logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

15-lecie loterii podkapslowej Harnasia

  PR 08.02.2021, przeczytano 1746 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kolejna, tym razem jubileuszowa, edycja promocji podkapslowej marki Harnaś. Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach. Nagrody ukryte pod kapslami to puszki o poj.  0,5l i 4-paki Harnasia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/15-lecie-loterii-podkapslowej-harnasia,390134,artykul.html

Marka Harnaś wprowadziła na rynek loterię „kup i wygraj” jako pierwsza, w 2006 roku. Aby wziąć udział w tegorocznej edycji wystarczy kupić promocyjną butelkę lub puszkę piwa Harnaś i poszukać pod kapslem albo kluczykiem haseł: „Harnaś 2021” lub „Harnaś 4-pak 2021”.

– W tym roku świętujemy 15 lat trwania naszej podkapslowej promocji, która cieszy się wśród konsumentów niezmienną popularnością. W ostatnich latach wprowadziliśmy na marce Harnaś ważne zmiany – odświeżone opakowanie, nowy fabularny bohater. Zmiany te spotkały się z ciepłym przyjęciem konsumentów.  Przed nami kolejne plany, o których już niedługo opowiemy. Zachęcamy do świętowania razem z nami i udziału w jubileuszowej loterii Harnasia – mówi Agnieszka Podgórska, menedżer marki Harnaś.

Tegoroczna promocja rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 lipca br. Pod koniec ubiegłego roku w sklepach pojawiły się promocyjne puszki i butelki Harnasia, a teraz dołączyły do nich materiały promocyjne POSM. Loterię wspiera również kampania TV przygotowana przez agencję Grey – spot TV będzie emitowany również od 1 lutego, YouTube oraz działania w Internecie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Valkea Media wyodrębnia dział influencer marketingu
Valkea, agencja marketingowa 360°, która od dwudziestu pięciu lat tworzy nagradzane kampanie marketingowe, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, wprowadza od kwietnia nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764