logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

18. gala: Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019

  PR 08.05.2019, przeczytano 978 razy

Po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska" wspólnie z pracownią badawczą Kantar przeprowadziła ogólnopolskie badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje. Już 23 maja podczas uroczystej gali poznamy najlepsze agencje reklamowe, eventowe i domy mediowe w Polsce. Przyznane zostaną także nagrody CMO Roku i Marki Roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/18.-gala%3A-agencja%2C-dom-mediowy%2C-marketer-roku-2019,382330,artykul.html

Największe badanie

Tytuły Agencji Reklamowej Roku, Domu Mediowego Roku, Agencji Eventowej Roku i Marketera Roku są najcenniejszymi wyróżnieniami w branży, na które wszyscy czekają z niecierpliwością.

–  Nagrody przyznawane są w oparciu o wyniki badania „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019", z uwzględnieniem informacji przekazanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy dziennikarzy „Media & Marketing Polska" na temat rynku. W tegorocznej edycji badania zadebiutują agencje eventowe – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media & Marketing Polska”.

Badanie przeprowadził niezależny instytut badawczy Kantar na próbie ponad 1,2 tys. marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w Polsce.

Gala dla całej branży

Pełny obraz sektora zostanie przedstawiony w raporcie specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019", który premierę będzie miał podczas uroczystej gali (23 maja, Mała Warszawa, ul. Otwocka 14, godz. 19.30). Znajdą się w nim szczegółowe wyniki badania satysfakcji klientów oraz portrety ponad 100 agencji, domów mediowych i agencji eventowych w Polsce. Portrety zawierają m.in. informacje o klientach, kadrze zarządzającej, specjalizacji oraz wynikach finansowych.

Gala będzie także okazją do wręczenia nagród dla najlepszego CMO, najlepszych marek i marketerów, redakcja „Media & Marketing Polska" wyróżni je w raporcie dołączonym do majowego magazynu. CMO Roku to najbardziej prestiżowe wyróżnienie dla ludzi marketingu w Polsce.

Podczas gali zostaną wręczone nagrody:

  • Agencja Reklamowa Roku
  • Dom Mediowy Roku
  • Agencja Eventowa Roku
  • Marka Roku
  • CMO Roku

Źródło: VFP Communications LTD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764