logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

15. Kongres Public Relations i Komunikacji

  PR 08.07.2019, przeczytano 361 razy

Ruszyła rejestracja na 15 Kongres Public Relations i Komunikacji, które odbędzie się w dniach 15-16 października 2019 w Warszawie


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/15.-kongres-public-relations-i-komunikacji,383164,artykul.html

Myśl przewodnia tegorocznej edycji to #PR-owiec #Wielozadaniowiec. Digital, social media, podcasty, influencerzy – czyli nowe PR-owe ścieżki komunikacji. Zadania z obszaru marketingu, employer brandingu, nieprzewidywalne kryzysy – czyli PR-owiec musi znać się na wszystkim.

W programie m.in.:

  • jak wykorzystać cyfrowe kanały, influencerów czy podcasty w budowaniu wizerunku marki,
  • podcasty, muzyka, gwiazdy – nowe narzędzia i kanały dotarcia do odbiorcy,
  • w jaki sposób zwiększyć efektywność komunikatów w mediach,
  • metody unikania błędów komunikacyjnych i budowania strategii, która trafia do wszystkich,
  • przegląd najciekawszych kampaniami PR 2019.

Zatem jeśli też masz wrażenie, że PR-owiec to osoba do zadań specjalnych, łącząca wiele ról i do tego czasem dokonująca niemożliwego – nie może Cię zabraknąć.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764