logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

173 projekty zgłoszone do tytułu Złotego Formatu

   22.03.2010, przeczytano 645 razy

75 miast i regionów zgłosiło 173 projekty do tegorocznej edycji konkursu Złote Formaty będącego częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/173-projekty-zgloszone-do-tytulu-zlotego-formatu-,10411,artykul.html

53 projekty zostały zgłoszone w kategorii Wydawnictwo Promocyjne, 25 wkategorii Kampania Outdoorowa, 64 w kategorii Event, zaś 12 wnajtrudniejszej -Działalność Promocyjna - Grand Prix Festiwalu, podsumowująca trzy latadziałalności promocyjnej danego miasta. Nowością jest kategoriaKampania On-line, w której zgłoszono 19 projektów.

Na zwycięzców czekają zasponsorowane przez organizatora, Grupę Ströer,ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze nanośnikach Infoscreen. 6 kwietnia ogłoszona zostanie lista 25 projektównominowanych do ścisłego finału konkursu, zaś ogłoszenie wynikówodbędzie się 22 kwietnia podczas uroczystej gali.

Źródło: Citybell


173 projekty powalczą o tytuł Złotego Formatu

Tyle projektów zgłosiło w tym roku 75 miast i regionów do KonkursuZłote Formaty. Stawka jest wysoka. Na zwycięzców czekają m.in.ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze, nanowoczesnych nośnikach Infoscreen Grupy Ströer, organizatora Konkursu.O tym które samorządy prowadziły najskuteczniejsze działania promocyjnew ubiegłym roku, dowiemy się 22 kwietnia podczas uroczystej Gali.

Konkurs Złote Formaty jest częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów – największego
w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc. Wtegorocznej edycji 75 miast i regionów zgłosiło do konkursu aż 173projekty:
53 w kategorii Wydawnictwo Promocyjne,
25 w kategorii Kampania Outdoorowa,
19 w kategorii Kampania On-line (nowa kategoria),
64 w kategorii Event
12 w najbardziej prestiżowej i zarazem najtrudniejszej kategorii –Działalność Promocyjna – Grand Prix Festiwalu. Nagroda w tej kategoriiprzyznawana jest za działania promocyjne zrealizowane na przestrzeniostatnich trzech lat.

Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czym rekordowąliczbę, 36 projektów, zgłosiło województwo śląskie. Tym samym Śląskpobił zeszłoroczny rekord, który również należał do tego województwa iwynosił 35 projektów.

„Konkurs Złote Formaty to obraz stanu promocji miejsc w Polsce. Z rokuna rok obserwujemy zwiększające się zainteresowanie konkursem. W tymroku otrzymaliśmy 173 zgłoszenia. Jest to bardzo budujące, ponieważ, zedycji na edycję konkurs staje się coraz trudniejszy. Pojawiają sięnowe kategorie, w miejsce dotychczasowych. Zwiększają się wymaganiaformalne wobec nadsyłanych projektów. Wciąż podnoszone są kryteriaoceny. Coraz więcej samorządów prowadzi działania promocyjne na dobrympoziomie i chcą je zaprezentować na forum publicznym. Pojawia sięwięcej mniejszych miast, które choć nie dysponują takimi budżetami napromocję jak duże aglomeracje, mają nieraz doskonałe pomysły. Jak sięokazje, pomysł jest nieraz ważniejszy niż fundusze. Cieszy nas równieżduża ilość projektów nadesłanych do najbardziej prestiżowej ale iwymagającej kategorii jaką jest Grand Prix – Całokształt DziałańPromocyjnych” – Janusz Malinowski, Prezes Zarządu Grupy Ströer wPolsce.

6 kwietnia poznamy 25 projektów, nominowanych do ścisłego finałuKonkursu. Spośród tych projektów jury wyłoni laureatów tegorocznejedycji Konkursu. Kto otrzyma tytuł Złotego Formatu za najlepszy projektw swojej kategorii dowiemy się 22 kwietnia podczas uroczystej GaliFestiwalu w hotelu Sheraton. Na zwycięzców, oprócz honorowego tytułuZłotego Formatu, czekają atrakcyjne nagrody, między innymiogólnopolskie kampanie outdoorowe i kampanie reklamowe na nośnikachInfoscreen w Warszawskim Metrze. Fundatorem nagród jest OrganizatorKonkursu, Grupa Ströer w Polsce.

Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się wgronie nominowanych projektów jest dla miast i regionów nie ladawyróżnieniem. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennychNagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu –Polską Organizację Turystyczną, Związek Miast Polskich, magazyny Elle iBrief for Poland oraz portal PRoto.pl.

Projekty oceni Jury składające się ze specjalistów gwarantującychfachowość i wysoki poziom merytoryczny w podejściu do ich oceny.Funkcje audytora, zapewniającego bezstronność podejmowanych decyzji, wtegorocznej edycji Konkursu będzie pełniła firma Ernst & Young.

W zeszłym roku wśród zwycięzców Konkursu Złote Formaty znaleźli się:Lublin, Łódź, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, UrządMarszałkowski Województwa Pomorskiego oraz Urząd MarszałkowskiWojewództwa Wielkopolskiego.


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
PZU podkreśla w swojej kampanii marki pracodawcy jak ważne jest poczucie sensu wykonywanej pracy
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764