logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt na liście Actions on Google

  PR 21.05.2019, przeczytano 252 razy

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-na-liscie-actions-on-google,382552,artykul.html

Każda z firm na liście zbudowała przynajmniej jedną akcję wysokiej jakości. Eksperci Google sprawdzili, czy każda jest zgodna z najlepszymi praktykami dla użytkowników platformy Actions on Google. Do programu mogą zgłosić się tylko firmy, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy opublikowały co najmniej jedną akcję spełniającą najlepsze praktyki interfejsów głosowych oraz wykorzystującą przynajmniej dwa zaawansowane elementy Asystenta Google.  

Zespół kompetencyjny TECH&LAB 180heartbeats + Jung v Matt uruchomił grę 180 słów. Rozwiązanie jest jednym z pierwszych na rynku, które pokazuje niestandardowe możliwości wykorzystania technologii do interakcji marek z konsumentami. Wykorzystując popularną grę słowną i integrację z funkcją Actions On Google, agencja stworzyła kreatywne wykorzystanie Asystenta, wykraczające poza powszechne i oczywiste zastosowania typu “odpowiedz na pytania o produkt”. Każdemu, kto powie “Porozmawiaj z 180 słów”, asystent głosowy odpowie konkretnym słowem i poprosi byśmy podali kolejne, rozpoczynające się od ostatniej litery wyrazu, który wypowiedział:

- Marketerzy szukają zastosowań dla tych nowo dostępnych narzędzi w polskiej wersji językowej - mówi Rafał Knap, digital transformation director w 180. - Tworząc grę chcieliśmy zainspirować rynek i pokazać, że  może być ciekawym elementem komunikacji, niekoniecznie tylko odpowiadającym na proste pytania o produkt czy adres sklepu. Komunikacja głosowa w urządzeniach mobilnych jest rozwijana przez liderów rynku i z pewnością, na przestrzeni kolejnych lat, stanie się elementem niezbędnych w ramach komunikacji z użytkownikami smartfonów, którymi są już obecnie właściwie wszystkie grupy Internautów, nie tylko milenialsi.

Od momentu uruchomienia 180 słów z końcem lutego, użytkownicy rozegrali w sumie 130 tys. gier, w których padło ponad 2 miliony słów.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie 1 , pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii...
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764