. podczas uroczystej wieczornej gali.

Aby zgłosić display’e do konkursu, należy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY[PDF], oraz przesłać dokumentację opisującą konkursową realizację – szczegóły TUTAJ[PDF].

Zgłoszenia do konkursu do końca czerwca przyjmuje opiekun konkursu: Magdalena Wilczak magdalena[at]oohmagazine.pl

Wszystkie zgłoszone prace będzie można oglądać podczas targów Festiwal Marketingu 14-15 września 2022 r. w warszawskim EXPO XXI.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764