logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

17 nominacji grupy Dentsu do Effie

  PR 02.10.2020, przeczytano 295 razy

Spółki z grupy dentsu otrzymały aż 17 nominacji do nagród Effie. Wyniki konkursu już 16 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/17-nominacji-grupy-dentsu-do-effie,388629,artykul.html

Wśród nominowanych projektów znalazły się kampanie realizowane przez Isobar, Carat, Vizeum, iProspect oraz Red8 Advertising.

Lista projektów dentsu, którym przyznano nominacje do Effie:

  • Bez deski. Bez zagnieceń. Bez ograniczeń; Produkt: Parownica Philips; Lider 1: Carat; Klient: Philips  
  • Prosty, szybki sposób na wyśmienitą kawę; Produkt: Philips – LatteGO; Lider 1: Carat; Klient: Philips
  • Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu? Produkt: Philips; Lider 1: Carat; Współzgłaszający: PTR Digital; Klient: Philips
  • Mastercard Bezcenne Chwile; Produkt: Mastercard Europe; Lider 1: Mastercard; Współzgłaszający: Isobar, McCann Worldgroup, Human2Human, Carat; Klient: Mastercard
  • Raz Aldi, zawsze Aldi; Produkt: Aldi; Lider; 1: Scholz & Friends Warszawa; Lider 2: The Digitals; Współzgłaszający: Boost, Carat, iProspect, U2 Media; Klient: Aldi
  • Podejmij wyzwanie OneBlade; Produkt: Philips OneBlade; Lider 1: Gameset; Lider 2: Carat; Współzgłaszający: Agencja Szeri by DDOB; Klient: Philips
  • OkazYEAH! po Twojemu; Produkt: McDonald's; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: OMD; Klient: McDonald's
  • My Way; Produkt: Škoda; Lider 1: PHD Media Direction; Współzgłaszający: Isobar, CPC Brand Consultants, TVN; Klient: Škoda
  • Mam plan; Produkt: Provident; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: OMD; Klient: Provident
  • Nowy SUV, nowe perspektywy; Produkt: Škoda; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: CPC Brand Consultants, PHD Media Direction; Klient: Škoda
  • Jak sprzedać auto za 100 000 zł w Internecie? Produkt: Škoda; Lider 1: Škoda; Współzgłaszający: PHD Media Direction, Isobar, CPC Brand Consultants
  • Nowa definicja luksusu; Produkt: Škoda; Lider 1: Isobar; Współzgłaszający: CPC Brand Consultants, PHD Media Direction; Klient: Škoda
  • Ci od jabłek; Produkt: Bracia Sadownicy; Lider 1: Cape Morris; Współzgłaszający: Vizeum; Klient: Bracia Sadownicy
  • Dziecinnie proste; Produkt: Semilac; Lider 1: Spark Foundry; Współzgłaszający: Performics, Red 8 Advertising; Klient: Nesperta
  • Pożyczanie na poziomie; Produkt: Wonga; Lider 1: Heart&Brain; Współzgłaszający: iProspect, Starcom; Klient: Wonga

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do 19 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2020. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR.
Finaliści i wyróżnieni w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021
World Photography Organisation ogłosiło nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021. W 14. edycji nagradzane są cykle zdjęć wyróżniających się doskonałością techniczną i świeżym spojrzeniem na problematykę współczesności.
Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards. Oferta Early Birds obowiązuje do 12 marca, całkowity termin zgłoszeń upływa zaś 16 kwietnia.
Deszcz nagród za kampanię „Starred Holidays” Fiata Professional
1 lutego br. miało miejsce wręczenie nagród „L'Italia che comunical’Italia", konkursu organizowanego przez UNA nagradzającego kreatywność, strategię i wyniki kampanii włoskich. W centrum uwagi znalazły się nagrody przyznane agencji Fore Comunicazione za kampanię kampera Ducato Fiata Professional zatytułowaną „Starred Holidays", brąz w...
Tiktok for Business startuje z „Make TikToks Contest”
TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764