logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

173 projekty zgłoszone do tytułu Złotego Formatu

   22.03.2010, przeczytano 743 razy

75 miast i regionów zgłosiło 173 projekty do tegorocznej edycji konkursu Złote Formaty będącego częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/173-projekty-zgloszone-do-tytulu-zlotego-formatu-,10411,artykul.html

53 projekty zostały zgłoszone w kategorii Wydawnictwo Promocyjne, 25 wkategorii Kampania Outdoorowa, 64 w kategorii Event, zaś 12 wnajtrudniejszej -Działalność Promocyjna - Grand Prix Festiwalu, podsumowująca trzy latadziałalności promocyjnej danego miasta. Nowością jest kategoriaKampania On-line, w której zgłoszono 19 projektów.

Na zwycięzców czekają zasponsorowane przez organizatora, Grupę Ströer,ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze nanośnikach Infoscreen. 6 kwietnia ogłoszona zostanie lista 25 projektównominowanych do ścisłego finału konkursu, zaś ogłoszenie wynikówodbędzie się 22 kwietnia podczas uroczystej gali.

Źródło: Citybell


173 projekty powalczą o tytuł Złotego Formatu

Tyle projektów zgłosiło w tym roku 75 miast i regionów do KonkursuZłote Formaty. Stawka jest wysoka. Na zwycięzców czekają m.in.ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze, nanowoczesnych nośnikach Infoscreen Grupy Ströer, organizatora Konkursu.O tym które samorządy prowadziły najskuteczniejsze działania promocyjnew ubiegłym roku, dowiemy się 22 kwietnia podczas uroczystej Gali.

Konkurs Złote Formaty jest częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów – największego
w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc. Wtegorocznej edycji 75 miast i regionów zgłosiło do konkursu aż 173projekty:
53 w kategorii Wydawnictwo Promocyjne,
25 w kategorii Kampania Outdoorowa,
19 w kategorii Kampania On-line (nowa kategoria),
64 w kategorii Event
12 w najbardziej prestiżowej i zarazem najtrudniejszej kategorii –Działalność Promocyjna – Grand Prix Festiwalu. Nagroda w tej kategoriiprzyznawana jest za działania promocyjne zrealizowane na przestrzeniostatnich trzech lat.

Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czym rekordowąliczbę, 36 projektów, zgłosiło województwo śląskie. Tym samym Śląskpobił zeszłoroczny rekord, który również należał do tego województwa iwynosił 35 projektów.

„Konkurs Złote Formaty to obraz stanu promocji miejsc w Polsce. Z rokuna rok obserwujemy zwiększające się zainteresowanie konkursem. W tymroku otrzymaliśmy 173 zgłoszenia. Jest to bardzo budujące, ponieważ, zedycji na edycję konkurs staje się coraz trudniejszy. Pojawiają sięnowe kategorie, w miejsce dotychczasowych. Zwiększają się wymaganiaformalne wobec nadsyłanych projektów. Wciąż podnoszone są kryteriaoceny. Coraz więcej samorządów prowadzi działania promocyjne na dobrympoziomie i chcą je zaprezentować na forum publicznym. Pojawia sięwięcej mniejszych miast, które choć nie dysponują takimi budżetami napromocję jak duże aglomeracje, mają nieraz doskonałe pomysły. Jak sięokazje, pomysł jest nieraz ważniejszy niż fundusze. Cieszy nas równieżduża ilość projektów nadesłanych do najbardziej prestiżowej ale iwymagającej kategorii jaką jest Grand Prix – Całokształt DziałańPromocyjnych” – Janusz Malinowski, Prezes Zarządu Grupy Ströer wPolsce.

6 kwietnia poznamy 25 projektów, nominowanych do ścisłego finałuKonkursu. Spośród tych projektów jury wyłoni laureatów tegorocznejedycji Konkursu. Kto otrzyma tytuł Złotego Formatu za najlepszy projektw swojej kategorii dowiemy się 22 kwietnia podczas uroczystej GaliFestiwalu w hotelu Sheraton. Na zwycięzców, oprócz honorowego tytułuZłotego Formatu, czekają atrakcyjne nagrody, między innymiogólnopolskie kampanie outdoorowe i kampanie reklamowe na nośnikachInfoscreen w Warszawskim Metrze. Fundatorem nagród jest OrganizatorKonkursu, Grupa Ströer w Polsce.

Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się wgronie nominowanych projektów jest dla miast i regionów nie ladawyróżnieniem. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennychNagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu –Polską Organizację Turystyczną, Związek Miast Polskich, magazyny Elle iBrief for Poland oraz portal PRoto.pl.

Projekty oceni Jury składające się ze specjalistów gwarantującychfachowość i wysoki poziom merytoryczny w podejściu do ich oceny.Funkcje audytora, zapewniającego bezstronność podejmowanych decyzji, wtegorocznej edycji Konkursu będzie pełniła firma Ernst & Young.

W zeszłym roku wśród zwycięzców Konkursu Złote Formaty znaleźli się:Lublin, Łódź, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, UrządMarszałkowski Województwa Pomorskiego oraz Urząd MarszałkowskiWojewództwa Wielkopolskiego.


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764