logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

18. Kongres Online Marketing

  PR 18.07.2019, przeczytano 311 razy
ilustracja

10-11 października w Warszawie odbędzie się Kongres Online Marketing. To już 18. edycja tego wydarzenia, które w tym roku przebiegnie pod hasłem Dlaczego powinieneś na bieżąco zdobywać wiedzę o marketingu online? IAB Polska objeło wydarzenie Patronatem Honorowym, poświadczając jego wysoką wartość merytoryczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/18.-kongres-online-marketing,383289,artykul.html

Świat marketingu online kryje w sobie mnóstwo tajników i dynamicznie się rozwija. Chcąc być na bieżąco koniecznie jest bieżące śledzenie trendów oraz  nieustanne dokształcanie.

Kongres Online Maketing jest doskonałą okazją, by wzbogacić swoją wiedzę, zebrać inspiracje i wrócić z pomysłami, które mogą zostać wdrożone w pracy i przynieść zauważalne (i doceniane przez szefa:)) sukcesy! Zdobyte umiejętności i wiedza mogą się przełożyć nie tylko na wyniki biznesowe w kampanii, ale również na możliwość robienia lepszych działań marketingowych niż konkurencja.

Co więcej, w tym roku drugiego dnia odbędą się warsztaty na 3 poziomach zaawansowania, a tematyka obejmie m.in. Fb ads, content marketing, Google Analytics i UX. Wartością dodaną jest okazja do pracy w multidyscyplinarnych zespołach i nawiązywania nowych znajomości, a jak wiadomo – w marketingu relacje to klucz do sukcesu!

W tym roku organizujemy to wydarzenie już po raz 18-sty i koncepcją edycji jest właśnie celebrowanie 18-stki. Każdy z nas ma ze swojej niezapomniane wspomnienia i bez wątpienia okazja do powtórki jest czymś wyjątkowym (właściwie dla tych, których wspomnienia w tajemniczy sposób uleciały tym bardziej jest to szansa na nadrobienie zaległości.

Oto pytania, na które odpowiedzą eksperci podczas swoich wystąpień na Kongresie Online Marketing:

  • Jak sprzedawać jeszcze więcej w kanałach online? Metody perswazji i wpływania (manipulowania?) na potencjalnych klientów.
  • Jak ustrzec się największych błędów w e-mailowej komunikacji marketingowej i poprawić doświadczenie klientów (UX/CX)?
  • Jak sztuczna inteligencja i automatyzacja zmieniają w tej chwili oblicze marketingu online oraz Twoje życie?
  • Niech Żyje SEO! Dlaczego nie wolno Ci ignorować ruchu organicznego?
  • Jak odnaleźć się w świecie nakładania się komunikacji offline i online? Sprawdzone metody hybrydowej segmentacji klientów i mediów.
  • Depresja konsumentów i hipokryzja marek, czyli gdzie popełniliśmy błąd? I jak możemy to naprawić?

Gdzie: Złote Tarasy, Multikino, Warszawa

Kiedy: 10-11.10.2019

Więcej informacji: www.kongres-online.pl

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
„Przejdźmy na Ty w różnych stylach” – to hasło nowej kampanii Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów...
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764