logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

17 nominacji grupy Dentsu do Effie

  PR 02.10.2020, przeczytano 698 razy

Spółki z grupy dentsu otrzymały aż 17 nominacji do nagród Effie. Wyniki konkursu już 16 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/17-nominacji-grupy-dentsu-do-effie,388629,artykul.html

Wśród nominowanych projektów znalazły się kampanie realizowane przez Isobar, Carat, Vizeum, iProspect oraz Red8 Advertising.

Lista projektów dentsu, którym przyznano nominacje do Effie:

  • Bez deski. Bez zagnieceń. Bez ograniczeń; Produkt: Parownica Philips; Lider 1: Carat; Klient: Philips  
  • Prosty, szybki sposób na wyśmienitą kawę; Produkt: Philips – LatteGO; Lider 1: Carat; Klient: Philips
  • Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu? Produkt: Philips; Lider 1: Carat; Współzgłaszający: PTR Digital; Klient: Philips
  • Mastercard Bezcenne Chwile; Produkt: Mastercard Europe; Lider 1: Mastercard; Współzgłaszający: Isobar, McCann Worldgroup, Human2Human, Carat; Klient: Mastercard
  • Raz Aldi, zawsze Aldi; Produkt: Aldi; Lider; 1: Scholz & Friends Warszawa; Lider 2: The Digitals; Współzgłaszający: Boost, Carat, iProspect, U2 Media; Klient: Aldi
  • Podejmij wyzwanie OneBlade; Produkt: Philips OneBlade; Lider 1: Gameset; Lider 2: Carat; Współzgłaszający: Agencja Szeri by DDOB; Klient: Philips
  • OkazYEAH! po Twojemu; Produkt: McDonald's; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: OMD; Klient: McDonald's
  • My Way; Produkt: Škoda; Lider 1: PHD Media Direction; Współzgłaszający: Isobar, CPC Brand Consultants, TVN; Klient: Škoda
  • Mam plan; Produkt: Provident; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: OMD; Klient: Provident
  • Nowy SUV, nowe perspektywy; Produkt: Škoda; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: CPC Brand Consultants, PHD Media Direction; Klient: Škoda
  • Jak sprzedać auto za 100 000 zł w Internecie? Produkt: Škoda; Lider 1: Škoda; Współzgłaszający: PHD Media Direction, Isobar, CPC Brand Consultants
  • Nowa definicja luksusu; Produkt: Škoda; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: CPC Brand Consultants, PHD Media Direction; Klient: Škoda
  • Ci od jabłek; Produkt: Bracia Sadownicy; Lider 1: Cape Morris; Współzgłaszający: Vizeum; Klient: Bracia Sadownicy
  • Dziecinnie proste; Produkt: Semilac; Lider 1: Spark Foundry; Współzgłaszający: Performics, Red 8 Advertising; Klient: Nesperta
  • Pożyczanie na poziomie; Produkt: Wonga; Lider 1: Heart&Brain; Współzgłaszający: iProspect, Starcom; Klient: Wonga

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Gong i Game Changer na MIXX Awards Europe 2024
18 lipca br. podczas gali MIXX Awards Europe wręczone zostały nagrody za najlepsze kampanie marketingowe digital w Europie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. GONG oraz Game Changer (Group One) to jedyne agencje z Polski, które zostały wyróżnione w tym międzynarodowym konkursie. Nagrodzona kampania to "Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox", stworzona dla ING...
Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764