logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę

  PR 23.11.2021, przeczytano 274 razy

Agencja stworzyła narzędzie do przygotowywania oraz podpisywania petycji online na zbudowanej przez siebie stronie internetowej Fundacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-wspiera-fundacje-dajemy-dzieciom-sile,393866,artykul.html

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę jest największą w Polsce organizacją pozarządową, która chroni dzieci przed krzywdzeniem i pomaga tym, które doświadczyły przemocy psychicznej, fizycznej i wykorzystywania seksualnego. Wspiera także rodziców oraz opiekunów w rozwijaniu kompetencji rodzicielskich i wychowawczych. Podczas 30 lat swojej działalności przeprowadziła szereg kampanii społecznych, zorganizowała również wiele petycji w walce o godne życie i o sprawiedliwość dla skrzywdzonych dzieci.

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT odpowiadała za stworzenie specjalnego narzędzia umożliwiającego zbieranie internetowych petycji. Dzięki niemu Fundacja może z łatwością tworzyć nowe petycje, a osoby chcące taki dokument podpisać zyskały możliwość wypełnienia go online, bez wychodzenia z domu. Najnowszą, wspólnie stworzoną petycję do ministra zdrowia o rozstrzygnięcie konkursu na prowadzenie wsparcia telefonicznego i online dla dzieci i młodzieży w kryzysie psychicznym można znaleźć pod adresem www.fdds.pl/petycja-do-ministra-zdrowia.

To nie pierwsza współpraca agencji z Fundacją. Wiosną tego roku zespół kompetencyjny Tech 180heartbeats + JUNG v MATT wsparł FDDS w przeprowadzeniu internetowej akcji “Wyślij list do Andrzeja Dudy!”, która miała na celu zwrócenie uwagi prezydenta na projekt ustawy dotyczącej systemowej analizy śmiertelnych przypadków krzywdzenia dzieci w Polsce - odpowiednika Serious Case Review (procedura dochodzenia w przypadku zabójstwa dziecka). Za pomocą specjalnej platformy internetowej każdy zainteresowany mógł podpisać apel, który następnie trafiał prosto do prezydenckiej skrzynki. Dzięki tym działaniom wysłane zostały 1893 listy.

Na początku tego roku agencja przygotowała również stronę internetową dla Fundacji z okazji jej 30 lecia. Strona powstała od podstaw i została oparta na Neos CMS.

  • Zespół projektowy Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę:
  • Design: Michał Koncikowski, Mateusz Michalczyk, Monika Wawrentowicz
  • Development: Piotr Kamiński, Adam Selwon, Adrian Siulik
  • Project management: Paweł Klimaszewski, Marcin Gregorczyk, Adrian Jaskulski

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764