logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

15-lecie loterii podkapslowej Harnasia

  PR 08.02.2021, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kolejna, tym razem jubileuszowa, edycja promocji podkapslowej marki Harnaś. Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach. Nagrody ukryte pod kapslami to puszki o poj.  0,5l i 4-paki Harnasia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/15-lecie-loterii-podkapslowej-harnasia,390134,artykul.html

Marka Harnaś wprowadziła na rynek loterię „kup i wygraj” jako pierwsza, w 2006 roku. Aby wziąć udział w tegorocznej edycji wystarczy kupić promocyjną butelkę lub puszkę piwa Harnaś i poszukać pod kapslem albo kluczykiem haseł: „Harnaś 2021” lub „Harnaś 4-pak 2021”.

– W tym roku świętujemy 15 lat trwania naszej podkapslowej promocji, która cieszy się wśród konsumentów niezmienną popularnością. W ostatnich latach wprowadziliśmy na marce Harnaś ważne zmiany – odświeżone opakowanie, nowy fabularny bohater. Zmiany te spotkały się z ciepłym przyjęciem konsumentów.  Przed nami kolejne plany, o których już niedługo opowiemy. Zachęcamy do świętowania razem z nami i udziału w jubileuszowej loterii Harnasia – mówi Agnieszka Podgórska, menedżer marki Harnaś.

Tegoroczna promocja rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 lipca br. Pod koniec ubiegłego roku w sklepach pojawiły się promocyjne puszki i butelki Harnasia, a teraz dołączyły do nich materiały promocyjne POSM. Loterię wspiera również kampania TV przygotowana przez agencję Grey – spot TV będzie emitowany również od 1 lutego, YouTube oraz działania w Internecie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital News Report 2021 przygotowany i opublikowany przez Reuters Institute for the Study of Journalism prezentuje najpopularniejsze źródła informacji dla Polaków. W kategorii internet pierwsze miejsce po raz kolejny zajmuje Onet, który spośród polskich portali internetowych o największym zasięgu w Polsce, cieszy się również największym zaufaniem...
Newline Flex – możliwości dotykowego monitora na biurko
Widzisz Newline Flex – myślisz wygoda! Ten monitor jest odpowiedzą na wszystkie cyfrowe potrzeby. Jego możliwości sprawią, że zrozumiesz czym naprawdę jest komfort pracy.
Agencja contentowa Elivo przeszła rebranding
Mocno już zużyty slogan mówi, że “kontent jest królem”. Niestety od jego powstania, nie wymyślono nic bardziej prawdziwego w tej kwestii, być może dlatego że dobrze skonstruowane, przemyślane treści, to nadal klucz do sprzedaży i budowania marki w sieci. Wpisy blogowe, opisy produktów, content marketing – jeśli konwersja w e-sklepie nie jest...
Kolejne wzmocnienia w dziale e-commerce Grupy Komunikacja Plus
Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus. W agencji odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, Head of E-commerce.
Co może powiedzieć Ci koń? – Aflofarm rusza z nową kampanią
Czy koń może reklamować lek na erekcję? Aflofarm swoją nową kampanią udowadnia, że może! 20 czerwca swoją premierę miał pierwszy z cyklu spot reklamowy leku na erekcję Inventum Max. Kampania z przymrużeniem oka traktuje o zagadnieniu zaburzeń erekcji, które jest powszechnym problemem wśród mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764