logo
WIADOMOŚCI

146 cali ekranu The Wall i legendarne głośniki Steinway Lyngdorf

Mateusz Zawiślak  PR 12.06.2018, przeczytano 88 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów InfoComm 2018 Samsung ogłosił współpracę z firmą Steinway Lyngdorf, która specjalizuje się w produkcji cenionych na świecie systemów audio. Imponujące połączenie Samsung The Wall, czyli ekranu Micro LED nowej generacji z najnowocześniejszym nagłośnieniem Steinway Lyngdorf zapewnia wrażenia najwyższej jakości. Zaprezentowany po raz pierwszy na tegorocznych targach elektroniki użytkowej (CES) The Wall był jednym z najczęściej komentowanych urządzeń i nadal cieszy się dużym zainteresowaniem w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/146-cali-ekranu-the-wall-i-legendarne-glosniki-steinway-lyngdorf,36853,artykul.html

– The Wall jest symbolem innowacyjności marki Samsung – powiedział Seog-gi Kim, Executive Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. – Dzięki współpracy z firmą Steinway Lyngdorf zapewniamy niezrównane, jedyne w swoim rodzaju doznania audiowizualne.

Innowacyjny The Wall zapewnia idealną czystość i precyzję odwzorowania kolorów, doskonałe wrażenia podczas oglądania zarówno w jasnym, jak i ciemnym otoczeniu oraz większą trwałość niż tradycyjne ekrany – a wszystko to przy mniejszym zużyciu energii. Jego modułowa konstrukcja daje większą elastyczność, a standardową wielkość tego 146-calowego urządzenia można dostosowywać do wnętrza bez kompromisu względem wydajności i jakości.

Steinway Lyngdorf, pierwsza firma audio, która w 1998 roku stworzyła w pełni cyfrowy wzmacniacz, to idealny partner przy pracy nad The Wall. System audio Steinway Lyngdorf przez sześć lat z rzędu był laureatem prestiżowej nagrody „Editor's Choice” przyznawanej przez magazyn The Absolute Sound. System ten obejmuje RoomPerfect, czyli usługę strojenia dźwięku z korekcją pod kątem danego pomieszczenia, która jest jednym z najbardziej wyrafinowanych na świecie rozwiązań w zakresie dostosowania systemu audio do otoczenia.

Uzupełnieniem niezwykłych wrażeń wizualnych charakterystycznych dla Samsung jest znakomity dźwięk wydobywający się z wolnostojącego głośnika Steinway & Sons Model B firmy Steinway Lyngdorf połączonego z nowym procesorem dźwięku przestrzennego Steinway & Sons P100. Model B jest pełnozakresowym, precyzyjnie wykonanym głośnikiem dipolowym stworzonym, aby zapewnić wysoką jakość i realistyczne piękno brzmienia.

The Wall Professional, dostępny obecnie w przedsprzedaży, przeznaczony jest zarówno na rynek komercyjny, jak i domowy - od wysokiej klasy eleganckich wnętrz po przestrzenie multimedialne i prywatne sale kinowe. Pierwszym krokiem w ramach współpracy było zaprezentowanie przez firmy Samsung i Steinway Lyngdorf The Wall Professional i Modelu B jako perfekcyjnego rozwiązania dla klientów, którzy pragną nie tylko obrazu o najlepszej jakości, ale również doskonałego systemu audiowizualnego.

Źródło: Samsung

www.samsungmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - autorska kampania polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie...
 
piątek 22.06.2018, 155 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone