Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT przygotowuje dla Warszawy długofalową strategię komunikacji budżetu obywatelskiego.
Przedstawi także pomysły komunikacyjne i kreacje na bazie których, będą promowane idee warszawskiego budżetu obywatelskiego. Przy projekcie współpracuje z Kantar Media oraz psycholog i strateg Martą Jaskulską z Brand Logic.
- Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w pracach nad komunikacją tego ważnego dla mieszkańców Warszawy projektu - mówi Jacek Karolak, strategy director 180heartbeats + Jung v Matt. - Również sami aktywnie zgłaszamy projekty i głosujemy. Zależy nam, by więcej mieszkańców Warszawy korzystało z możliwości budżetu obywatelskiego. Ponad 100 tys. głosujących na ponad 2 tys. projektów w 2019 roku to sporo. Ale jeszcze wielu warszawiaków można zaangażować we współdecydowanie o losach miasta – podkreśla Jacek Karolak.
Agencja realizowała wcześniej dwie kampanie promujące budżet obywatelski w Warszawie (m.in. w 2016 i 2017 roku).
Budżet obywatelski w Warszawie
Warszawiacy już od 6 lat wymyślają, zgłaszają i głosują co roku na swoje pomysły do budżetu obywatelskiego. To świetna okazja, żeby razem z innymi mieszkańcami decydować, jak zmieniać Warszawę i na co przeznaczyć pieniądze z budżetu miasta. Głosowanie na wybrane do realizacji propozycje to ich wspólna decyzja o tym, co powstanie w sąsiedztwie, kilku dzielnicach lub całej Warszawie.
Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT