logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt wzmacnia client service i social media

  PR 28.04.2020, przeczytano 1357 razy
ilustracja
Katarzyna Czarnecka-Iwińska

Katarzyna Czarnecka-Iwińska została account director w dziale client service agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Natomiast Adrianna Kosmala jako community manager wzmocniła dział social media.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-wzmacnia-client-service-i-social-media,386803,artykul.html

Dla Katarzyny Czarneckiej, która z marketingiem związana jest od 10 lat, jest to powrót do agencji (pracowała w niej latach 2013-2014). Teraz będzie koordynowała projekty, które agencja przygotowuje dla Google i innogy. Wcześniej doświadczenie zdobywała w DDB Warszawa i K2. Ma również doświadczenie w pracy po stronie klienta - dla marek z branży gastronomicznej i FMCG. Koordynowała projekty m.in. dla Grupy Żywiec, NIVEA, Volkswagen czy McDonald’s. Współtworzyła rebranding i ofertę sieci restauracji Salad Story oraz nową markę Wrap Me! należącą do tej sieci. Z wykształcenia historyczka sztuki, przed rozpoczęciem kariery w marketingu była m.in. kuratorką i koordynatorką projektów artystycznych. W wolnych chwilach nadal śledzi rynek sztuki współczesnej.

Adriannie Kosmali w 180 powierzono dbanie o komunikację w social media marek Huawei i Tymbark. Przygodę z komunikacją w SoMe rozpoczęła 4 lata temu. Doświadczenie zdobywała w agencjach Społem oraz Liquid Thread. Pracowała dla The Coca-Cola Company (Sprite, Kinley, AdeZ i Fanta), Dr. Oetker, czy Laboratoria Medyczne Synevo. Współtworzyła m.in. komunikację w ramach kampanii Sprite “I love you hater”, w trakcie której zorganizowano pierwsze e-gamingowe zawody dla kobiet w Polsce. W wolnym czasie trenuje crossfit.

ilustracjastrzałka

Adrianna Kosmala

Dział client service 180heartbeats liczy obecnie 8, a social mediów - 5 osób. Client service zarządza Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji, a social media Dawid Kaźmierczak, social & PR director.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764