logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

14. edycja Profi Post Photo w marcu w Krakowie

  PR 09.03.2020, przeczytano 1100 razy
ilustracja

Na swoim koncie mają szereg prestiżowych zleceń, m. in. sesję brytyjskiej rodziny królewskiej, cztery okładki z gwiazdami Marvela dla Vanity Fair oraz sesję obsady „Gwiezdnych Wojen”, a w portfolio zdjęcia największych gwiazd popkultury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/14.-edycja-profi-post-photo-w-marcu-w-krakowie,385992,artykul.html

Już 19 marca w Krakowie rozpocznie się 14. edycja warsztatów Profi Post Photo organizowanych przez House of Retouching - studio postprodukcji fotografii. Wydarzenie zbierze w jednym miejscu fotografów, grafików i retuszerów, którzy chcą się szkolić pod doświadczonym i czujnym okiem założycieli studia – Tomasza Kozakiewicza i Krzysztofa Gadomskiego.

Wiedza i doświadczenie House of Retouching są doceniane na całym świecie zarówno przez fotografów, jak i fotografowane gwiazdy. Publikacje studia pojawiają się regularnie na łamach takich magazynów jak Vogue i Vanity Fair. Studio ma na swoim koncie szereg prestiżowych zleceń. Pracowali dla takich gigantów jak Paramount, Warner Brothers, Netflix.

Od 2014 roku Tomasz i Krzysztof przekazują swoją wiedzę i doświadczenie w ramach projektu szkoleniowego Profi Post Photo. Warsztaty mają już wypracowaną formułę – to dwa dni, z których pierwszy poświęcony jest gradingowi, drugi pozwala uczestnikom na przejście przez pełen proces postprodukcji i wypracowanie własnej ścieżki pracy i klimatu zdjęć.

To konkretna porcja wiedzy podana w praktyce, bo wszyscy uczestnicy przez cały czas trwania zajęć intensywnie pracują przy indywidualnych stanowiskach wyposażonych w monitory Eizo i tablety Wacom. Zajęcia z gradingu skupiają się na wykorzystaniu możliwości programu Capture One – od kontrastów kolorystycznych i pracy na kanałach, po złożone maski z wybranych zakresów barwnych.

Drugiego dnia uczestnicy przejdą w praktyce całą drogę od pliku RAW po wypuszczenie końcowego tiffa retuszując metodami niedestrukcyjnymi oraz wykorzystując metodę pracy w zespołach nad jednym zdjęciem.

Profi Post Photo

  • Miejsce: Hevre w Krakowie
  • Termin: 19-20.03.2020
  • Zgłoszenia i informacje: www.profipostphoto.com
  • Partnerzy wydarzenia: Eizo Polska, Wacom.

Źródło: House of Retouching

www.houseofretouching.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764