logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

18. Kongres Online Marketing

  PR 18.07.2019, przeczytano 365 razy
ilustracja

10-11 października w Warszawie odbędzie się Kongres Online Marketing. To już 18. edycja tego wydarzenia, które w tym roku przebiegnie pod hasłem Dlaczego powinieneś na bieżąco zdobywać wiedzę o marketingu online? IAB Polska objeło wydarzenie Patronatem Honorowym, poświadczając jego wysoką wartość merytoryczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/18.-kongres-online-marketing,383289,artykul.html

Świat marketingu online kryje w sobie mnóstwo tajników i dynamicznie się rozwija. Chcąc być na bieżąco koniecznie jest bieżące śledzenie trendów oraz  nieustanne dokształcanie.

Kongres Online Maketing jest doskonałą okazją, by wzbogacić swoją wiedzę, zebrać inspiracje i wrócić z pomysłami, które mogą zostać wdrożone w pracy i przynieść zauważalne (i doceniane przez szefa:)) sukcesy! Zdobyte umiejętności i wiedza mogą się przełożyć nie tylko na wyniki biznesowe w kampanii, ale również na możliwość robienia lepszych działań marketingowych niż konkurencja.

Co więcej, w tym roku drugiego dnia odbędą się warsztaty na 3 poziomach zaawansowania, a tematyka obejmie m.in. Fb ads, content marketing, Google Analytics i UX. Wartością dodaną jest okazja do pracy w multidyscyplinarnych zespołach i nawiązywania nowych znajomości, a jak wiadomo – w marketingu relacje to klucz do sukcesu!

W tym roku organizujemy to wydarzenie już po raz 18-sty i koncepcją edycji jest właśnie celebrowanie 18-stki. Każdy z nas ma ze swojej niezapomniane wspomnienia i bez wątpienia okazja do powtórki jest czymś wyjątkowym (właściwie dla tych, których wspomnienia w tajemniczy sposób uleciały tym bardziej jest to szansa na nadrobienie zaległości.

Oto pytania, na które odpowiedzą eksperci podczas swoich wystąpień na Kongresie Online Marketing:

  • Jak sprzedawać jeszcze więcej w kanałach online? Metody perswazji i wpływania (manipulowania?) na potencjalnych klientów.
  • Jak ustrzec się największych błędów w e-mailowej komunikacji marketingowej i poprawić doświadczenie klientów (UX/CX)?
  • Jak sztuczna inteligencja i automatyzacja zmieniają w tej chwili oblicze marketingu online oraz Twoje życie?
  • Niech Żyje SEO! Dlaczego nie wolno Ci ignorować ruchu organicznego?
  • Jak odnaleźć się w świecie nakładania się komunikacji offline i online? Sprawdzone metody hybrydowej segmentacji klientów i mediów.
  • Depresja konsumentów i hipokryzja marek, czyli gdzie popełniliśmy błąd? I jak możemy to naprawić?

Gdzie: Złote Tarasy, Multikino, Warszawa

Kiedy: 10-11.10.2019

Więcej informacji: www.kongres-online.pl

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea: Święta wśród ludzi, nie wśród mebli
Stylowa lampa, wygodne krzesło, gustowny talerz. Dla pani Zofii to jedyni towarzysze śniadań, obiadów i kolacji codziennie od czterech lat. Starsze osoby często mierzą się z samotnością, którą w Święta odczuwają szczególnie dotkliwie. 10 grudnia br. startuje nowa kampania „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli”, w której IKEA...
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
Ponad 1,5 tys. złotych wyda polski konsument na sprawy związane z organizacją  tegorocznych świąt. Jak co roku, ważne miejsce w budżecie zajmą nie tylko prezenty, ale także świąteczne zakupy spożywcze.
Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu, ale na podróże wydadzą mniej niż na prezenty
Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764