logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

17 nominacji grupy Dentsu do Effie

  PR 02.10.2020, przeczytano 254 razy

Spółki z grupy dentsu otrzymały aż 17 nominacji do nagród Effie. Wyniki konkursu już 16 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/17-nominacji-grupy-dentsu-do-effie,388629,artykul.html

Wśród nominowanych projektów znalazły się kampanie realizowane przez Isobar, Carat, Vizeum, iProspect oraz Red8 Advertising.

Lista projektów dentsu, którym przyznano nominacje do Effie:

  • Bez deski. Bez zagnieceń. Bez ograniczeń; Produkt: Parownica Philips; Lider 1: Carat; Klient: Philips  
  • Prosty, szybki sposób na wyśmienitą kawę; Produkt: Philips – LatteGO; Lider 1: Carat; Klient: Philips
  • Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu? Produkt: Philips; Lider 1: Carat; Współzgłaszający: PTR Digital; Klient: Philips
  • Mastercard Bezcenne Chwile; Produkt: Mastercard Europe; Lider 1: Mastercard; Współzgłaszający: Isobar, McCann Worldgroup, Human2Human, Carat; Klient: Mastercard
  • Raz Aldi, zawsze Aldi; Produkt: Aldi; Lider; 1: Scholz & Friends Warszawa; Lider 2: The Digitals; Współzgłaszający: Boost, Carat, iProspect, U2 Media; Klient: Aldi
  • Podejmij wyzwanie OneBlade; Produkt: Philips OneBlade; Lider 1: Gameset; Lider 2: Carat; Współzgłaszający: Agencja Szeri by DDOB; Klient: Philips
  • OkazYEAH! po Twojemu; Produkt: McDonald's; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: OMD; Klient: McDonald's
  • My Way; Produkt: Škoda; Lider 1: PHD Media Direction; Współzgłaszający: Isobar, CPC Brand Consultants, TVN; Klient: Škoda
  • Mam plan; Produkt: Provident; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: OMD; Klient: Provident
  • Nowy SUV, nowe perspektywy; Produkt: Škoda; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: CPC Brand Consultants, PHD Media Direction; Klient: Škoda
  • Jak sprzedać auto za 100 000 zł w Internecie? Produkt: Škoda; Lider 1: Škoda; Współzgłaszający: PHD Media Direction, Isobar, CPC Brand Consultants
  • Nowa definicja luksusu; Produkt: Škoda; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: CPC Brand Consultants, PHD Media Direction; Klient: Škoda
  • Ci od jabłek; Produkt: Bracia Sadownicy; Lider 1: Cape Morris; Współzgłaszający: Vizeum; Klient: Bracia Sadownicy
  • Dziecinnie proste; Produkt: Semilac; Lider 1: Spark Foundry; Współzgłaszający: Performics, Red 8 Advertising; Klient: Nesperta
  • Pożyczanie na poziomie; Produkt: Wonga; Lider 1: Heart&Brain; Współzgłaszający: iProspect, Starcom; Klient: Wonga

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Po raz czwarty z rzędu reklamy banku Credit Agricole zostały nagrodzone w konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe w kategorii Best of Europe - FMCG znalazła się kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK. To jedyny projekt z Polski nominowany w tej edycji konkursu.
W tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) agencja VMLY&R Poland zdobyła 9 nagród i zajęła 2 miejsce w rankingu kreatywności polskich agencji.
Spośród 9 projektów grupy dentsu nominowanych do KTR, aż 5 uzyskało nagrody w konkursie.
Młoda projektantka z Poznania zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie
Tegoroczny 25-letni międzynarodowy konkurs na projekt opakowań Model Young Package zaprosił projektantów z całego świata do pracy nad tematem Personal Care. Świeża absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Öykü Aydınhan, zajęła pierwsze miejsce spośród dwustu uczestników
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764