logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

146 cali ekranu The Wall i legendarne głośniki Steinway Lyngdorf

  PR 12.06.2018, przeczytano 184 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów InfoComm 2018 Samsung ogłosił współpracę z firmą Steinway Lyngdorf, która specjalizuje się w produkcji cenionych na świecie systemów audio. Imponujące połączenie Samsung The Wall, czyli ekranu Micro LED nowej generacji z najnowocześniejszym nagłośnieniem Steinway Lyngdorf zapewnia wrażenia najwyższej jakości. Zaprezentowany po raz pierwszy na tegorocznych targach elektroniki użytkowej (CES) The Wall był jednym z najczęściej komentowanych urządzeń i nadal cieszy się dużym zainteresowaniem w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/146-cali-ekranu-the-wall-i-legendarne-glosniki-steinway-lyngdorf,36853,artykul.html

– The Wall jest symbolem innowacyjności marki Samsung – powiedział Seog-gi Kim, Executive Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. – Dzięki współpracy z firmą Steinway Lyngdorf zapewniamy niezrównane, jedyne w swoim rodzaju doznania audiowizualne.

Innowacyjny The Wall zapewnia idealną czystość i precyzję odwzorowania kolorów, doskonałe wrażenia podczas oglądania zarówno w jasnym, jak i ciemnym otoczeniu oraz większą trwałość niż tradycyjne ekrany – a wszystko to przy mniejszym zużyciu energii. Jego modułowa konstrukcja daje większą elastyczność, a standardową wielkość tego 146-calowego urządzenia można dostosowywać do wnętrza bez kompromisu względem wydajności i jakości.

Steinway Lyngdorf, pierwsza firma audio, która w 1998 roku stworzyła w pełni cyfrowy wzmacniacz, to idealny partner przy pracy nad The Wall. System audio Steinway Lyngdorf przez sześć lat z rzędu był laureatem prestiżowej nagrody „Editor's Choice” przyznawanej przez magazyn The Absolute Sound. System ten obejmuje RoomPerfect, czyli usługę strojenia dźwięku z korekcją pod kątem danego pomieszczenia, która jest jednym z najbardziej wyrafinowanych na świecie rozwiązań w zakresie dostosowania systemu audio do otoczenia.

Uzupełnieniem niezwykłych wrażeń wizualnych charakterystycznych dla Samsung jest znakomity dźwięk wydobywający się z wolnostojącego głośnika Steinway & Sons Model B firmy Steinway Lyngdorf połączonego z nowym procesorem dźwięku przestrzennego Steinway & Sons P100. Model B jest pełnozakresowym, precyzyjnie wykonanym głośnikiem dipolowym stworzonym, aby zapewnić wysoką jakość i realistyczne piękno brzmienia.

The Wall Professional, dostępny obecnie w przedsprzedaży, przeznaczony jest zarówno na rynek komercyjny, jak i domowy - od wysokiej klasy eleganckich wnętrz po przestrzenie multimedialne i prywatne sale kinowe. Pierwszym krokiem w ramach współpracy było zaprezentowanie przez firmy Samsung i Steinway Lyngdorf The Wall Professional i Modelu B jako perfekcyjnego rozwiązania dla klientów, którzy pragną nie tylko obrazu o najlepszej jakości, ale również doskonałego systemu audiowizualnego.

Źródło: Samsung

www.samsungmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone