logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats + Jung v Matt dla warszawskiego budżetu obywatelskiego

  PR 25.03.2020, przeczytano 163 razy

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT  przygotowuje dla Warszawy długofalową strategię komunikacji budżetu obywatelskiego.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/180heartbeats-%2B-jung-v-matt-dla-warszawskiego-budzetu-obywatelskiego,386250,artykul.html

Przedstawi także pomysły komunikacyjne i kreacje na bazie których, będą promowane idee warszawskiego budżetu obywatelskiego. Przy projekcie współpracuje z Kantar Media oraz psycholog i strateg Martą Jaskulską z Brand Logic.

- Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w pracach nad komunikacją tego ważnego dla mieszkańców Warszawy projektu - mówi Jacek Karolak, strategy director 180heartbeats + Jung v Matt. - Również sami aktywnie zgłaszamy projekty i głosujemy. Zależy nam, by więcej mieszkańców Warszawy korzystało z możliwości budżetu obywatelskiego. Ponad 100 tys. głosujących na ponad 2 tys. projektów w 2019 roku to sporo. Ale jeszcze wielu warszawiaków można zaangażować we współdecydowanie o losach miasta – podkreśla Jacek Karolak.

Agencja realizowała wcześniej dwie kampanie promujące budżet obywatelski w Warszawie (m.in. w 2016 i 2017 roku).

Budżet obywatelski w Warszawie

Warszawiacy już od 6 lat wymyślają, zgłaszają i głosują co roku na swoje pomysły do budżetu obywatelskiego. To świetna okazja, żeby razem z innymi mieszkańcami decydować, jak zmieniać Warszawę i na co przeznaczyć pieniądze z budżetu miasta. Głosowanie na wybrane do realizacji propozycje to ich wspólna decyzja o tym, co powstanie w sąsiedztwie, kilku dzielnicach lub całej Warszawie.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764