logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt Agencją Roku KTR. Klient agencji po raz drugi Reklamodawcą Roku

  PR 24.11.2020, przeczytano 556 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, Magdalena Kozanowska, managing director, Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT

W tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy KTR 180heartbeats + JUNG v MATT, zdobywając 112,5 punktów i bijąc pod tym względem rekord w historii konkursu, została Agencją Roku. Tytuł Reklamodawcy Roku przyznano klientowi agencji - OLX Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-agencja-roku-ktr.-klient-agencji-po-raz-drugi-reklamodawca-roku,389302,artykul.html

Kampania A co gdyby? z Januszem Chabiorem przygotowana przez 180heartbeats dla OLX otrzymała Best of, główną nagrodę w kategorii Communication. W sumie 180heartbeats nagrodzono 20 mieczami za kampanie dla sześciu klientów agencji. Oprócz A co gdyby?, którą nagrodzono także podwójnym złotem, potrójnym srebrem i brązem w Communication, jury KTR wyróżniło także podwójnymi złotem, srebrem i brązem Mobilną Mapę Smogo!wą Warszawy dla innogy Polska. Brązowymi mieczami nagrodzono Zero Emission Store innogy Polska, Clothes reborn with Pride dla Zalando, The Lockdown dla Teatru 21, Burger King Chicken Fries Encrusted with Crystals from Swarovski oraz Zdarzyło się najlepszym OLX.

Już po raz drugi marka, z którą pracuje 180heartbeats + JUNG v MATT, otrzymuje także tytuł Reklamodawcy Roku. W 2019 tytułem tym wyróżniono Ben Jerry’s.

- Niesamowicie cieszymy się z faktu, że jesteśmy nagradzani wraz klientami - mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. - To dzięki ich zaufaniu, odważnym briefom, chęci tworzenia ekscytującej komunikacji marki i wpływania na postawy społeczne. Za sukcesem stoi także zaangażowanie naszego zespołu, a nie jesteśmy dużą strukturą. Od lat agencja to około pięćdziesiąt osób, co w kontekście samych nominacji, pokazuje jaki ogrom pracy wykonaliśmy. W tym niełatwym dla branży roku, kiedy jako branża borykamy się z wieloma ograniczeniami, udało się osiągnąć wyjątkową synergię wszystkich zespołów i kompetencji 180. Oprócz kreacji, również osób odpowiedzialnych za strategię, prowadzenie projektów, technologię, design, media społecznościowe, PR, eventy. Holistyczne podejście pomaga nam znaleźć nowe świeże spojrzenie na marki. Dostrzec coraz istotniejszy dla komunikacji kontekst kulturowy, podążać za rozwojem nowych technologii i łączyć je umiejętnie wpisując w potrzeby konsumentów - podkreśla Gaworski i dodaje, że takie podejście procentuje od dłuższego czasu.

Zgodnie z konsekwentnie kształtowanym profilem 180heartbeats +JUNG v MATT, chce rozwijać portfolio kampanii, które mają mocną, wpisaną w markę i rezonującą społecznie ideę. Agencja została za to doceniona nie tylko w KTR, ale również na arenie międzynarodowej - m.in. tytułem 10. najlepszej niezależnej kreatywna agencji na świecie Cannes Lions 2019.

W sumie w tegorocznej edycji Konkursu KTR o nagrody rywalizowało 1371 zgłoszeń - dla porównania w 2019 było 1260. O 20 proc. wzrosła także liczba zgłaszających. Jurorzy KTR 2020 oceniają, że już nominowane kampanie należy traktować jako  benchmarki na polskim rynku.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764