logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

14. edycja konkursu Young Design 2021 Rok Lema rozstrzygnięta

   15.10.2021, przeczytano 826 razy
ilustracjastrzałka
Laureaci Fot. Stach Leszczyński

14 października 2021 roku w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego odbyła się gala wręczenia nagród oraz otwarcie wystawy „Young Design 2021 Rok Lema”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/14.-edycja-konkursu-young-design-2021-rok-lema-rozstrzygnieta,393381,artykul.html

Nagrodę główną - ufundowaną przez ministra Kultury Dziedzictwa Narodowego i Sportu prof. dr. hab. Piotra Glińskiego - stypendium im. Wandy Telakowskiej, w wysokości 20000 zł, otrzymała Karolina Kruszewska. Karolina Kruszewska to studentka Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, która zaprezentowała przed jury HOSHI- twój prywatny kawałek nieba.

W konkursie Young Design 2021 przyznano trzy dodatkowe nagrody pieniężne ufundowane przez partnerów konkursu.

Nagrodę Agencji Rozwoju Przemysłu SA w wysokości 10000 zł otrzymała z rąk dyrektor Public Relations i Marketingu Edyty Żyły, Beata Świętońska, absolwentka socjologii, studentka wzornictwa na warszawskim School of Form, która zaprezentowała przed jury projekt Składane domy - wizja miast przyszłości.

Fundacja ARP nagrodę w wysokości 20000 zł przyznała Marcie Klubie, absolwentce Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi i we Wrocławiu na kierunku architektura wnętrz, która zaprezentowała przed jury Plantstation, modularną instalację interaktywną”.

Nagrodę Polskiej Fundacji Narodowej w wysokości 20000 zł otrzymała Anna Eliza Gwiazda, absolwentka wydziału wzornictwa warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, za projekt OSME, współczesnej kapsuły czasu. Laureatce nagrodę wręczyła dyrektor biura Promocji i Realizacji Projektów Polskiej Fundacji Narodowej Pani Agnieszka Dydycz.

W trakcie gali ogłoszono laureatów pilotażowej kategorii Very Young Design

Wśród projektów które spłynęły do konkursu nagrodzono najciekawsze pomysły. Nagrodami w tej kategorii były zestawy klocków lego. Powędrowały one do: Juli Jasińskiej za projekt Sleeplant, Urszuli Jerzak za projekt Filmbook, Michała Szczeszka za projekt Fotel, Kingi Kulpy za projekt Back to the Future, Karoliny Rogóż za projekt Srebrna Przyszłość i Izabeli Musiałowskiej za projekt Solaris przyszłość w teraźniejszości.

Kolejną nagrodą w konkursie były warsztaty, które rozwiną kompetencje cyfrowe i pozwolą uczestnikom zagłębić się w świat nowych technologii, organizowane przez Centralny Dom Technologii Fundacji PFR, w których udział otrzymał Maciej Kostrubiec, za projekt Futro z Tiulu. Nagrodami były również wejściówki do Centrum Nauki Kopernik, które otrzymali wszyscy finaliści konkursu Very Young Design.

Po zakończeniu części oficjalnej rozpoczęło się zwiedzanie wystawy. Na wystawie można obejrzeć zwycięskie projekty edycji Young Design 2021Rok Lema

Wystawa będzie czynna do 10 listopada 2021 roku, od wtorku do niedzieli w godz. 10:00 - 19:00,w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie przy ul. Świętojerska 5/7, w sali Designerów. Wstęp na wystawę jest bezpłatny.

Wystawa zostanie również zrealizowana w formie wirtualnego spaceru.

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego

Dodatkowe informacje:

Partnerzy konkursu:
Partnerem strategicznym konkursu i wystawy jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo,
Partnerem głównym jest Agencja Rozwoju Przemysłu,
Partnerami są Fundacja ARP, Polska Fundacja Narodowa oraz Polska Agencja Kosmiczna POLSA.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764