180heartbeats + Jung v Matt, jako jedyna z Polski, została wyrózniona w międzynarodowym rankingu najbardziej kreatywnych agencji i kampanii AdForum. Kampania "Niezniszczalna tęcza", zrealizowana dla Ben & Jerry's, Miłość nie wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości, znalazła się na 13. miejscu w kategorii Food & Beverages.
Tęcza na pl. Zbawiciela powstała w 2012 roku. Z powodu kojarzenia jej ze środowiskami LGBT+, była podpalana i odbudowywana 7 razy w ciągu 2 lat. W 2015 zniknęła na stałe - było to symboliczne zwycięstwo przeciwników LGBT+. Dzień przed Paradą Równości 2018, została przywrócona w postaci niezniszczalnego hologramu - dając sygnał wsparcia i nadziei środowiskom LGBT+.
Do tej pory kampania została nagrodzona m.n. Golden Dragon, Eurobest, Epiką i Złotym Spinaczem.
Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt