logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ballantine’s w Korei Południowej

  PR 23.09.2019, przeczytano 679 razy

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała kampanię digital wprowadzającą whisky Ballantine’s 23 Year Old w kanale travel-retail w Korei Południowej. Po udanych kampaniach dla marki Absolut, to kolejny międzynarodowy projekt realizowany dla Pernod Ricard Global Travel Retail.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-dla-marki-ballantine%E2%80%99s-w-korei-poludniowej,384066,artykul.html

Pierwsza w rodzinie Ballantine’s 23-letnia whisky trafiała na koreański rynek we wrześniu, a kampania ruszyła równolegle. Ballantine’s 23 Year Old dojrzewa wyłącznie w beczkach z amerykańskiego dębu, a producent określa jej smak jako bogaty, zrównoważony, odważny i dojrzały.

Kampania skierowana do dojrzałych mężczyzn powyżej 30-dziestki, wspiera sprzedaż Ballantine’s 23 Year Old w strefach wolnocłowych na lotniskach (travel-retail). Pomysł “For those who matter the most” (Dla tych, którzy znaczą najwięcej) jest mocno osadzony w koreańskiej kulturze. Nawiązuje do powszechnego tam zwyczaju obdarowywania się prezentami, a także do atrybutów 23-letniej whisky Ballantine’s, takich jak dojrzałość, zbalansowanie i głębia smaku.

Bohaterem spotu jest Bruno, znany koreański influencer i właściciel sklepu krawieckiego szyjącego na zamówienie, którego widzimy w trakcie pisania listu z podziękowaniami do swojego mentora. Kampania zachęca Koreańczyków do obdarowania whisky Ballantine’s 23 Year Old wyjątkowych w ich życiu osób, które wspierały ich na drodze do dojrzałości, symbolizując czas, jaki alkohol spędził dojrzewając w beczkach. Dodatkową zachętą dla osób kupujących butelkę Ballantine's 23 Year Old jest prezent dodawany do zakupu - ekskluzywne pióro, które nawiązuje do aktu podziękowania w bardziej tradycyjny sposób.

Działania realizowane są  w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), z dodatkowym wsparciem kampanii display. Komunikację zaplanowano tak, by dotrzeć zarówno do biznesmenów podróżujących w interesach, jak i tych, którzy planują kolejną podróż - rezerwują loty, zakwaterowanie itp. 180heartbeats przygotowała 30-sekundowy film, formaty wideo do social mediów i emisji na koreańskich lotniskach (w tym na 23-metrowy Giant LED), a także opracowała koncepcję podstrony marki.  

Wsparcie promocji Ballantine’s 23 Year Old to już kolejna międzynarodowa kampania, którą 180heartbeats realizuje dla Pernod Ricard. Wcześniej przygotowała działania w retail-travel wspierające limitowaną edycję wódki Absolut Drop of Love (m.i.n. Australia, Singapur) oraz Absolut Grapefruit (Australia, Nowa Zelandia, USA, Singapur) oraz Martell Coniac (Chiny): - Ta kampania stanowi dobry przykład tego, w jaki sposób Pernod Ricard Global Travel Retail wykorzystuje głębokie zrozumienie konsumentów i dane, by komunikować się z nimi na kluczowych etapach podróży - komentuje Dino Metaxas, digital director Pernod Ricard Global Travel Retail. - Określiliśmy jak chcemy dotrzeć do docelowych konsumentów i obrazowo pokazaliśmy dlaczego Ballantine’s 23 Year Old może być dla nich wartościowa, we właściwym kanale komunikacji i czasie, by zmaksymalizować zaangażowanie.

- Dzięki tej współpracy mamy możliwości zdobywania doświadczenia na bardzo ciekawym portfolio, dla prestiżowego i doświadczonego klienta, w wymagającym kanale sprzedaży oraz na ważnych międzynarodowych rynkach - ocenia Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - Nie tylko jest to rozwijające kreatywnie, ale także pozwala wzmacniać inne nasze kompetencje, na przykład z zakresu nowych technologii. Mamy więc szansę  budować unikalne know-how - dodaje.

Spoty wyprodukował F25 Production House.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764