logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

15 najpopularniejszych tytułów półrocza 2019 r. należy do TVP

  PR 08.07.2019, przeczytano 296 razy

TVP2 jako jedyna spośród wielkiej czwórki, zwiększyła udziały rynkowe. Rosną udziały TVP3 i pozostałych kanałów tematycznych: TVP Sport, TVP Info, TVP Historia i TVP Kultura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/15-najpopularniejszych-tytulow-polrocza-2019-r.-nalezy-do-tvp,383150,artykul.html

W pierwszym półroczu wzrosły udziały sześciu anten Telewizji Polskiej. Pozycję rynkową umocniła TVP2 odnotowując jako jedyna spośród czterech głównych stacji wzrost udziałów. Wynik anteny na koniec czerwca wyniósł 8,5% w grupie 4+.

Z kolei największą dynamikę wzrostu odnotował kanał TVP Sport, który utrzymał tytuł najpopularniejszego kanału sportowego na rynku. Jego udziały wzrosły w pierwszym półroczu o 78,3% i wyniosły 1,23%. W rankingu kanałów, TVP Sport awansowało z miejsca 22 w pierwszym półroczu 2018 r. na pozycję 16. w 2019 r.

Drugą stacją TVP pod względem dynamiki wzrostu była TVP3. Antena z udziałami 1% za ostatnie sześć miesięcy, odnotowała wzrost o 17,65%. W rankingu kanałów przesunęła się z 21. na 19. miejsce.

Zwiększyły się też udziały kanału informacyjnego TVP Info, który osiągnął na koniec czerwca poziom 3,47%. Wzrost rok do roku wyniósł 1,76%. TVP Info awansowało w rankingu kanałów telewizyjnych i obecnie zajmuje 7. pozycję.

Na koniec czerwca zwiększyły się udziały kanałów tematycznych. TVP Historia ma wynik na poziomie 0,61%, co zapewniło wzrost o ponad 7%. Udział rynkowy o 2,5% uzyskała TVP Kultura ze średnią na poziomie 0,41%.

W pierwszym półroczu 2019 r. w rankingu najpopularniejszych tytułów, 15 pierwszych programów należało wyłącznie do TVP.

Najchętniej oglądanym tytułem pierwszego półrocza 2019 r. był serial „M jak miłość” z widownią ponad 5,8 miliona widzów w dniu 8 stycznia. Na drugim miejscu znalazł się Teleexpress, z widownią 5,4 miliona widzów w dniu 3 lutego. Wysoką pozycję zajmują transmisje sportowe, a wśród nich Puchar Świata w skokach narciarskich. Konkurs w Val di Fiemme oglądało w TVP1 5,4 mln widzów (13 stycznia). Była to trzecia najpopularniejsza transmisja ostatnich sześciu miesięcy.

Czołówkę 15 najpopularniejszych tytułów dopełniają mecze rozgrywane w ramach eliminacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej – Euro 2020. Największą widownię zgromadziło spotkanie Polska – Łotwa, średnio 5,1 mln widzów. Listę zamykają serial „Na dobre i na złe” z widownią 3,9 mln widzów w dniu 13 lutego oraz „Sanatorium miłości” z widownią 3,89 mln widzów w dniu 6 lutego.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Yieldbird zaprasza wydawców na Yieldfest Polska
Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów...
Wyniki badania Gemius/PBI za październik 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Co czwarty internauta w Polsce słucha podcastów
Już 27% internautów w Polsce słucha podcastów. Większość włącza je co najmniej raz w miesiącu, korzystając ze słuchawek i smartfona - w domu lub w czasie podróży, dla rozrywki i żeby dowiedzieć się więcej o świecie. A przy tym słuchacze podcastów, choć w większości zaczęli ich słuchać dopiero rok temu, poświęcają im swoją pełną uwagę i wyżej oceniają ich...
„Na narty” – magazyn „Gazety Wyborczej” we współpracy z „Logo”
Dokąd jechać na narty tej zimy - może warto wypróbować Dolomity na sześć sposobów, freeride w Chile lub najczarniejsze trasy w Europie? Nie jeździsz jeszcze? - Poznaj wskazówki dla początkujących! To wszystko prezentuje nowy magazyn „Gazety Wyborczej” „Na narty”, skierowany do narciarzy o różnym poziomie umiejętności. Pismo będzie w sprzedaży od czwartku, 14 listopada...
„Niezwykłe Stany Prokopa”: od 17 listopada na antenie Travel Channel
Takiego przewodnika nie znajdziecie nigdzie - Marcin Prokop ponownie wyrusza w podróż po Ameryce! Tym razem wraz ze swoim operatorem - tajemniczym Bebkiem - wybiorą się na wschodnie wybrzeże USA. Odwiedzą atrakcje Ohio, zobaczą Cleveland, zakręcą się pod Białym Domem i zabawią na ulicach Nowego Jorku. Program jest pełen nieprzewidywalnych sytuacji i abstrakcyjnego humoru....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764