logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

18. Kongres Online Marketing

  PR 18.07.2019, przeczytano 876 razy
ilustracja

10-11 października w Warszawie odbędzie się Kongres Online Marketing. To już 18. edycja tego wydarzenia, które w tym roku przebiegnie pod hasłem Dlaczego powinieneś na bieżąco zdobywać wiedzę o marketingu online? IAB Polska objeło wydarzenie Patronatem Honorowym, poświadczając jego wysoką wartość merytoryczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/18.-kongres-online-marketing,383289,artykul.html

Świat marketingu online kryje w sobie mnóstwo tajników i dynamicznie się rozwija. Chcąc być na bieżąco koniecznie jest bieżące śledzenie trendów oraz  nieustanne dokształcanie.

Kongres Online Maketing jest doskonałą okazją, by wzbogacić swoją wiedzę, zebrać inspiracje i wrócić z pomysłami, które mogą zostać wdrożone w pracy i przynieść zauważalne (i doceniane przez szefa:)) sukcesy! Zdobyte umiejętności i wiedza mogą się przełożyć nie tylko na wyniki biznesowe w kampanii, ale również na możliwość robienia lepszych działań marketingowych niż konkurencja.

Co więcej, w tym roku drugiego dnia odbędą się warsztaty na 3 poziomach zaawansowania, a tematyka obejmie m.in. Fb ads, content marketing, Google Analytics i UX. Wartością dodaną jest okazja do pracy w multidyscyplinarnych zespołach i nawiązywania nowych znajomości, a jak wiadomo – w marketingu relacje to klucz do sukcesu!

W tym roku organizujemy to wydarzenie już po raz 18-sty i koncepcją edycji jest właśnie celebrowanie 18-stki. Każdy z nas ma ze swojej niezapomniane wspomnienia i bez wątpienia okazja do powtórki jest czymś wyjątkowym (właściwie dla tych, których wspomnienia w tajemniczy sposób uleciały tym bardziej jest to szansa na nadrobienie zaległości.

Oto pytania, na które odpowiedzą eksperci podczas swoich wystąpień na Kongresie Online Marketing:

  • Jak sprzedawać jeszcze więcej w kanałach online? Metody perswazji i wpływania (manipulowania?) na potencjalnych klientów.
  • Jak ustrzec się największych błędów w e-mailowej komunikacji marketingowej i poprawić doświadczenie klientów (UX/CX)?
  • Jak sztuczna inteligencja i automatyzacja zmieniają w tej chwili oblicze marketingu online oraz Twoje życie?
  • Niech Żyje SEO! Dlaczego nie wolno Ci ignorować ruchu organicznego?
  • Jak odnaleźć się w świecie nakładania się komunikacji offline i online? Sprawdzone metody hybrydowej segmentacji klientów i mediów.
  • Depresja konsumentów i hipokryzja marek, czyli gdzie popełniliśmy błąd? I jak możemy to naprawić?

Gdzie: Złote Tarasy, Multikino, Warszawa

Kiedy: 10-11.10.2019

Więcej informacji: www.kongres-online.pl

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764