logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: 17. edycja targów RemaDays Warsaw 2022 – podsumowanie

   01.04.2022, przeczytano 1140 razy
ilustracja

Dobiegła końca 17. już edycja Targów Reklamy i Druku RemaDays 2022. Podobnie jak poprzednie edycje i ta była pełna wrażeń, emocji, wartościowych spotkań i cennych informacji zdobytych podczas licznych prelekcji.  W ciągu 3 dni targów RemaDays do Centrum Wystawienniczego PTAK Warsaw w Nadarzynie przybyło blisko 10 tys zwiedzających. W 11 sektorach targowych swoją ofertę zaprezentowało 483 wystawców z Polski i z zagranicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-17.-edycja-targow--remadays-warsaw-2022-%E2%80%93-podsumowanie,395340,artykul.html

W dniach 23-25 marca 2022 r. stolica Polski już po raz siedemnasty stała się stolicą reklamy i druku. Tegoroczne targi po raz kolejny stworzyły idealną okazję do nawiązania współpracy z  partnerami z rynku upominków reklamowych oraz poligrafii. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił Organizator.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw po raz kolejny odbyły się w nowoczesnym centrum wystawienniczym w dwóch halach: E i F, na powierzchni 35 000 m2. Wśród ok. 10 tysięcy zwiedzających stawiła się także liczna grupa 15% gości z zagranicy. 483 wystawców zaprezentowało swoją ofertę w 11 sektorach targowych, takich jak:  Gifts World, Textile Zone, Packaging Materials, Photo Creation, POS & Display, Lighting Systems, Outdoor Advertising, Event Show, Technology Park, Printing House iIT & e-Solution. Zwiedzający mogli się zapoznać z najnowszymi rozwiązaniami, technologiami oraz produktami potencjalnych klientów i partnerów biznesowych z rynku reklamy i druku – krajowego oraz zagranicznego. RemaDays Warsaw to w zgodnej opinii ich uczestników doskonała okazja do wyznaczania trendów w branży oraz nawiązania bardzo owocnych znajomości i dalszego rozwoju każdej obecnej na targach marki i firmy.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, także i w tym roku Organizator przygotował dla odwiedzających szeroki wachlarz udogodnień – począwszy od bezpłatnego dojazdu autobusowego z Dworca Warszawa Centralna oraz Lotniska Chopina do Centrum PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie, po praktyczną aplikację ułatwiającą poruszanie się po targach. Po licznych spotkaniach biznesowych Zwiedzający i Wystawcy mieli możliwość swobodnego wypoczynku w strefie Relax Zone, gdzie można było chwilę odetchnąć, zjeść i napić się gorącej herbaty i kawy. Goście targowi mieli do dyspozycji również punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na powierzchni 2000 m2.

ilustracjastrzałka

Cykl wykładów corocznie organizowanego RemaCongress to jak zawsze możliwość poszerzenia swojej wiedzy, podniesienia kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu prezentowanych przez wybitnych specjalistów oraz autorytety w swojej dziedzinie. Tym razem gościem specjalnym był  trener, negocjator, prowadzący swój kanał na Youtube Krzysztof Sarnecki, który przedstawił aż 2 ciekawe prelekcje pierwszego i trzeciego dnia targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w wykładach, na których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się również warsztaty organizowane na stoiskach, podczas których Zwiedzający  mogli dowiedzieć się wielu informacji o praktycznej i technicznej stronie wystawianych produktów i maszyn.

Jak co roku nie zabrakło również konkursów. Pierwszego dnia targów poznaliśmy zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2022. Statuetki zostały wręczone podczas uroczystego Wieczoru Targowego. Wyróżnienia były przyznawane w 4 kategoriach:

  • Producent upominków reklamowych
  • Importer upominków reklamowych
  • Technology
  • Out&InDoor

Lista laureatów dostępna jest TUTAJ

ilustracjastrzałka

W tym samym dniu  były wręczane medale za innowacje. Jury doceniło najbardziej innowacyjne maszyny, urządzenia i rozwiązania, przyznając złote, srebrne oraz brązowe medale, a także wyróżnienia. Lista laureatów dostępna jest TUTAJ.

Na tym nie koniec konkursowych emocji.  Drugiego dnia o godzinie 14 miało miejsce losowanie nagrody w Loterii dla zwiedzających. Szczęśliwy zwycięzca stał się posiadaczem ekspresu do kawy firmy Melitta. Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli ponadto możliwość głosowania na najlepszy katalog i gadżety. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year oraz Gifts of the Year nastąpiło 3 dnia targów podczas uroczystego poczęstunku. Lista laureatów Gifts of the Year dostępna jest  TUTAJ i Catalogue of the Year TUTAJ.

17. edycja cieszącej się dużym uznaniem imprezy wystawienniczej pokazuje jak ważne są spotkania biznesowe zwłaszcza w obliczu dynamicznych zmian, które mają miejsce w kraju i na świecie. Żadnej branży nie sprzyja przestój, a tym bardziej tak kreatywnej i kolorowej jaką jest branża reklamy i druku. Rozwój, otwartość na nowe – to są hasła, które od kilkunastu lat promują targi RemaDays i które po raz kolejny dały mnóstwo pozytywnej energii oraz możliwości swoim Uczestnikom. Dziękujemy wszystkim Wystawcom i Zwiedzającym, którzy razem z nami tworzą to niezwykłe święto reklamy – do zobaczenia za rok.

ilustracjastrzałka

Organizator Targów RemaDays Warsaw pragnie podziękować wszystkim za 18 lat wzajemnej i owocnej współpracy. Dziękujemy wszystkim wystawcom i zwiedzającym za obecność, zaangażowanie i kreatywność. Cały zespół targów życzy Państwu wszystkiego najlepszego.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764