logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

18. gala: Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019

  PR 08.05.2019, przeczytano 538 razy

Po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska" wspólnie z pracownią badawczą Kantar przeprowadziła ogólnopolskie badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje. Już 23 maja podczas uroczystej gali poznamy najlepsze agencje reklamowe, eventowe i domy mediowe w Polsce. Przyznane zostaną także nagrody CMO Roku i Marki Roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/18.-gala%3A-agencja%2C-dom-mediowy%2C-marketer-roku-2019,382330,artykul.html

Największe badanie

Tytuły Agencji Reklamowej Roku, Domu Mediowego Roku, Agencji Eventowej Roku i Marketera Roku są najcenniejszymi wyróżnieniami w branży, na które wszyscy czekają z niecierpliwością.

–  Nagrody przyznawane są w oparciu o wyniki badania „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019", z uwzględnieniem informacji przekazanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy dziennikarzy „Media & Marketing Polska" na temat rynku. W tegorocznej edycji badania zadebiutują agencje eventowe – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media & Marketing Polska”.

Badanie przeprowadził niezależny instytut badawczy Kantar na próbie ponad 1,2 tys. marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w Polsce.

Gala dla całej branży

Pełny obraz sektora zostanie przedstawiony w raporcie specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019", który premierę będzie miał podczas uroczystej gali (23 maja, Mała Warszawa, ul. Otwocka 14, godz. 19.30). Znajdą się w nim szczegółowe wyniki badania satysfakcji klientów oraz portrety ponad 100 agencji, domów mediowych i agencji eventowych w Polsce. Portrety zawierają m.in. informacje o klientach, kadrze zarządzającej, specjalizacji oraz wynikach finansowych.

Gala będzie także okazją do wręczenia nagród dla najlepszego CMO, najlepszych marek i marketerów, redakcja „Media & Marketing Polska" wyróżni je w raporcie dołączonym do majowego magazynu. CMO Roku to najbardziej prestiżowe wyróżnienie dla ludzi marketingu w Polsce.

Podczas gali zostaną wręczone nagrody:

  • Agencja Reklamowa Roku
  • Dom Mediowy Roku
  • Agencja Eventowa Roku
  • Marka Roku
  • CMO Roku

Źródło: VFP Communications LTD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
MSL dumne z laureatów tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes Lions 2020
W piątek, 15 maja zostali wyłonieni finaliści tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes 2020. W kategorii PR zwycięzcami konkursu zostali Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski z MSL.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764