logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt wyróżniniona w rankingu Adforum

  PR 06.02.2019, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

180heartbeats + Jung v Matt, jako jedyna z Polski, została wyrózniona w międzynarodowym rankingu najbardziej kreatywnych agencji i kampanii AdForum. Kampania "Niezniszczalna tęcza", zrealizowana dla Ben & Jerry's, Miłość nie wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości, znalazła się na 13. miejscu w kategorii Food & Beverages.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-wyrozniniona-w-rankingu-adforum,381130,artykul.html

Tęcza na pl. Zbawiciela powstała w 2012 roku. Z powodu kojarzenia jej ze środowiskami LGBT+, była podpalana i odbudowywana 7 razy w ciągu 2 lat. W 2015 zniknęła na stałe - było to symboliczne zwycięstwo przeciwników LGBT+. Dzień przed Paradą Równości 2018, została przywrócona w postaci niezniszczalnego hologramu - dając sygnał wsparcia i nadziei środowiskom LGBT+.

Do tej pory kampania została nagrodzona m.n. Golden Dragon, Eurobest, Epiką i Złotym Spinaczem.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764