logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

15 lat współpracy Bluerank i Rainbow Tours

  PR 06.09.2022, przeczytano 1081 razy
ilustracja

Mija 15 lat od kiedy Bluerank, agencja marketingu internetowego, rozpoczęła współpracę z Rainbow Tours, jednym z największych tour operatorów w Polsce. Firmy zgodnie podkreślają, że kluczowe dla utrzymania długoterminowej relacji są kompetencje, nieustanny rozwój i wspomniane już w tytule partnerstwo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/15-lat-wspolpracy-bluerank-i-rainbow-tours,397118,artykul.html

Początki współpracy były tak skromne, jak internet półtorej dekady temu. Maciej Gałecki, CEO Bluerank, wspomina, że pierwszą kampanię linków sponsorowanych przygotowywał osobiście.

- Miałem budżet, który obecnie pewnie wydajemy w kilka godzin, a wtedy musiał wystarczyć na cały sezon turystyczny. Dzisiaj, dzięki współpracy zespołów po obu stronach, nieustannie pomagamy zwiększać udział sprzedaży z wykorzystaniem internetu. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Bluerank współpracuje z Rainbow w obszarach analityki internetowej, SEO content marketing, performance marketing, social ads, reklamy programatycznej i tworząc rozwiązania cloudowe. Wykorzystujemy też w działaniach marketingowych autorskie narzędzia Bluerank, jak Blueattribution i Feeds Automated.

Połączenie różnych dziedzin reklamy internetowej pozwala tworzyć wieloobszarowe – zintegrowane kampanie, zgodnie z ideą customer journey.

- Najbardziej cenię zaufanie i zrozumienie Bluerank dla naszego biznesu. Bardziej od marki, liczy się dla mnie to z kim współpracujemy po stronie partnera. Bluerank, mimo, że przez lata poszczególne osoby się zmieniały, nadal utrzymuje wysoką jakość i dlatego nie wyobrażam sobie podobnych działań z inną agencją. - Michał Jaworski, E-commerce, Marketing and Omnichannel Director w Rainbow Tours

Dla Rainbow pracuje po stronie Bluerank kilkanaście osób. To eksperci z różnych dziedzin. Ich działania są zorganizowane w Zespołach Partnerskich. Specjaliści pracują razem, spotykają się na statusach i właśnie dzięki połączeniu kompetencji oraz stałej komunikacji osiągają sukcesy.

Bluerank i Rainbow mogą pochwalić się wieloma nagrodami branżowymi w obszarze marketingu internetowego, m.in. Effie Awards, MIXX Awards, Performance Marketing Diamonds CEE 2022, trzy razy współpraca przyniosła statuetkę European Search Awards.

Firmy wspólnie przechodziły też przez gospodarcze kryzysy. Ostatni spowodowany był pandemią koronawirusa. Ograniczenie w podróżowaniu spowodowały, że Rainbow zanotował drastyczne spadki przychodów.

Po ciężkim okresie lockdownu serwis R.pl notuje obecnie najlepsze wyniki finansowe w historii.  

W tym roku firmy zdobyły nagrodę ESA w kategorii Best integrated campaign: large oraz PMD w kategorii: The integrated campaign of the year.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764