logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

18. gala: Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019

  PR 08.05.2019, przeczytano 184 razy

Po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska" wspólnie z pracownią badawczą Kantar przeprowadziła ogólnopolskie badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje. Już 23 maja podczas uroczystej gali poznamy najlepsze agencje reklamowe, eventowe i domy mediowe w Polsce. Przyznane zostaną także nagrody CMO Roku i Marki Roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/18.-gala%3A-agencja%2C-dom-mediowy%2C-marketer-roku-2019,382330,artykul.html

Największe badanie

Tytuły Agencji Reklamowej Roku, Domu Mediowego Roku, Agencji Eventowej Roku i Marketera Roku są najcenniejszymi wyróżnieniami w branży, na które wszyscy czekają z niecierpliwością.

–  Nagrody przyznawane są w oparciu o wyniki badania „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019", z uwzględnieniem informacji przekazanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy dziennikarzy „Media & Marketing Polska" na temat rynku. W tegorocznej edycji badania zadebiutują agencje eventowe – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media & Marketing Polska”.

Badanie przeprowadził niezależny instytut badawczy Kantar na próbie ponad 1,2 tys. marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w Polsce.

Gala dla całej branży

Pełny obraz sektora zostanie przedstawiony w raporcie specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019", który premierę będzie miał podczas uroczystej gali (23 maja, Mała Warszawa, ul. Otwocka 14, godz. 19.30). Znajdą się w nim szczegółowe wyniki badania satysfakcji klientów oraz portrety ponad 100 agencji, domów mediowych i agencji eventowych w Polsce. Portrety zawierają m.in. informacje o klientach, kadrze zarządzającej, specjalizacji oraz wynikach finansowych.

Gala będzie także okazją do wręczenia nagród dla najlepszego CMO, najlepszych marek i marketerów, redakcja „Media & Marketing Polska" wyróżni je w raporcie dołączonym do majowego magazynu. CMO Roku to najbardziej prestiżowe wyróżnienie dla ludzi marketingu w Polsce.

Podczas gali zostaną wręczone nagrody:

  • Agencja Reklamowa Roku
  • Dom Mediowy Roku
  • Agencja Eventowa Roku
  • Marka Roku
  • CMO Roku

Źródło: VFP Communications LTD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku konkurs jest otwarty także dla autorów prac podyplomowych. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ.DIMAQ UNI open graphajlepszą pracę...
Provident przyznał nagrodę w konkursie Grand Press Photo 2019
Provident już trzeci rok z rzędu przyznał nagrodę specjalną w ramach konkursu Grand Press Photo. Jako partner kategorii Życie codzienne, Provident Polska wyróżnił zdjęcie wykonane przez Aleksandra Knittera, fotoreportera z Chojnic.
FleetPulse - projekt stworzony przez VMLY&R Poland i VMLY&R Londyn dla Bridgestone - otrzymał złotą statuetkę w konkursie Innovation, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Firma Dobrze Widziana 2019 dla Cityboard Media
Cityboard Media z tytułem „Firmy Dobrze Widzianej”. To wyróżnienie Business Centre Club przyznaje firmom, które w szczególny sposób dbają o CSR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764