logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

14. konkurs Śląska Rzecz: Zgłoszenia do 9 września

   16.08.2019, przeczytano 1167 razy
ilustracja

Organizatorzy konkursu wierzą, że produkty, projekty graficzne i usługi mogą być nowatorskie, funkcjonalne, dostępne, dobrze przemyślane i stworzone z myślą o użytkownikach. Jednym słowem – powinny poprawiać jakość codziennego życia. Wszystkich tych, którzy podzielają to zdanie zapraszają do udziału w 14. edycji konkursu Śląska Rzecz. W tym roku dodano nową kategorię: wystawiennictwo – dotyczy zaprojektowanych przestrzeni o charakterze biznesowym (stoiska targowe, systemy wystawiennicze), jak i niekomercyjnym (wystawy, ekspozycje tematyczne).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/14.-konkurs-slaska-rzecz%3A-zgloszenia-do-9-wrzesnia,383620,artykul.html

Ogłoszenie wyników połączone z otwarciem pokonkursowej wystawy odbędzie się 17 października 2019 podczas IX Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Śląska Rzecz to konkurs doceniający wysoką jakość wzorniczą oraz funkcjonalne i innowacyjne rozwiązania projektowe.

kategorie konkursowe:

  • produkt,
  • grafika użytkowa,
  • usługa,
  • wystawiennictwo.

Do udziału organizatorzy zapraszają firmy, projektantów, organizacje pozarządowe, instytucje publiczne. Zgłaszane projekty muszą być wdrożone w życie w 2018 roku w woj. śląskim i/lub opolskim - wyjątek stanowi kategoria: wystawiennictwo.

prace oceniane będą pod kątem:

  • innowacyjności rozwiązań,
  • zrównoważonego rozwoju,
  • dostrzeżenia potrzeb użytkowników, w tym osób starszych i niepełnosprawnych,
  • procesu projektowego,
  • funkcjonalności i ergonomii,
  • jakości wykonania i użytych materiałów,
  • estetyki.

konkursowe jury:

  • prof. Czesława Frejlich – wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, przewodnicząca jury,
  • Ewa Gołębiowska – dyrektorka Zamku Cieszyn,
  • Daniel Zieliński – projektant, przedstawiciel Stowarzyszenie Projektantów Form Przemysłowych (SPFP),
  • Neon Neonov – projektant, przedstawiciel Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (STGU),
  • Marcin Piotrowski – ekspert projektowania usług,
  • Pavel Choma – projektant, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych i Designu w Bratysławie,
  • Tomasz Zjawiony – prezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach,
  • Paweł Garus, Jerzy Woźniak – architekci, pracownia mode:lina

termin przyjmowania zgłoszeń:

19.06.–9.09.2019

ogłosznie wyników i gala wręczenia nagród:

17.10.2019 - IX Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Katowice

wystawa pokonkursowa:

16-18.10.2019
Międzynarodowe Centrum Kongresowe, Katowice
Zamek Cieszyn

Źródło: Zamek Cieszyn

www.zamekcieszyn.pl

Dodatkowe informacje:

patroni honorowi:
Marszałek Województwa Śląskiego
Marszałek Województwa Opolskiego
Burmistrz Miasta Cieszyna
Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach

partnerzy:
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Stowarzyszenie Projektantów Form Przemysłowych
Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
Stowarzyszenie Zjednoczeni Designem

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764