logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

18. gala: Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019

  PR 08.05.2019, przeczytano 331 razy

Po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska" wspólnie z pracownią badawczą Kantar przeprowadziła ogólnopolskie badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje. Już 23 maja podczas uroczystej gali poznamy najlepsze agencje reklamowe, eventowe i domy mediowe w Polsce. Przyznane zostaną także nagrody CMO Roku i Marki Roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/18.-gala%3A-agencja%2C-dom-mediowy%2C-marketer-roku-2019,382330,artykul.html

Największe badanie

Tytuły Agencji Reklamowej Roku, Domu Mediowego Roku, Agencji Eventowej Roku i Marketera Roku są najcenniejszymi wyróżnieniami w branży, na które wszyscy czekają z niecierpliwością.

–  Nagrody przyznawane są w oparciu o wyniki badania „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019", z uwzględnieniem informacji przekazanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy dziennikarzy „Media & Marketing Polska" na temat rynku. W tegorocznej edycji badania zadebiutują agencje eventowe – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media & Marketing Polska”.

Badanie przeprowadził niezależny instytut badawczy Kantar na próbie ponad 1,2 tys. marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w Polsce.

Gala dla całej branży

Pełny obraz sektora zostanie przedstawiony w raporcie specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019", który premierę będzie miał podczas uroczystej gali (23 maja, Mała Warszawa, ul. Otwocka 14, godz. 19.30). Znajdą się w nim szczegółowe wyniki badania satysfakcji klientów oraz portrety ponad 100 agencji, domów mediowych i agencji eventowych w Polsce. Portrety zawierają m.in. informacje o klientach, kadrze zarządzającej, specjalizacji oraz wynikach finansowych.

Gala będzie także okazją do wręczenia nagród dla najlepszego CMO, najlepszych marek i marketerów, redakcja „Media & Marketing Polska" wyróżni je w raporcie dołączonym do majowego magazynu. CMO Roku to najbardziej prestiżowe wyróżnienie dla ludzi marketingu w Polsce.

Podczas gali zostaną wręczone nagrody:

  • Agencja Reklamowa Roku
  • Dom Mediowy Roku
  • Agencja Eventowa Roku
  • Marka Roku
  • CMO Roku

Źródło: VFP Communications LTD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs Logo65: Polska i Indonezja
Polska i Indonezja w 2020 roku obchodzą rocznicę 65-lecia nawiązania stosunków dyplomatycznych. Z tej okazji Ambasada RP w Dżakarcie we współpracy z Ambasadą Indonezji w Warszawie oraz główny partner konkursu: Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie, zapraszają do udziału w konkursie na projekt znaku graficznego tej rocznicy.
Inspiracje Bauhausem i lampa z recyklingu: konkursy dla młodych twórców
Dom marzeń zgodny z ideami Bauhausu i lampa stworzona z poprodukcyjnych materiałów odpadowych to tematy przewodnie tegorocznych konkursów Rytm Światłai Sustainable Lamp,organizowanych w ramach Targów Światło i Targów Elektrotechnika. Wydarzenia realizowane od blisko 8 lat na stałe wpisały się w program imprezy. Każda edycja nawiązuje do najbardziej aktualnych zagadnień i...
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars
Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.
Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.
Pierwsza edycja OPPO Creators Award trwa w najlepsze. Zostało jeszcze tylko kilka dni, by zgłosić swoje prace i zyskać szansę na wygranie wysokich nagród pieniężnych i prestiżowych programów szkoleniowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764