logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

15 lat współpracy Bluerank i Rainbow Tours

  PR 06.09.2022, przeczytano 382 razy
ilustracja

Mija 15 lat od kiedy Bluerank, agencja marketingu internetowego, rozpoczęła współpracę z Rainbow Tours, jednym z największych tour operatorów w Polsce. Firmy zgodnie podkreślają, że kluczowe dla utrzymania długoterminowej relacji są kompetencje, nieustanny rozwój i wspomniane już w tytule partnerstwo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/15-lat-wspolpracy-bluerank-i-rainbow-tours,397118,artykul.html

Początki współpracy były tak skromne, jak internet półtorej dekady temu. Maciej Gałecki, CEO Bluerank, wspomina, że pierwszą kampanię linków sponsorowanych przygotowywał osobiście.

- Miałem budżet, który obecnie pewnie wydajemy w kilka godzin, a wtedy musiał wystarczyć na cały sezon turystyczny. Dzisiaj, dzięki współpracy zespołów po obu stronach, nieustannie pomagamy zwiększać udział sprzedaży z wykorzystaniem internetu. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Bluerank współpracuje z Rainbow w obszarach analityki internetowej, SEO content marketing, performance marketing, social ads, reklamy programatycznej i tworząc rozwiązania cloudowe. Wykorzystujemy też w działaniach marketingowych autorskie narzędzia Bluerank, jak Blueattribution i Feeds Automated.

Połączenie różnych dziedzin reklamy internetowej pozwala tworzyć wieloobszarowe – zintegrowane kampanie, zgodnie z ideą customer journey.

- Najbardziej cenię zaufanie i zrozumienie Bluerank dla naszego biznesu. Bardziej od marki, liczy się dla mnie to z kim współpracujemy po stronie partnera. Bluerank, mimo, że przez lata poszczególne osoby się zmieniały, nadal utrzymuje wysoką jakość i dlatego nie wyobrażam sobie podobnych działań z inną agencją. - Michał Jaworski, E-commerce, Marketing and Omnichannel Director w Rainbow Tours

Dla Rainbow pracuje po stronie Bluerank kilkanaście osób. To eksperci z różnych dziedzin. Ich działania są zorganizowane w Zespołach Partnerskich. Specjaliści pracują razem, spotykają się na statusach i właśnie dzięki połączeniu kompetencji oraz stałej komunikacji osiągają sukcesy.

Bluerank i Rainbow mogą pochwalić się wieloma nagrodami branżowymi w obszarze marketingu internetowego, m.in. Effie Awards, MIXX Awards, Performance Marketing Diamonds CEE 2022, trzy razy współpraca przyniosła statuetkę European Search Awards.

Firmy wspólnie przechodziły też przez gospodarcze kryzysy. Ostatni spowodowany był pandemią koronawirusa. Ograniczenie w podróżowaniu spowodowały, że Rainbow zanotował drastyczne spadki przychodów.

Po ciężkim okresie lockdownu serwis R.pl notuje obecnie najlepsze wyniki finansowe w historii.  

W tym roku firmy zdobyły nagrodę ESA w kategorii Best integrated campaign: large oraz PMD w kategorii: The integrated campaign of the year.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764